خبرگزاری کار ایران

افزایش فروش و کسب درآمد از طریق طراحی سایت(طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت فروشگاهی)

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۰۷۴

اگر صاحب کسب و کار هستید. وب سایت شما یکی از مهم ترین ابزارهایی است که شما برای به دست آوردن مشتریان بیشتر و بازدیدکنندگان بهتر در اختیار دارید.بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا حتی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می کند؟

در حال حاضر با وجود تعداد زیاد شرکت طراحی سایت در تهران،که خدمات طراحی وب سایت را ارائه می دهند انتخاب شرکتی که بخواهد بهترین خدمات را برای کسب و کار شما ارائه دهد بسیار سخت می باشد.

در این مقاله با ویژگی های طراحی سایت خوب آشنا می شوید.و در مورد اینکه چرا باید روی طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید و چطور در سالهای آتی این طراحی سایت برای کسب و کار شما موثر خواهد بود،در این مقاله بحث خواهیم کرد.

طراحی بصری وب سایت

انسان ها موجودات تصویرگرای هستند. که استفاده از گرافیک عالی،رنگها و فونت ها راه خوبی برای جذاب تر کردن وب سایت شماست.وب سایت در عرض یک دهم ثانیه می تواند بازدید کننده و مشتری احتمالی شما را تحت تاثیر قرار دهد.در واقع هدف طراحی بصری ایجاد جذابیت و قابلیت زیبایی‌ شناختی در طراحی سایت می باشد.که شرکت طراحی سایت از طریق تصاویر، تایپوگرافی، فضا، چیدمان و رنگ مناسب یک وب سایت را خلق می کنند.

ناوبری در طراحی سایت

وب سایت باید به راحتی قابل ناوبری باشد،و آیتم های منو بایستی به راحتی در هر صفحه قابل دسترسی باشد.کاربر بایستی دقیقا بداند که در کجای وب سایت قرار دارد و به راحتی به جایی که دوست دارد باشد کاملا دسترسی داشته باشد. نقشه یا مپ سایت ایده بسیار خوبی است که در صورت نیاز میتواند از آن بهره برد. این امر ابتدایی به نظر می رسد اما بیشتر وب سایت ها را می توان در این زمینه بهبود بخشید.

طراحی سایت کاربرپسند(user friendly)

وب‌ سایت کاربرپسند صفحه‌ای بنظر حرفه‌ای می باشد.که هر کاربری برحسب نیازی که دارد میتواند براحتی با امکان ناوبری و بارگذاری سریع از وب‌ سایت شما بازدید ‌کند.شرکت طراحی سایت باید بداند قابلیت کاربرپسند برای موفقیت هر وب سایتی حیاتی است که نباید نادیده گرفته شود.همین قابلیت خوب می تواند عملکرد وب سایت شما را بهبود بخشد. و شانس موفقیت شما را در فروش و درآمد حاصل از کسب و کار را افزایش دهد.

محتوای وب سایت

محتوای وب به محتوای متنی،شنیداری یا بصری ارائه شده در یک وب سایت اشاره دارد.محتوا بخش اصلی و خلاقانه یک وب سایت بحساب می آید.که نه فقط نقش مهمی در قرارگیری موتور جستجوی گوگل دارد. بلکه دلیلی است که اکثر بازدیدکنندگان در وهله ی اول در جستجوی وب سایت شما هستند.

سئو سایت

افزایش فروش و کسب درآمد از طریق طراحی سایت(طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت فروشگاهی)

سئو سایت مهمترین و به‌ صرفه‌ترین مجرای بازاریابی برای وب سایت است که علاوه بر افزایش بازدید به فروش نیز منتهی می‌شود.به طور متوسط 45 درصد از آمار بازدید سایت‌ های فروشگاهی در دنیا،از طریق جستجوی کاربران در گوگل محقق می‌شود و نزدیک به 40 درصد از فروش ماهانه ازهمین طریق انجام می‌گیرد.به همین دلیل انجام خدمات سئو سایت باعث افزایش بازدید و مخاطبان سایت می شود که می تواند بسته به اهداف گوناگونی همچون فروش،ارائه خدمات، برندسازی و... باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو(واکنش گرا)

کاربران امروزه از دستگاه ها و نمایشگرهایی در ابعاد بزرگ و کوچک استفاده می کنند، برای اینکه سایت ها با صفحات نمایشگر مطابقت بیشتر داشته باشند نیازمند طراحی سایت ریسپانسیو می باشند.سایت باید با هر صفحه نمایشگری سازگاری داشته باشد. این نوع طراحی این امکان را به کاربران می دهد که بدون نگرانی از ابعاد دستگاه خود به راحتی سایت را روی دستگاه خود مشاهده کنند و بهترین استفاده را از سایت داشته باشند. در نتیجه سایتی موفق تر است که بتواند این چنین امکانی را برای وب سایت خود فراهم کند.ریسپانسیو بودن سایت سبب افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج موتور های جستجوگر می شود.

 

دعوت به اقدام(Call to Action)

هدف شما از وب سایت چیست؟ اگر شما می خواهید یک برداشت اولیه معتبر و خوب ایجاد کنید، ولی اگر همچنان انتظار دارید که آنها اقدام کنند! خب، برای انجام این کار، باید به آنها یادآوری کنید و دعوت به اقدام (CTA)در واقع انجام این کار را برای آنها آسان کنید. که شامل دکمه های دانلود، ادامه مطلب،تماس به ما و غیره هستند که در سراسر وب سایت قابل مشاهده هستند.

سرعت لود سایت

انتظار طولانی برای بارگذاری یک وب سایت باعث از دست رفتن بازدیدکنندگان می شود.تقریباً نیمی از بازدید کنندگان انتظار دارند سایتی در۲ ثانیه یا کمتر بارگیری شود.هر چقدر سرعت بارگذاری صفحه سریعتر باشد، احتمال افزایش و بهبود نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار بیشتر می‌شود.تحقیقات نشان داده که هر 1 ثانیه تاخیر در بارگذاری سایت،25% نرخ تبدیل را کاهش می‌دهد.

انواع مختلف وب سایت ها اهداف مختلفی دارند.بنابراین، اولین کاری که شما باید انجام دهید این است که بفهمید وب سایت شما می خواهد چه کاری را انجام دهد.

برخی از معمول ترین اهداف عبارتند از:

طراحی سایت شرکتی

به دلیل همه گیر شدن اینترنت در جهان امروزه، افراد برای پیدا کردن هر خدماتی از اینترنت کمک می‌گیرند. به عبارت دیگر فیلتر اولیه هر شخص برای انتخاب یک محصول یا یک خدمت،وب‌ سایت شرکت مورد نظر است.اگر کسب و کار شما یا شرکت شما سایتی نداشته باشد و در اینترنت حضور نداشته باشد،متاسفانه شما در فضای پر رقابت کسب و کارها از چرخه حذف خواهید شد.

بنابراین یک سایت شرکتی یا سایت معرفی به یک جزء ضروری و لازم برای رونق کسب و کارها تبدیل شده‌ است. نداشتن حضور فعال در فضای اینترنت به این معنی است که شما یک امکان خیلی بزرگ برای دستیابی به اهداف تجاری خود را از دست می‌دهید.

طراحی سایت فروشگاهی

افزایش فروش و کسب درآمد از طریق طراحی سایت(طراحی سایت شرکتی،طراحی سایت فروشگاهی)

وب سایت فروشگاهی مانند یک شعبه دیگر از فروشگاه شما است که در تمام نقاط جهان قابلیت دسترسی دارد. دیگر محدودیت مکانی ندارد و تمام افراد می توانند محصولات و قیمت آن ها را مشاهده نمایند. همچنین وب سایت فروشگاهی پس از طراحی دیگر محدودیت زمانی نیز ندارد.در طی زمان ۲۴ ساعت شبانه روز مشتری می تواند از سایت خرید کند و با توجه به امکانات نحوه ارسال کالا برای مشتری،آن را دریافت نماید.دیگر هم نیازی نیست مشتری کلی هزینه کند و مسافت طی کند تا به فروشگاه شما سر بزند.

نرخ کلیک وب سایت

وب سایت شما می تواند مهم ترین عامل برای جذب مشتری در کسب و کار شما باشد، که از طریق آگاهی رسانی از تمام خدماتی که در وب سایت ارائه می دهید. به روشی آسان و لذت بخش،می توانید نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهید که به سودآوری برسید.

نرخ تبدیل نشان دهنده درصد کاربرانی است که اقداماتی را انجام داده اند که برای کسب و کار شما سودآور است.این نشان می دهد که آیا وب سایت شما با تبدیل بازدیدکنندگان به خریداران به خوبی کار می کند. یا اینکه به آنها اجازه می دهد بدون خرید یا اشتراک گذاری اطلاعات تماس خود از آنجا حذف کنند.

برای طراحی سایتی که شما را از رقیبانتان جلو بیندازد باید با شرکتی که متخصص این کار است همکاری کنید. شرکت طراحی سایت آرماناوب به آدرس ( https://armanaweb.com)با سابقه چند ساله و درخشان با طراحی انواع سایت ها میتواند به شما کمک کند.برای مشاوره رایگان و قیمت طراحی سایت فروشگاهی ،طراحی سایت شرکتی و خدمات سئو سایت با کارشناسان آرماناوب تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز