خبرگزاری کار ایران

فروش ویژه لباس جشن تکلیف دخترانه به همراه لوازم کامل

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۶۷۸

خرید لباس جشن تکلیف دخترانه از جمله هدایایی است که خرید آن از سوی خانواده‌ها و مدارس با ملاحظات زیادی همراه است. چرا که جشن تکلیف از خاطره‌ انگیزترین روزهای هر نوجوانی است و بزرگداشت آن سهم ویژه‌ای در تربیت دینی فرزند دارد. از این رو انتخاب پک جشن تکلیف اهمیت فراوانی دارد.

چرا لباس جشن تکلیف ؟

برای فرشته‌های کوچک ما خاطره انگیزترین روز زندگی همان روز جشن تکلیف است که به آنها می‌گوییم بزرگ شده‌اند و حالا باید آرام آرام عبادات دینی خود را انجام بدهند. برگزاری مراسم جشن تکلیف دخترانه یکی از مهمترین برنامه های خانواده ها و مدارس در آستانه سن بلوغ دختران است.

برای دختران، از بین همه هدایای جشن تکلیف، بیش از همه خرید لباس جشن تکلیف لطف دیگری دارد. پوشیدن لباس نو حس متفاوتی دارد، حس برگزیده شدن برای یک ماموریت ویژه از سوی خداوند، فرصت بی نهایت ارتباط با معبود و حق انتخاب برای آغاز کردن یک مسیر جدید در زندگی، مسیری به سوی کمال. برخلاف هدایای دیگر، لباس جشن تکلیف از وقتی که به تن می‌شود، حس بزرگ شدن را به فرزند ما هدیه می‌دهد از این رو با تمام وجود به استقبال روزهای جدید خواهد رفت.

پک جشن تکلیف شامل چه وسایلی است؟

پک کامل جشن تکلیف شامل معمولا شامل هدایای بسیاری است اما مهمترین وسایل پک جشن تکلیف شامل موارد زیر است: چادر نماز جشن تکلیف ، سجاده و جانماز چشن تکلیف ، ساک جشن تکلیف ، مقنعه و ساق دست. انتخاب مدل چادر نماز جشن تکلیف مهمترین کار برای انتخاب یک پک مناسب است. هر طرح و رنگی که برای چادر نماز انتخاب می‌شود، طرح و رنگ دیگر وسایل پک را مشخص خواهد کرد. طبیعتا یکرنگی چادر نماز، مقنعه و ساک دستی زیبایی پک جشن تکلیف را دوچندان خواهد کرد. علاوه بر همه این ها، عطر ، تسبیح ، دستمال ، قرآن و ادعیه از جمله هدایایی است که می‌تواند به تهیه یک پک کامل جشن تکلیف کمک کند.

پیشنهاد ویژه برای خرید بسته حجاب جشن تکلیف

اگر به دنبال هدیه‌ای زیبا و جذاب برای نومکلفان  هستید باید در انتخاب مدل لباس جشن تکلیف دقت بسیار به خرج دهید. انتخابگری شما برای انتخاب یک لباس مناسب برای جشن تکلیف در تشویق کودک به امر نماز و انجام تکالیف دینی تاثیر بسیاری خواهد داشت.

بسته حجاب جشن تکلیف مدل نسیم بسیاری از آن ویژگی‌هایی را که شما به دنبال آن هستید در خود جمع کرده است. چادر نماز پک نسیم به رنگ نباتی است و مقنعه به چادر وصل شده و پاپیون زیبایی که جلوی چادر بسته می‌شود، زیبایی آن را دو چندان کرده است.  لباس به همراه کیف فوم کرم رنگ است و و سجاده پنبه دوزی شده و از جنس تترون تهیه شده است. برای کامل شدن بسته حجاب کیف جشن تکلیف به رنگ نباتی دوخته شده و  با چادر و سجاده ست شده است.

همچنین بسته حجاب جشن تکلیف مدل خورشیدی از تمام ویژگی‌های لباس جشن تکلیف نسیم برخودار است. چادر  پک جشن تکلیف خورشیدی سفید همراه با نوار رنگ نباتی است. مقنعه به چادر وصل است و پاپیون زیبایی جلوی چادر بسته می‌شود. سجاده از جنس  تترون تهیه و پنبه‌دوزی شده است تا نوجوان هنگام نشستن روی آن احساس راحتی داشته باشد. کیف چرمی زیبا در این ست قرار داده شده است و پایین کیف با پارچه طلایی با چادر جشن تکلیف و سجاده ست شده است.

 فروش ویژه لباس جشن تکلیف دخترانه به همراه لوازم کامل

هر دو مدل جشن تکلیف نسیم و خورشیدی ویژگی‌های مشترکی دارند که کمتر در مدل های مشابه دیده می‌شود. اول آنکه کلیه اقلام مدل جشن جشن تکلیف خورشیدی و مدل جشن تکلیف نسیم قابل شستشو هستند. چادر نماز با کیف و سجاده ست شده است و هر سه قلم محصول نواردوزی و ربان دوزی شده‌اند تا باهم همخوانی بیشتری داشته باشند. پوشش در چادرنماز برای نوجوان راحت است و هیچ عیبی در دوخت مشاهده نمی‌شود. ضمن آنکه چادرنماز می‌تواند ساده به همراه مقنعه و یا آستین دار و بدون مقنعه تهیه شود. هر دو پک جشن تکلیف نسیم و خورشیدی این قابلیت را دارا هستند که بنا به سلیقه و خواست مشتری در سه رنگ صورتی، سفید و شیری به طور سفارشی دوخته شوند. ضمن آنکه این لباس ها در ابعاد 130 تا 170 سانتی متر قابل سفارش و خرید است.

مژده آنکه سومین ست لباس جشن تکلیف مسجدکالا به زودی ارائه خواهد شد.

خرید هدایای جشن تکلیف با قیمت مناسب

شاید به دنبال جایی باشید که بتوانید علاوه بر ست کامل لباس جشن تکلیف ، به دیگر محصولات و هدایای جشن تکلیف هم دسترسی داشته باشید. فروشگاه فرهنگی مسجدکالا با بیش از 3 سال فعالیت مستمر، حرف‌های گفتنی بسیاری برای برگزاری جشن تکلیف دارد و شما می‌توانید زیباترین و جدیدترین لباس جشن تکلیف را به همراه دیگر هدایا مانند لوح یادبود جشن تکلیف ، قرآن و ادعیه ، تسبیح ، شناسنامه جشن تکلیف و... را در مسجدکالا با قیمت و شرایط مناسب نسبت به بازار و به صورت تکی و عمده تهیه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی www.masjedkala.ir  مراجعه کنید و یا با شماره تلفن های 09135527035 و 03155571095 تماس بگیرید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز