خبرگزاری کار ایران

هر آنچه درباره خرید پلاک طلا باید بدانید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۵۵۲

در این مقاله نکاتی برای خرید بهتر انواع مدل پلاک طلا زنانه و دخترانه عنوان کرده ایم و در انتها سایت زر را به عنوان مرکزی برای خرید آنلاین برای شما معرفی کرده ایم.

خرید پلاک طلا با تنوع بالایی که این دسته از زیورآلات دارند، کار چندان راحتی نیست و بسیاری از خانم‌ها با توجه به نقش مهم آویز طلا در تکمیل استایل، در انتخاب آن دقت و وسواس زیادی به خرج می‌دهند. از این رو شناخت انواع پلاک طلا زنانه و دانستن نکات خرید آن، به خانم‌ها در انتخاب پلاک طلا زیبا و برازنده کمک خواهد کرد. در این مقاله به مهم‌ترین این نکات و انواع آویز طلا اشاره خواهیم کرد تا خریدی عالی را تجربه کنید.

شناخت مدلهای مختلف پلاک زنانه برای انتخاب بهتر

به دلیل این که انواع مدل پلاک‌ طلا زنانه بسیار پرطرفدار هستند، این زیورآلات در مدل‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند تا انواع سلیقه‌ها را پوشش دهند. مهم‌ترین دسته‌بندی که می‌توان برای پلاک طلا در نظر گرفت، نگین‌دار یا بدون نگین بودن آن‌ است. خانم‌هایی که به زیورآلات ساده و مینیمال علاقه دارند، معمولا به سراغ پلاک‌های بدون نگین که با طراحی خاص یا نمادین می‌روند. این نوع پلاک‌‌ها با انواع رنگ‌های طلا زرد، سفید و رزگلد، جلوه‌ای زیبا خواهند داشت و با انواع استایل‌ها قابل استفاده هستند.

پلاک‌های طلا نگین‌دار، با انواع جواهرات قیمتی و نیمه‌قیمتی نیز تنوع بالایی دارند و بسیاری از خانم‌ها این نوع پلاک‌ها را برای پوشیدن با استایل‌های مجلسی یا نیمه‌رسمی انتخاب می‌کنند. آویزهای شامل طرح قلب، بی‌نهایت یا المان‌های طبیعی مانند گلبرگ و طرح‌هایی مانند پروانه از جمله انواع پلاک‌های محبوب هستند. آویزهای بزرگ با سنگ‌های درشت و پلاک‌های طلا ظریف پرجزئیات نیز دیگر مدل‌های آویز طلا محسوب می‌شوند که می‌توانید به فراخور سلیقه و بودجه خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب پلاک طلا برای مجالس و استفاده روزمره

اگر قصد دارید برای شرکت در مجالس و میهمانی‌ها یک پلاک طلا جذاب و زیبا انتخاب کنید، بهتر است به سراغ پلاک‌های نگین‌دار بروید. پلاکی از جنس طلا سفید با نگین‌‌های بی‌رنگ و درخشان مانند الماس و موزانایت، جلوه‌ای خیره‌کننده‌ای خواهد داشت و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. اگر مایلید آویز شما نمایی کلاسیک و خاص داشته باشد، می‌توانید پلاکی با طلا زرد انتخاب کنید که با بسیاری از جواهرات نیز خوش‌جلوه خواهد بود و به شکوه استایل شما کمک می‌کند.

هر آنچه درباره خرید پلاک طلا باید بدانید

جواهرات قیمتی رنگی مانند یاقوت و زمرد و سنگ‌های نیمه‌قیمتی زیبا مانند آمیتیست، زبرجد، سیترین، فیروزه و... نیز در ساخت انواع پلاک‌های طلا زنانه به کار می‌روند و با تنوع رنگی و جلوه چشم‌گیر خود دست شما را برای انتخاب آویزی مطابق با پسندتان باز می‌گذارند. انواع پلاک‌های طلا طرح‌دار مانند پلاک طلا مادر و فرزند که با سنگ‌های رنگی و بدون رنگ تزیین شده‌اند نیز می‌تواند انتخاب بسیاری از خانم‌ها باشد که به زیورآلات نمادین علاقه دارند و یا می‌خواهند از پلاک خود در مناسبت خاصی استفاده کنند.

اگر می‌خواهید آویز طلا خود را به صورت مستمر و روزمره استفاده کنید، بهتر است به سراغ پلاک‌های بدون نگین با طرح‌های جذاب بروید و اگر مدل‌های نگین‌دار را می‌پسندید، قبل از خرید درباره سنگ روی آویز مدنظرتان شناخت کافی پیدا کنید. زیرا بعضی از نگین‌ها باید در شرایط خاصی نگه‌داری شوند و ممکن است طی کار و فعالیت در اثر ضربه یا برخورد با مواد آرایشی یا شوینده‌ها آسیب ببینند. انتخاب سنگ ماه تولد نیز به عنوان نگین آویز نیز می‌تواند انتخاب عالی باشد تا پیوسته از خواص آن بهره ببرید.

نکات خرید آویز طلا زیبا و شیک

هنگام خرید پلاک، به رنگ طلا توجه داشته باشید، هم از این جهت که با رنگ پوست شما تناسب داشته باشد و هم از این نظر که رنگ آن با استایل شما هماهنگ باشد. به مدل زنجیر پلاک و طول آن نیز دقت کنید تا اگر مطابق سلیقه شما نیست، با سفارشی‌سازی آن را تغییر دهید. اگر به دنبال پلاک‌های بزرگ هستید، مدل‌هایی که یک سنگ درشت در مرکز آن قرار دارد و با سایر نگین‌ها تزیین شده‌‌اند، انتخابی مناسبی خواهند بود و اگر به دنبال پلاک‌های ظریف هستید، آویزهای حروف به صورت مینیمال، آویزهای قلب نگین‌دار و... می‌توانند برای شما مناسب باشند. هم‌چنین به یاد داشته باشید نگین روی پلاک طلا و قیمتی یا نیمه‌قیمتی بودن آن تاثیر مستقیم روی قیمت تمام‌شده کار دارد و از این رو اگر به دنبال خریدی به صرفه هستید، در انتخاب سنگ روی آویز دقت طلا داشته باشید.

آویز‌ طلا نگیندار گزینهای شیک و عالی برای استفاده در مجالس

اگر به زیورآلات نگین‌دار علاقه دارید و یا قصد خرید پلاک طلا برای استفاده در مجالس و میهمانی‌ها را دارید، بهتر است انواع پلاک‌های طلا مزین به جواهرات را در نظر داشته باشید. پلاک‌های ساخته‌شده از طلا سفید با جواهرات درخشان مانند الماس و موزانایت، با جلوه و درخشش خود انتخابی عالی برای استفاده در مجالس هستند. هرچند باید گفت این نگین‌های درخشان معمولا در کنار نگین رنگی اصلی پلاک و برای تزیین و تکمیل شکوه و زیبایی آن به کار می‌روند.

هر آنچه درباره خرید پلاک طلا باید بدانید

سنگ‌های گران‌بهای رنگی می‌توانند از جواهرات قیمتی مانند زمرد و انواع یاقوت باشد و یا از سنگ‌های بسیار زیبا و نیمه‌قیمتی مانند آمیتیست، گارنت، زبرجد و... که در هر دو حالت نمایی خیره‌کننده ایجاد خواهند کرد. بسیاری از آویزها با طرح‌های خاص مانند پلاک طلا قلب توپر یا تخت که با نگین‌هایی مانند برلیان تزیین شده‌اند نیز از دیگر انواع پلاک هستند که برای استفاده در مجالس و یا پوشیدن با استایل‌های گوناگون مناسب‌اند. تنوع بالای پلاک‌های نگین‌دار، دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارند و شما می‌توانید بنابر بودجه و پسند خود و البته رنگ و سبک استایلی که مدنظر دارید، یک آویز زیبا انتخاب کنید.

اهمیت خرید پلاک طلا از فروشگاههای معتبر و بهروز

یکی از مهم‌ترین نکات برای خرید پلاک طلا باکیفیت، مراجعه به فروشگاه طلا و جواهر معتبر است. با توجه به این که تشخیص اصل بودن طلا پلاک و نگین‌های روی آن به آسانی ممکن نیست، بهترین راه برای خرید آویز طلا زیبا و با اصالت، مراجعه به فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهری است که از اصل بودن محصولات آن مطمئن هستید. برای داشتن پلاکی مد روز نیز لازم است خرید خود را از فروشگاه‌های به‌روز که شیک‌ترین زیورآلات را عرضه می‌کنند، انجام دهید. هم‌چنین بهتر است فروشگاهی را در نظر داشته باشید که امکان سفارشی‌سازی پلاک در آن برقرار باشد تا در صورت لزوم برای تطابق بیشتر پلاک با پسند شما، مواردی از جمله تغییر رنگ طلا، تغییر وزن نگین و... قابل انجام باشد.

کلام آخر

در این مقاله درباره انواع پلاک طلا زنانه و نکات خرید آن مطالبی مطرح شد و به لزوم خرید از فروشگاهی که به اصالت زیورآلات آن اطمینان دارید به عنوان نکته‌ای کلیدی در خرید آویز و پلاک زنانه، اشاره کردیم. اگر مایلید خرید خود را به صورت اینترنتی و از طریق فروشگاهی معتبر انجام دهید، خرید آنلاین طلا از سایت زر به نشانی zar.ir به شما پیشنهاد می‌شود. گالری آنلاین طلا و جواهر زر، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه جواهرات در ایران است و شما می‌توانید با اطمینان کامل از اصل بودن زیورآلات این فروشگاه، زیباترین و شیک‌ترین پلاک‌های طلا زنانه را خریداری نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید و سفارشی‌سازی زیورآلات نیز می‌توانید به سایت گالری مراجعه کنید و یا از طریق شماره‌ همراه ۰۹۱۲۱۵۹۸۴۱۹ و ۰۹۱۲۲۱۵۷۵۵۹ و شماره تلفن‌های ۸۸۶۴۱۵۰۳ و ۸۸۶۴۱۵۰۴ با کارشناسان مجموعه ارتباط برقرار کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز