خبرگزاری کار ایران

قیمت کرکره برقی ، قیمت دوربین مدار بسته ، قیمت قفل ریموت دار

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۸۹

مطمئن باشید برای گرفتن قیمت کرکره برقی ، قیمت دوربین مدار بسته و قیمت قفل ریموت دار نیاز دارید از یک سایت معتبر قیمت بگیرید.

ولی این سایت مطمئن و معتبر را چگونه انتخاب نمایید؟

چگونه اعتماد کنیم و از را دور وجه را واریز نماییم ؟

چگونه در فضای مجازی خرید نماییم و از گارانتی بهره مند شویم؟

در اینجا قصد داریم سایت dideban-cctv.com را به شما معرفی نماییم که فقط یک فروشگاه مجازی نیست و دارای فروشگاه فیزیکی نیز می باشد که شما با خیال راحت می توانید ، بصورت آنلاین از آن خرید نمایید و در صورت نیاز به مراجعه های بعدی به آدرس فیزیکی آن نیز مراجعه نمایید.

قیمت کرکره برقی

یکی از مواردی که می توانید از این مجموعه دریافت نمایید ، قیمت کرکره برقی است.

قیمت کرکره برقی را می توانید به صورت تلفنی و همچنین بصورت انلاین از سایت دریافت نمایید.

در صورت تماس تلفنی می توانید به اسانی پیشفاکتور دریافت نمایید و همچنین عکس تعداد زیادی از نمونه کارهای قبلی کرکره برقی این مجموعه را در پیام رسان های اینترنتی دریافت نمایید.

قیمت کرکره برقی به موارد زیادی وابسته است و فقط شامل تیغه نیست ، حمل ، نوع موتور ، شفت کرکره و ... در قیمت کرکره برقی بسیار تاثیر گذار است و پیش فاکتوری که برای شما ارسال می شود شامل تمام موارد است.

با دریافت این پیش فاکتور می توانید با خیال راحت اقدام به خرید نمایید و نگران هزینه های حین اجرای کار نباشید ، زیرا کارشناسان این مجموعه تمام موارد را از 0 تا 100 کار به شما اعلام می نمایند.

قیمت دوربین مدار بسته

قیمت کرکره برقی ، قیمت دوربین مدار بسته ، قیمت قفل ریموت دار

یکی دیگر از مواردی که می توانید دریافت نمایید قیمت دوربین مدار بسته می باشد.

با مراجعه به این سایت علاوه به دریافت دوربین بصورت تکی ، می توانید قیمت پکیج های متنوع دوربین مدار بسته موجود در سایت را نیز مطالعه نمایید.

قیمت این پکیج ها دارای تنوع بسیار زیادی است و علاوه بر برند های مختلف دوربین ، تعداد های مختلفی را نیز در برگرفته است.

پس از بررسی قیمت پکیج های دوربین مدار بسته می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و درخواست پیش فاکتور نمایید.

در پیش فاکتور ارائه شده این مجموعه تمام جزئیات اجرایی ، از جمله هارد ، کابل ، اجرت کابل کشی و اجرت نصب در نظر گرفته شده است و می توانید بدون نگرانی از هزینه های حین اجرا ، خرید خود را انجام دهید.

حتی کوچکترین جزئیات مانند فیش های مصرفی و جعبه تقسیم ها در پیش فاکتور ها ذکر شده اند و 0 تا 100 کار در این پیشنهاد قیمت ها گنجانده شده است.

قیمت قفل ریموت دار

قیمت کرکره برقی ، قیمت دوربین مدار بسته ، قیمت قفل ریموت دار

می توانید اقدام به دریافت قیمت قفل ریموت دار نمایید.

قفل ریموت دار از برندهای مختلف ایرانی ، ترکیه ای ، اسپانیا ، ایتالیایی و آلمانی در سایت بهمراه قیمت و هزینه نصب قرار داده شده است.

حتی تکنولوژی های مختلف این قفل ها از قفل مقابل گرفته تا قفل شفتی و الکترومغناطیسی در این سایت قرار داده شده اند.

همچنین پیش از دریافت قیمت می توانید عکس درب خود را ارسال نمایید تا با توجه به نوع درب خود انواع قفل ریموت دار روکار و توکار را قیمت بگیرید.

جدیداً قفل های ریموت کنترلی برای درب های خاص اضافه شده است.

همچنین قفل های ریموت دار غیر اتومات نیز جدیداً توسط دیدبان به بازار معرفی شده است که معمولاً برای صرافی ، طلا فروشی و زرگری مورد استفاده قرای می گیرند. این قفل ها فقط در هنگام فشردن ریموت باز می شوند و بارها کردن ریموت مجدد قفل می شوند و اپراتور کنترل کامل بر عملکرد این قفل را داد.

پر کاربرد ترین قفل ریموت کنترلی ، قفل ریموت اتاق مدیر و درب شرکت می باشد که معمولاً مسئول دفتر و منشی مدیر عامل و خود شخص مدیر در اداره و شرکت ها از آن استفاده می کنند و ورود غیر مجاز اراباب رجوع و سایر همکاران را محدود می کنند.

قیمت جک درب ورودی

اگر قصد دریافت قیمت جک درب ورودی یا همان جک آرام بند درب را دارید می توانید با مراجعه به سایت از آخرین قیمت مطلع شوید.

انواع مختلف جک درب ورودی از جمله جک های دو حالته و جک های سه حالته در این سایت قیمت گذاری شده است و می توانید به آسانی استعلام قیمت این محصولات را داشته باشید.

همچنین اگر خودتان خیلی فنی نیستید و نمی دانید چگونه جک مناسب برای درب ورودی منزل خود انتخاب نمایید ، به آسانی با ارسال عکس درب خود ، مهندسان دیدبان مدل مناسب را به شما معرفی می کنند.

این جک ها در وزن های مختلف برای درب های مختلف تولید و ارائه می شوند و استاندارهای مختلفی را پاس می کنند که برای استفاده ها ی مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

بعضی آرام بنده ها دارای بازوی خاصی هستند که با استفاده از آن می توانید درب را باز نگه دارید.

بعضی دیگر دارای حالت "چک پشت سر" هستند که می توانید از یک حد خاص بیشتر باز نشوند.

قیمت جک پارکینگی

اگر می خواهید قیمت انواع جک درب پارکینگ را داشته باشید ، از منوی اصلی وارد محصولات بشوید و سپس روی جک پارکینگی کلیک نمایید.

قیمت انواع جک ریموت دار پارکینگ بصورت دولنگه و تک لنگه در سایت درج شده است.

مواردی که قیمت تک لنگه جلوی آنها درج نشده است ، قابلیت نصب به صورت تک لنگه را ندارند و فقط به صورت دولنگه نصب می شوند.

اگر روی هر محصول کلیک نمایید وارد صفحه ی آن محصول می شوید و اطلاعات کامل آن از جمله قدرت ، کیفیت ساخت ، مدت گارانتی و ... ذکر شده است.

حتی قیمت نصب و اجرت نصب قفل برقی نیز روی محصولات درج شده است.

قیمت قفل برقی

قیمت کرکره برقی ، قیمت دوربین مدار بسته ، قیمت قفل ریموت دار

قفل برقی یکی از محصولاتی است که برای ایمنی بر روی درب ورودی و همچنین درب پارکینگ نصب می شود.

قیمت قفل برقی مورد استفاده برای هر دو درب یکسان است ولی اجرت نصب آنها متفاورت است.

نصب قفل برقی بر روی درب پارکینگ زحمت بسیار بیشتری دارد و نیازمند رگلاژ دقیق ، سیم کشی درب ، سربندی سیم در مدار جک و فعالسازی منوی قفل در مدار فرمان جک است.

تمام این موارد باعث می شود تا نصب قفل برقی بر روی درب پارکینگ اجرت گران قیمت تری داشته باشد.

در آینده محصوات بیشتری به این مجموعه اضافه خواهد شد و از آنها بیشتر خواهیم شنید. منتظر برزگ تر شدن سبد کالای قابل ارائه دیدبان باشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز