خبرگزاری کار ایران

چهار مزیت اصلی سیستم حضور و غیاب

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۴۸۳

استفاده از سیستم مدیریت الکترونیکی حضور و غیاب می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شود.

پیگیری و محاسبه زمان تردد کارمندان بک کار وقت گیر و خسته کننده است

بخصوص زمانی که این کار قرارباشد به صورت دستی انجام شود مشکلات گوناگونی پیش می آید و وقت زیادی را از کارمندان میگیرد

استفاده از سیستم مدیریت الکترونیکی حضور و غیاب می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه شود.

در این سیستم مسئولین شرکت سیاست حضور و غیاب خود را به سیستم دیکته میکنند و سیستم بقیه کارهای مورد نیاز را انجام میدهدو خطاهای حضور و غیاب دستی رابه صورت چشمگیری کاهش میدهد

چرا دستگاه  حضور و غیاب الکترونیکی برای شرکتها و ادارات مهم است؟

برای هر شرکتی نیروی کار جزو مهمترین و گرانترین سرمایه های آن شرکت میباشد

به دو دلیل مهم هر شزکت باید برای کنترل ورود و خروج پرسنل خود سیستم حضور و غیاب نصب کند

اول ، یک سیستم الکترونیکی شانس کسب اطلاعات دقیق و قابل اعتماد در مورد برنامه های کاری کارمندان را افزایش می دهد. یک سیستم دقیق حضور کارمندان را به راحتی ردیابی می کند.و اشتباهات پر هزینه در رعایت مقررات را مانند سیستم دستی ندارد

دوم ، حضور و غیاب الکترونیکی باعث می شود که ثبت حضور و غیاب قابل مدیریت باشدو بسیاری از جنبه های منفی و مشکلاتی که  که از حضور و غیاب دستی و  غیرقابل اعتماد و نادرست به وجود می آیند ، از بین بروند.

چهار مزیت اصلی سیستم حضور و غیاب

 چهار مزیت داشتن سیستمی برای مدیریت حضوروغیاب کارمندان

مزیت شماره 1: داده های قابل اطمینان و دقیق

برگه های دستی مملو از خطاهای پر هزینه بودند. اجتناب از اشتباه معمولاً وقتی که یک کارمند مسئول زمانبندی بود ، هزینه های بیشتری را به بار می آورد. محاسبه و اختصاص ساعت کار برای کل نیروی کار نیاز به فدا کردن بهره وری دارد.اما یک نرم افزار حضور و غیاب  به این موضوعات می پردازد و  اهمیت داده های معتبر و دقیق  نرم افزاررا نمی توان نادیده گرفت. کارمندان نه تنها دیگر به طور دستی زمان خود را ضبط نمی کنند ، بلکه یک سیستم مدیریت حضور و غیاب از تقلب در ثبت زمان حضور و غیاب هم جلوگیری میکند.

سرپرستان ارزیابی دقیقی از ساعت کار کارمندان دارند. آنها این توانایی را دارند که قبل از وخامت مشکل ، به هر مسئله ای رسیدگی کنند. هر بار که یک کارمند تردد کند ، داده ها به صورت الکترونیکی جمع آوری می شود. و بسته به نوع دستگاه حضور و غیابی که استفاده میکنند میتوانند اطلاعات را آنلاین ببینند .

مزیت شماره 2: افزایش بهره وری در بین کارمندان

یک مورد که می تواند به سرعت سود شرکت را کاهش دهد ، بهره وری کم است. با اینکه  وارد کردن دستی ساعات کار در هر چرخه پرداخت مشکلی ایجاد نمیکند اما  یک کار سخت و خسته کننده است. با این حال ، بسیاری از شرکت ها همچنان از این فرایند آشنا استفاده می کنند. به طور متوسط ، پنج ساعت در روز برای پردازش حقوق و دستمزد با این روش صرف می شود.این فرآیند نه تنها خطاهای بیشتری دارد ، بلکه چنین شرکتی  موفقیت های مالی کمتری را تجربه می کند. اما ، خودکار کردن حضور و غیاب کارمندان با یک سیستم کارآمد ، باعث می شود پرونده های زمانی بدون خطا باشند.

یک فایل الکترونیکی داده ها را از دستگاه حضورغیاب به مسئول حقوق و دستمزد منتقل می کند. این کار به کارکنان فرصت بیشتری می دهد تا بر نقش ها و مسئولیت های خود که بر سود شرکت تاثیر می گذارد تمرکز کنند. اصلاح دستی (تقلب) از بین می رود. زمان اختصاص داده شده به محاسبه  حقوق و دستمزد از پنج ساعت در روز به کمتر از 20 دقیقه در هر چرخه پرداخت کاهش می یابد.

مزیت شماره 3: بهبود مدیریت عملکرد و هزینه شغلی

شرکتهایی که همچنان رقابتی باقی مانده اند شرکتهایی هستند که ضمن تعادل هزینه ها ، استراتژی های رشد را دنبال می کنند. سیستم های حضور و غیاب  طراحی شده با هزینه های شغلی و ویژگی های مدیریت عملکرد این اهداف را آسان تر می کند.

پول های وارد شده به شرکت ها باید کل هزینه های پردازش محصولات و خدمات را تأمین کنند. این امر به سیستمی نیاز دارد که موارد زیر را مدیریت  کند:

• مقدار

• هزینه

• پروژه ها

• مشاغل برنامه ریزی شده

• بودجه

• عملکرد کارمندان

دسترسی به این داده ها ، اطلاعات لازم را برای کاهش هزینه ها ، بهبود در بودجه ها و تقویت عملکرد کارمندان را به مدیران می دهد.

مزیت 4 ارتباط گرفتن سیستم حضور و غیاب با ماژول ها و دستگاه های دیگر برای مدیریت بیشتر و افزایش کارایی

به عنوان مثال دستگاه حضور و غیاب در یک شرکت و یا اداره می تواند به  راهبند پارکینگ فرمان بدهد که زمانی شخص حضور خود را ثبت کرد راهبند پارکینگ اجازه تردد را بدهد. و یا آنرا بر روی گیت کنترل تردد نصب کنند و با فرمان دادن به گیت ورود و خروج افراد را کنترل کند.

چهار مزیت اصلی سیستم حضور و غیاب

از دستگاه حضور و غیاب باشگاهی  نیز میتوان در باشگاه های ورزشی استفاده نمود و ورود و خروج اعضا را کنترل کرد.

سایت دیجی جهان عرضه کننده محصولات شرکت های سیمرغ جهانگستر،جهانگستران و پیشگامان ماندگار

با عرضه محصولات مختلف مانند تجهیزات پارکینگ، انواع وسایل مدیریت باشگاه های ورزشی مانند قفل کمد باشگاهی و دستبند استخری و اتوماسیون های شهربازی مانند نرم افزار شهربازی  و انواع گیت کنترل تردد و صدها محصول داخلی دیگر می تواند نیز شما را در خرید اتوماسیونهای اداری و سازمانی براورده سازد. شما میتوانید با تماس گرفتن با شماره تلفن 44052001 و یا سایت HTTPS://DIGIJAHAN.COM   از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان بگیرید.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز