خبرگزاری کار ایران

آفر ویژه تور استانبول با بیسان گشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۷۲۵

شهر استانبول که یکی از پر طرفدارترین و اصلی ترین مقاصد گردشگری در بین گردشگران ایرانی می باشد، سالانه حجم زیادی از ایرانیان علاقمند به گردشگری و سفر را به سمت خود می کشاند و روز به روز بر جمعیت گردشگران علاقمند به شهر استانبول افزوده می شود .

بدون شک هر کسی که قصد سفر به استانبول را داشته باشد به دنبال آفرهای ویژه و در عین حال عالی ترین خدمات تور خود است . شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری بیسان گشت ، یکی از معتبر ترین آژانس های مسافرتی در زمینه برگزاری تور های خارجی من جمله تور استانبول می باشد که یکی از پر طرفدار ترین تور های خارجی در بین ایرانیان است .

با توجه به این که جمعیت زیادی از گردشگران ایرانی به این شهر زیبا برای مواردی مختلف مثل : گردشگری ، تفریح و استراحت ، سفر های تجاری و کاری ، خرید و ... سفر می کنند ، قطعا به هر دلیلی که باشد پایین بودن قیمت تور و در عین حال کامل ترین و با کیفیت ترین خدمات مد نظر خواهد بود . گفتنیست که نه تنها برای استانبول بلکه تور های دیگری همانند تور باکو و یا تور دبی که یکی از تور های فوق العاده و لاکچری در عین حال نزدیک به ایران می باشد نیز بهترین آفر ها می تواند هر فردی را برای سفر وسوسه کند . اما چگونه این آفرها را پیدا کنید .

آفر ویژه تور استانبول با بیسان گشت

بی شک هر فردی که قصد سفر برای هر مسیری من جمله تور استانبول را داشته باشد پای اینترنت نشسته و از این سایت به آن سایت قیمت ها راچک میکند ، تلفن به دست از این آژانس به آن آژانس تماس میگیرد . در این میان هر آژانسی پیشنهاد خودش را میدهد و هر سایتی آفر ویژه خود را قرار داده است که همگی این ها میتواند فرد را خیلی سردرگم و سر چند راهی قرار دهد . حال تصور کنید که به دنبال یک تور ترکیبی مانند تور تایلند که خود ترکیبی از بانکوک پاتایای ، بانکوک پوکت است را بخواهید . پیشنهادات آژانس های مختلف برای شما چند برابر خواهد شد و بی شک همه چیز چند برابر گیج کننده می شود .

آفر ویژه تور استانبول با بیسان گشت

اما با بیسان گشت تحت هیچ شرایطی برای قطعی کردن تورتان سر چند راهی قرار نمیگیرید . چرا که علاوه بر توضیح کامل و دقیق کانترهای فروش و ارایه بهترین و مناسب ترین تورها برای شما ، همواره در سایت بیسان گشت ،شما میتوانید پکیج دلخواه خود را در تمامی مسیر ها خودتان بسازید .

یک پکیج تور که شامل تایم سفر، مدت اقامت ،پرواز و چند ستاره بودن هتل و نوع هتل است همگی را خودتان میتوانید با سلیقه خود بسازید و در نهایت بنا به نوع انتخاب های شما نسبت به این که تایم سفرتان از چه تاریخی شروع شود ، مدت اقامتتان چند روز باشد ، قصد سفر زمینی به مقصدتان را دارید یا هوایی ، اگر هوایی است چه نوع ایرلاینی را انتخاب میکنید و این که هتلتان چند ستاره باشد. با انتخاب موارد گفته شده در نهایت مجموعه ای از پکیج ها خدمتتان ارایه میشود که از ارزانترین قیمت بنا به نوع خدمات شروع شده . حال شما بنا به سلیقه تان نوع پکیج را انتخاب میکنید .

نکته ای که وجود دارد این است که میتوانید با کلیک بر روی هتل هر پکیج ، تمامی عکس های آن هتل مورد نظر را ببینید ، توضیحات کامل هتل را بخوانید و یا با هتل های پیشنهادی دیگر مقایسه کنید .

بی شک با بیسان گشت میتوانید بهترین تور استانبول و یا هر مسیر دیگری را انتخاب کرده و سفرتان را بدون هیچ استرسی نهایی کنید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز