خبرگزاری کار ایران

شیائومی رسماً سلطان گوشی دنیا است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۴۵

تازه مدلهای دیگری هم هست که اگر بخواهم همه آنها را بخوانم تا ساعت ها باید بگویم و تا ساعت ها باید بشنوید! مدل های مختلف گوشی شیائومی که این سال‌ها در بازار تلفن همراه وجود دارد بله این ماجرایی برتری برند شیائومی است که جا دارد آن را افسانه شیائومی بنامیم.

می 9 اس ای شیائومی، می ای 3 شیائومی، ردمی نوت 7 پرو ، ردمی نوت 7  شیائومی نگاهی به این اسمها بیاندازید. تازه مدلهای دیگری هم هست که اگر بخواهم همه آنها را بخوانم تا ساعت ها باید بگویم و تا ساعت ها باید بشنوید! مدل های  مختلف گوشی شیائومی که این سال‌ها در بازار تلفن همراه وجود دارد بله این ماجرایی برتری برند شیائومی است که جا دارد آن را افسانه شیائومی بنامیم.

همان گوشی های مشکی خوش دست سالهای نه چندان دور  که بدون شک باعث تعجب خیلی از کاربران شده بود. یک گوشی گمنام با این همه ماژول و این کیفیت بسیار خوب...

این مسئله آنجا تعجب بر انگیز می شد که  می‌شنیدیم شیائومی ساخت چین است. بله  کاربران وقتی می‌شنیدند شیائومی ساخت کشور چین است انگیزه کمی برای خرید گوشی‌های هوشمند ساخت این کمپانی برایشان باقی می ماند.

 

کیفیت جواب شیائومی بود به همه چیز

این کیفیت شیائومی بود که توانست نظر ها را عوض کند و حتی دیدگاه منفی که دنیا نسبت به محصولات چینی داشت را با نگرشی مثبت که این روزها با خرید بیش از پیش کاربران اثبات شده است ،عوض کند.

اگر خاطرتان باشد در آن سال‌ها چین و گوشی چینی به عنوان یک کالای بی کیفیت که احیاناً در صورت خرید زود خراب می شود و ما را به دردسر می اندازد مطرح بود.

اساساً به همین خاطر عنوان این نوشته را به نفع شیائومی انتخاب کردم . چرا که معتقدم قدرت شیائومی بسیار بیشتر از کمپانی های پر آوازه ای مثل اپل یا سامسونگ و ال جی است. شما اینطور فکر نمی کنید.

تنها در مقابل نامداران قدیمی موبایل

به نظر می رسد برند می در شرایطی وارد بازار شد که هیچ برگ برنده در دست  نداشت. بازار هم یکسره بر علیه گوشی های چینی بود و مشتریان به هیچ وجه حاضر نبودند از گوشی های چینی استفاده کنند. چه برسد به اینکه خواهند قیمتی بیشتر هم بابت محصول بی نام و نشان چینی پرداخت کنند.

با این توضیح  حساب کنید که یک کمپانی نوپا چقدر باید توانمندی و قدرت داشته باشد که در چنین شرایطی محصولات خود را به بازار عرضه کند؛ آن هم در سرتاسر چین هند ایران ترکیه کشور های افریقایی و نقاط دیگری از اروپا .

این قدرت غول بزرگ صنعت تولید گوشی‌های هوشمند یعنی شیائومی، همه بزرگان صنعت موبایل سازی را کنار زده وی سالهاست که به عنوان محبوب ترین سازنده گوشی‌های تلفن همراه در سرتاسر جهان شناخته شده است.

قدرت برند شیائومی و سودی که برای خریدارن دارد

شاید بپرسید این مسئله چه سودی به حال کاربران و خریداران گوشی‌های تلفن همراه شیائومی دارد.

در پاسخ باید بگویم همان ارتباطی که شعار معروف اپل یعنی متفاوت بودن برای مشتریانش داشت در چنین ماجرای می تواند برای شیائومی هم مطرح باشد.به نظر من آدم های نواندیش، خلاق و توانمند باید گوشی های شیائومی در دست داشته باشند.

اما گذشته از اظهار نظر‌های سلیقه‌ای، وقتی که یک کمپانی این قدر توانمندی دارد که بتواند در میان رقابت ‌های شدید، بازار جهانی را یکی پس از دیگری فتح کند، بدون تردید نظارت و کنترل همه جانبه ای در همه بخش ها دارد و می توانید اطمینان داشته باشید که محصولات با کیفیت با پشتیبانی قدرتمند در انتظار شماست.

پشتیبانی های شیائومی قدرت این  کمپانی است 

شیائومی پشتیبانی های قدرتمند خود را همواره از مشتریانش خواهد داشت. این مسئله را بارها از مدیران ارشد این شرکت نیز گفته اند اینکه قدر پشتیبانی های خوبی که از کاربران می کنند و بازخورد بسیار ارزشمندی که این مساله برایشان دارد را می دانند.

دو همزاد جدید شیائومی اوپو و ویوو   

اوپو و ویو هم همان ساز و کاری که شیائومی پیاده کرد را در پیش گرفته اند.  آنها نیز برندی قدرتمند و محصولات ارزشمند دارند .در واقع ما بعنوان خریدار گوشی هوشمند اوپو  پولی که بابت گوشی های تلفن همراه این کمپانی چینی پرداخت می کنیم واقعاً کمتر از ارزشمندی کالایی است که دریافت می‌کنیم .

در خصوص کیفیت محصولات شرکت ویوو هم وضع به همین منوال است. در برخی از مدل ها ، واقعاً این کمپانی یعنی ویوو پیشتاز است و از قرار معلوم هیچ کس به گرد پایش نمی رسد.به هر حال در کنار شایستگی شیائومی باید بگوییم این گوشی ها نیز محصولات بی نظیری هستند.

سه قبیله چینی فاتحان سرزمین موبایل  

شیائومی باید بپذیرد که اوپو و ویوو نیز دو برند فوق العاده ارزشمند و کم نظیر هستند که باید آنها را به رسمیت بشناسد.این رقابتی بسیار ارزشمندی  را که گوشی شیائومی و  گوشی‌ های اوپو و تلفن های هوشمند ویوو در بازار تلفن همراه به وجود آورده‌اند در نهایت به سود خریداران است.

بازاری که با ورود قدرتمند شیائومی به گردونه رقابت موجب برچیده شدن امپراطوری سامسونگ و اپل ال جی دیگران شد و حالا به سمت و سوی می‌رود شیائومی و دو همزاد چینی اش امپراطور و سران قبایل قدرتمند عرصه،محصولات دیجیتال و گوشی هوشمند هستند. با خرید هوشمندانه تلویزیون، گوشی و دستبند از برندهای معرفی شده از خرید خود لذت ببرید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز