خبرگزاری کار ایران

دستگاه جوجه‌کشی وسیله‌ای برای تفریح خانواده‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۹۵۳۰۹

امروزه با پیشرفت تکنولوژی زمینه برای سرگرمی و ایجاد منبع درآمد نیز افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، برخی افراد توانسته‌اند با اتکا بر ماشین‌آلات و تجهیزات جدید ارائه شده به بازار منابع بزرگ دارند برای خود ایجاد کنند. از این رو می‌توان گفت که امروزه دنیا زیر سایه تکنولوژی در حرکت است.

پیرو همین مطالب می‌توان گفت یکی از سرگرم‌کننده و همچنین پول‌سازترین فعالیت‌هایی که محبوبیت بالایی را برای خود به ارمغان آورده فرایند جوجه‌کشی است. همین امر باعث شده تا شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگی در دنیا به تولید انواع دستگاه جوجه کشی در ظرفیت های مختلف بپردازند

اساساً در گذشته جوجه‌کشی به‌صورت طبیعی توسط خود مرغ انجام می‌شد اما امروزه انواع دستگاه‌های جوجه‌کشی در ظرفیت‌های مختلف این امر را برای کاربر ممکن کرده تا بدون مشکل و با راندمان بالا تخم‌های نطفه‌دار پرنده‌های مختلف را به جوجه تبدیل کند. در این میان برخی افراد ترجیح می‌دهند با خرید دستگاه جوجه کشی خانگی به جوجه‌کشی از تخم‌های نطفه‌دار انواع پرنده‌ها از جمله پرنده‌های زینتی در محیط های محدود مانند خانه بپردازند چراکه این نوع دستگاه‌ها به علت سایز کوچک، کارکرد بدون صدا و مهمتر از همه قابلیت کارکرد با برق‌شهری این امکان را برای کاربر ایجاد می‌کنند تا بدون کوچکترین مشکل و در محیط محدود بتواند دستگاه را مورد استفاده قرار دهد .

البته برخی دستگاه‌ها به دلیل مونتاژ نامناسب در محیط هایی مانند خانه تخت تاثیر نویز وسایل و تجهیزات الکترونیکی قرار می‌گیرند و با اختلال مواجه می‌شوند و این در حالی است که دستگاه جوجه کشی نسل جدید به دلیل بهره‌گیری از سیستم مونتاژ SMD در تولید قطعات الکتریکی بخصوص کنترلر جوجه کشی، ضد نویز هستند. پس در هنگام خرید این نکته را نیز مد نظر قرار دهید .

ساخت دستگاه جوجه کشی

شایان ذکر است که برخی افراد جوجه کشی از انواع تخم های نطفه دار به خصوص تخم های نطفه دار پرنده های زینتی را برای تفریح انجام می دهند بعد از گذشت مدتی متوجه می شوند که با فروش هر پرنده زینتی بین 2 تا 6 میلیون تومان بسته به نوع پرنده عایدشان می شود و گاهاً همین باعث شروع یک فعالیت پرسود و گسترش آن می گردد .

در این میان برخی افراد نیز هستند که برای پایین آوردن میزان هزینه دست به تحقیقات گسترده زده و به ساخت دستگاه جوجه کشی می پردازند . البته در این حالت برخی با شکست و برخی با پیروزی موفق می شوند چرا که جوجه کشی فرایند بسیار حساسی است و عدم تامین یکی از فاکتور ها می تواند راندمان کار را پایین آورده و یا به طور کلی باعث از دست رفتن تمامی تخم های نطفه دار شود . 

دستگاه جوجه‌کشی وسیله‌ای برای تفریح خانواده‌ها

اساساً فاکتور های مختلفی فرایند جوجه کشی را تحت تاثیر خود قرار می دهد ولی مهم ترین آنها دما ، رطوبت و تامین اکسیژن برای تخم های نطفه دار است . اصولاً جوجه کشی از تخم های نطفه دار هر پرنده تحت تاثیر شرایط خاص انجام می شود و  دستگاه قادر به ایجاد شرایط لازم و حفظ آن نباشد راندما به میزان قابل توجهی افت پیدا خواهد کرد و در بدترین حالت ممکن تمامی تخم های نطفه دار داخل دستگاه از دست خواهد رفت . برای نمونه برای جوجه کشی از تخم نطفه دار مرغ دمای لازم برای دوران ستر 37.3 می باشد و این در حالی است جوجه کشی از پرنده قرقاول نیازمند دمای 36.6 در دوران ستر می باشد ، در واقع پرنده های مختلف نیاز های دمایی و رطوبتی خاصی برای خود دارند و تامین آنها به صورت دقیق در دستگاه جوجه کشی دست ساز امری بسیار دشوار می باشد و در صورت از دست رفتن تخم های نطفه دار کاربر سرمایه بزرگی را از دست خواهد داد .  

دستگاه جوجه کشی تولید شده در یک کارخانه معتبر از مراحل کنترل کیفی مختلفی عبور خواهد کرد و اگر از کیفیت بالایی برخوردار بوده و سالم باشد توسط کارشناس بخش کنترل کیفی تایید خواهد شد . همچنین اگر شما دستگاه جوجه کشی خود را از یک برند معتبر خریداری کنید این اطمیانا را خواهید داشت که تجهیزات و سیستم های بکارگیری شده در آن از کیفیت لازم برخوردار می باشد .

خرید دستگاه جوجه کشی ارزان قیمت

خوشبختانه امروزه در ایران شرکت های مختلفی در زمینه تولید انواع دستگاه جوجه کشی صنعتی ، متوسط و خانگی فعال هستند که این امر باعث شده تا کاربر با توجه به نیاز خود از بین خیل عظیمی از گزینه ها بهترین مورد را برای خرید انتخاب نماید . شایان ذکر است شما می توانید خیلی راحت با خرید یک دستگاه جوجه کشی ارزان به جوجه کشی از هر نوع تخم نطفه دار بپردازید . در این حالت شما با صرف کمترین زمان و هزینه یک منبع درامد با میزان سوددهی بالا برای خود ایجاد می کنید .

باید به این نکته نیز توجه داشت که صنعت جوجه کشی از گستردگی بالایی برخوردار است از این رو کاربران هیچگاه از نظر نبود بازار نگرانی نخواهد داشت همچنین باید این مورد را هم زیر ذره بین قرار داد که که برخی محصولات مانند تخم بلدرچین ، گوشت بلدرچین ، گوشت مرغ و یا تخم مرغ به طور دائم مورد استفاده قرار می گیرند و بازار نیاز مبرمی به تولید کننده این نوع محصولات دارد. کنار موارد ذکر شده پرنده های زینتی نیز بازار داغی را برای خود خلق کرده‌اند طوری که برخی افراد هم پرنده‌های زینتی را به بازار داخلی عرضه می کنند و هم به صادرات آنها می‌پردازند . 

از طرفی اگر به‌دنبال نقد و بررسی انواع دستگاه جوجه کشی هستید و قصد دارید با آگاهی تمام یک ماشین جوجه کشی مناسب با راندمان بالا خرید کنید توصیه می‌کنیم مطالب مندرج در صفحه فروشگاه چیکن هچ را مطالعه کنید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز