خبرگزاری کار ایران

خرید موفق یک صندلی مدیریتی

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۲۸۶

اتاق مدیریت، قلب تپنده مجموعه است بنابراین شایسته است از میز و صندلی مناسب تری در دکوراسیون آن استفاده شود. البته به این معنا نیست که یک صندلی مدیریتی، لزوماً بهتر از یک صندلی اداری است بلکه تنها تفاوتشان در سایز است.

به گزارش ایلنا، صندلی مدیریتی معمولاً بزرگ تر از سایر صندلی هاست و همین بزرگی باعث راحتی بیشتر است. شما باید در اتاق کار مثل خانه احساس راحتی کنید تا بازدهی بالاتری برای کسب و کارتان به ارمغان آورید، یکی از راه های مهم رسیدن به این هدف، انتخاب مبلمان اداری مناسب است.

صرف نظر از اینکه چه قوانینی برای مدیریت و موفقیت خود داشته باشید، یک مدیر موفق همیشه از اصول و عادات خاصی در زندگی پیروی می کند و همین تفاوت هاست که او را از بقیه متمایز می کند. او توجه خود را به جنبه های مختلف مدیریتی در سازمان خویش جلب می کند که یکی از این جنبه ها، اتاق کارش است. همان جایی که در آن می تواند تفاوت های خود را با دیگران، با جزئی ترین انتخاب هایش مانند انتخاب میز مدیریتی، صندلی مدیریتی ، نور پردازی و ... نمایان کند و  فضایی بهتر برای خلق ایده های بزرگ طراحی کند.

سبکت رو بشناس

اولین چیزی که باید مدیریت کنید، انتظارات خودتان است. با انتخاب یک سبک مناسب که نشان دهنده ماهیت شرکت و شخصیت شما است، شروع کنید. برای مثال مبلمان چوبی، سنتی ترند در حالی که مبلمان فلزی، کمی مدرن تر به نظر می رسند و هر یک از برندهای مبلمان مانند مبلمان اداری لیو ، نیلپر، اروند نیز سبک خاص خود را دارند بنابراین بسته به موضوع کار و سلیقه شما در هر محیط کاری می توان از یک نوع خاص مبلمان استفاده کرد چرا که مبلمان اداری از اصلی ترین مواردی است که به محیط معنا می بخشد.

پشت میز راحت باش

اتاق مدیریت، قلب تپنده مجموعه است بنابراین شایسته است از  میز و صندلی مناسب تری در دکوراسیون آن استفاده شود. البته به این معنا نیست که یک صندلی مدیریتی، لزوماً بهتر از یک صندلی اداری است بلکه تنها تفاوتشان در سایز است. صندلی مدیریتی معمولاً بزرگ تر از سایر صندلی هاست و همین بزرگی باعث راحتی بیشتر است. شما باید در اتاق کار مثل خانه احساس راحتی کنید تا بازدهی بالاتری برای کسب و کارتان به ارمغان آورید، یکی از راه های مهم رسیدن به این هدف، انتخاب میز اداری و مبلمان اداری مناسب است.

خرید موفق یک صندلی مدیریتی

ارگونومیک را فراموش نکن

ارگونومی، علمی است در ارتباط با برقراری تطبیق بین افراد و کار آن ها و هدفش این است که اطمینان حاصل کند که کار، تجهیزات و محیط برای افرادی که آن جا کار می کنند، مناسب باشد. مطالعات زیادی انجام شده که نشان می دهد بدن انسان برای نشستن به مدت ۸ ساعت یا بیشتر، هر روز تکامل نیافته است. با این حال صندلی های ارگونومیک، طوری طراحی شده اند که سلامتی بازوها، گردن، کمر و ... کمتر در معرض خطر قرار بگیرد و تنش افرادی که مدت طولانی پشت آن می نشینند را تا حد ممکن کمتر کند چه بسا گاهی مدیران مجبور می شوند ساعت ها از اتاق خود خارج نشده و حتی بیشتر از کارمندان، روی صندلی بمانند. صندلی مدیریتی استاندارد، صندلی است که تمام اجزاء آن از پشتی و کفی گرفته تا شیب، زیر سری و ارتفاع آن، قابل تنظیم کردن باشند. اگر در حین کار خسته شدید، می توانید با کمی تغییر، صندلی خود را برای یک استراحت کوتاه آماده کرده و سپس به حالت عادی برگردانید.

استفاده از پارچه مناسب

روکش کف و پشتی صندلی، بهتر است از جنس مناسبی مانند پارچه و چرم باشد و روزنه هایی داشته باشد که فرد عرق نکند. البته به شرایط اقلیمی هم باید توجه شود، مثلاً روکش چرم زیباتر و بادوام تر است اما گرما دهی بیشتری دارد.

تا به حال مطالب متعددی درباره اهمیت نشستن روی یک صندلی اداری خوب نوشته شده، شاید اکنون وقت آن است که بیش از پیش به این موضوع اهمیت بدهیم و خود را نسبت به خرید بهترین و استانداردترین نمونه آن که در بازار موجود است، متقاعد کنیم. در فروشگاه اینترنتی زنبیل این امکان فراهم شده که با انواع صندلی های مدیریتی در طرح ها و مدل های متفاوت آشنا شوید، مقایسه کنید، ببینید و بشنوید و نهایتاً یک خرید خوب را تجربه کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز