خبرگزاری کار ایران

کارکرد ماشین یخساز و یخساز حبه‌ای در صنعت و نحوه تخمین قیمت یخساز در شرکت‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۲۶۲۳۷

ماشین‌های یخساز دستگاه‌های هوشمندی هستند که می‌توانند امروزه بسیار کاربردی عمل کنند و در فصل تابستان بسیار کمک کننده هستند در این مقاله در مورد قیمت یخسازها و نوعی از ماشین یخساز به اسم یخساز حبه‌ای را توضیح بیشتری می‌دهیم.

ماشین یخساز چیست؟

ماشین یخساز را می‌توان سیستمی در نظر گرفت که می تواند با استفاده از آب و سیستم برق، یخ را تولید کند. در صنعت یخ سازی ماشین یخساز در طرح ها و انواع مختلفی ارایه شده اند که هر کدام کارایی و کاربرد های مختلفی دارند. در این مقاله به توضیح کلی مهم ترین و پر فروش ترین ماشین یخساز ها اشاره می کنیم.

در مورد تکنولوژی ساخت ماشین یخساز می توان گفت که این سیستم از دستگاه های هوشمند و امروزی تشکیل شده است. بنابراین ماشین یخساز طوری ساخته شده است که در مصرف برق صرفه جویی می کند. برای افزایش کیفیت ماشین های یخساز بهتر است به جای به کار بردن گاز امونیاک از گاز فریون در ساخت ماشین های یخساز استفاده کرد. مزایای استفاده از گاز فریون در این است که مصرف انرژی را کاهش می دهد و اشتعال زایی گاز فریون نسبت به گاز امونیاک کم تر است.

ماشین یخساز حبه ای: این سیستم می تواند یخ هایی کوچک مکعبی تولید کند که برای مصارف خوراکی می توان از ان استفاده کرد. ماشین یخساز حبه ای یکی از معمول ترین و پر مصرف ترین نوع یخ در صنعت می باشد.

ماشین یخساز لوله ای: این ماشین یخساز یخ هایی به شکل استوانه ای تولید می کند و در صنعت خوراکی و مواد غذایی بزرگ از این نوع یخساز ها استفاده می کنند.

ماشین یخساز پولکی: کاربرد آن برای سطوح بزرگ و کوچک متفاوت است. در سطوح بزرگ برای صنعت بتنی و ساختمانی و در سطوح کوچک برای پخت نان استفاده می شود.

ماشین یخساز پودری: این نوع از ماشین یخساز برای آزمایشگاه ها مناسب می باشد و یخ را به صورت پودری تولید می کند.

برای بیش تر آگاه شدن از کارایی ماشین یخساز و انواع دیگر آن می توانید از شرکت هایی مانند شرکت آرمینیکو مشورت بگیرید.

قیمت یخساز ها در صنعت

یخسازها را می توان در دسته ی سیستم های سرمایشی طبقه بندی کرد. یخسازها می توانند در سطح کوچک مانند دستگاه یخساز خانگی و در سطح بزرگ مانند کارخانه های یخسازی به کار گرفته شود و هر کدام از این دستگاه های یخسازی تنوع های زیادی دارند که متناسب با کارایی آن ها قیمت یخساز می تواند متفاوت باشد. عوامل زیادی می توانند در قیمت یخساز تاثیر گذار باشند که در این مقاله به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

ابعاد باک: یکی از عامل های تاثیر گذار در قیمت یخساز می باشد که می تواند تا حد زیادی در قیمت اثر گذار باشد و بستگی دارد که باک دستگاه یخساز چه اندازه باشد بنابراین بر اساس سایز تعیین شده باک، قیمت یخساز تعیین می شود.

ظرفیت تولید یخ در طول شبانه روز: قیمت یخساز می تواند بر اساس تعداد یخ های تولید شده در یک روز تعیین شود و هر چه میزان تولید یخ بیش تر باشد طبیعتا قیمت یخساز تخمین شده بالاتر می رود.

ابعاد کل دستگاه: قیمت یخساز با توجه به ابعاد کلی دستگاه یخساز می توانند متغیر باشد. بنابراین بر اساس سطح آن قیمت یخساز تعیین می شود.

قدرت موتور: موتور های مختلفی را می توان در دستگاه یخساز استفاده کرد که هر کدام در اندازه های مختلف و کیفیت های مختلفی ارایه می شود و بر اساس موتور انتخاب شده قیمت یخساز می تواند متفاوت باشد.

می توانید برای جزییات عواملی که در قیمت یخساز موثر است و کیفیت ابزارهای تشکیل شده در آن از شرکت آرمینیکو کمک گرفت. این شرکت می تواند به سوالات شما در زمینه قیمت پاسخ دهد.

کارکرد ماشین یخساز و یخساز حبه‌ای در صنعت و نحوه تخمین قیمت یخساز در شرکت‌ها

مزایا و معایب استفاده از ماشین یخساز در کاربرد های مختلف

ماشین یخساز نیز مانند هر دستگاه دیگر می توانند علاوه بر مزایایی که دارد معایب هایی را نیز به همراه داشته باشد در این مقاله به بعضی از مزایا و همین طور معایب ماشین های یخساز اشاره می کنیم تا بتوانید یک دید کلی نسبت یه ماشین های یخساز پیدا کنید و برای خرید ماشن های یخساز بهترین انتخاب را داشته باشید.

مزایای ماشین های یخساز در صنعت

می توانید همیشه یخ تازه به همراه خود داشته باشد و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

دستگاه یخساز می تواند یخ را در کم ترین زمان ممکن آماده کند. بنابراین سرعت  عمل ما را نیز افزایش می دهد.

دستگاه های یخساز فضای زیادی را اشغال نمی کنند و در ابعاد های مختلفی ارایه می شوند.

با وجود استفاده از آن ها در مصرف برق صرفه جویی می کند.

دستگاه های یخساز هیچ خطری برای افراد ندارند.

ماشین های یخساز قابلیت حمل آسانی دارند و وزن آن ها سبک می باشد. (این عامل بستگی به ابعاد نیز دارد)

می تواند آب میوه را به یخ های دارای حباب اضافه کند.

 

شاید یکی از بزرگ ترین عیب های استفاده از دستگاه های یخساز قیمت بالای دستگاه های یخساز می باشد اما در کنار مزایای آن به خصوص کاربرد ان در فصل تابستان باعث می شود تا افراد یک بار برای همیشه این خرید را انجام دهند.

یخساز حبه ای چیست؟

یخساز حبه ای می تواند برای مدل های مختلف و به روش های مختلفی تولید شود. برای تولید یخ توسط یخساز حبه ای روش های مختلفی مانند روش اتوماتیک و یا بهداشتی وجود دارد. یخسازهای حبه ای در مکان های مختلفی کاربرد دارد که بعضی از آن ها شامل یخساز حبه ای خانگی، یخساز حبه ای موجود در رستوران ها به خصوص در فست فودهایی که نوشابه درست می کنند، بستنی فروشی ها، یخسازهای حبه ای موجود در دفاتر خصوصی، ساندویچی و غیره می باشد. در سطح کوچک معمولا از یخساز حبه ای کوچک استفاده می کنند که دارای دو باک آب و یخ می باشد و برای تولید یخ نیازی به روش خاصی نیست و کافی است که آن را به برق وصل کنیم تا باک آب پر شود و در نهایت یخ را تولید می کند و وارد باک یخ می شود. این یخساز حبه ای کاملا بهداشتی است و هیچ خطری را ایجاد نمی کند. یخساز حبه ای صنعتی علاوه بر بخش های یخساز حبه ای خانگی شامل یک باک دیگر به نام باک تخلیه می باشد. برای استفاده از یخساز های حبه ای صنعتی بهترین گزینه ظرفیت ۱۰۰۰ کیلویی یخساز های حبه ای می باشد.

عوامل زیادی در تعیین قیمت یخساز حبه ای تاثیر گذار هستند که می توان از عوامل اصلی تعیین کننده قیمت در آن، به ابعاد ماشین یخساز حبه ای، کیفیت ابزار های ساخت آن و جنس بدنه ای که در ساخت آن دخیل شده است اشاره کرد البته برای اطلاعات بیش تر در مورد کاربرد یخساز حبه ای و قیمت این دستگاه و هم چنین آگاه شدن از کیفیت های متفاوت آن بهتر است از شرکت هایی مانند آرمینیکو کمک بگیرید زیرا این موسسه به طور کامل پاسخ گوی تمامی سوالات در زمینه ماشین های یخساز و نحوه کارکرد ماشین های یخساز می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز