خبرگزاری کار ایران

خرید باتری پراید - باتری تیبا - باتری ساینا از امداد باتری

asdasd
کد خبر : ۸۳۱۴۲۷

امروزه سفارش اینترنتی و خرید آنلاین باتری خودرو همواره موجب آسانی و صرفه جویی در زمان و هزینه گردیده است.

تصور کنیم هنگام استارت زدن به خودرو متوجه مشکل باتری ماشین بشویم. قطعأ اگر بخواهیم از یک فروشگاه باتری به صورت حضوری باتری خودرو تهیه کنیم ، قطعا پروسه دشواری خواهد بود اما فروشگاه های امداد باتری در کمترین زمان ممکن مشکل خودروی شمار را رفع کرده و باتری شمارا تعویض می کنند.

در این مقاله قصد داریم تا با آشنایی از نوع باتری مصرفی به لحظ ابعاد و قالب و همچنین میزان آمپر مورد نظر در گروه خودرو سازی ایرانخودرو ، کمک کوچکی در راهنمایی شما هنگام خرید اینترنتی داشته باشیم.

خرید باتری پراید

همانطور که می دانیم آمپر باتری ارتباط ارتباط مستقیم با ابعاد آن دارد، در نتیجه گاهی اوقات انتخاب نا متناسب آمپر باتری باعث جا نگرفتن باتری در فضای مورد نظر خود خواهد شد. به عبارت دیگر فضای باتری هر خودرویی برای یک باتری با آمپراژ خاص طراحی شده است.

باتری استفاده شده توسط خودرو ساز 50 آمپر قالب بزرگ یا همان L2 می باشد که پس از خراب شدن پیشنهاد می شود از باتری 55 آمپر استفاده می شود.

خرید باتری تیبا

باتری استفاده شده مانند خودروی پراید توسط خودرو ساز 50 آمپر قالب بزرگ یا همان L2 می باشد که پیشنهاد می شود  پس از خراب شدن از همان باتری 50 آمپر و یا  از باتری 55 آمپر استفاده می شود.

در خودروهای تیبا و تیبا 2 نوع باتری استفاده شده فرقی نمی کند.

خرید باتری چانگان cs35

باتری استفاده شده در این خودرو کمی با خودروهای دیگر متفاوت می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه جایگرین کردن باتری جدید در خودروی چانگانcs35  با مشاوران ما تماس بگیرید.

خرید باتری ساینا

باتری استفاده شده مانند خودروی پراید و تیبا توسط خودرو ساز 50 آمپر قالب بزرگ یا همان L2 می باشد که پیشنهاد می شود  پس از خراب شدن از همان باتری 50 آمپر و یا  از باتری 55 آمپر استفاده می شود.

خرید باتری پراید - باتری تیبا - باتری ساینا از امداد باتری

خرید باتری سراتو

خودروهای مونتاژ شده در سایپا که به همان سراتوی سایپایی معروف هستند از باتری های 60  آمپر با پایه بلند استفاده می کنند.

در حال حاضر باتری های شرکت سپاهان بسیار مناسب این نوع خودرو می باشند. شما می توانید از باتری 60 آمپر پایه بلند سوزوکی یا اوربیتال استفاده کنید.

خرید باتری آریو

در این خودرو نیز  از باتری های 60  آمپر با پایه بلند استفاده می شود.

در حال حاضر باتری های شرکت سپاهان بسیار مناسب این نوع خودرو می باشند. شما می توانید از باتری 60 آمپر پایه بلند سوزوکی یا اوربیتال ساخت شرکت سپاهان استفاده کنید.

دقت کنید این باتری ها معمولا دارای 15 ماه گارانتی می باشند.

شرکت امداد باتری جزو معدود شرکت های فعال در زمینه فروش اینترنتی باتری ماشین و ارسال رایگان باتری خودرو و اعزام کارشناس به محل مورد نظر مشتری می باشد.

تعویض باتری ماشین

 ضمن تماس با شماره 77974301 می توانیم علاوه بر مشاوره رایگان در زمینه باتری مناسب خودروی خود  به لحاظ آمپری و ابعادی ، می توانید باتری خود را حداکثر ظرف 2 ساعت در محل کار یا منزل و یا جایی که باتری ماشین خراب شده است تحویل بگیرید.

کارشناسان اعزامی توسط امداد باتری موظف به تعویض باتری خودروی شما خواهند بود. در انتها و بعد از روشن شدن خودرو  توسط باتری جدید تست دینام نیز انجام می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز