خبرگزاری کار ایران

بهترین تولید کنندگان کالای خواب در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۳۲۲۴

اگر قصد خرید کالای خواب با کیفیت و استانداردی را دارید که از همه نظر انتظارات شما را برآورده کند باید تولید کنندگان کالای خواب را کاملا بشناسید. به طور کلی انتظاری که از کالای خواب می ‌توان داشت مرغوب بودن و طراحی اصولی آن است. به گونه ای که در اثر ضربه و... دچار آسیب نشود؛ همچنین روتختی، تشک، رو بالشتی و لحاف آن نیز از کیفیت و طرح‌ های زیبایی برخوردار باشد تا علاوه بر زیبایی محیط، ماندگاری بالایی داشته باشد. به همین دلیل به بررسی محصولات چند تولید کننده برتر در ایران پرداخته ایم و بهترین های این صنعت را معرفی کرده ایم.

دستر از بهترین تولید کنندگان کالای خواب

یکی از بهترین تولید کنندگان کالای خواب دستر است که با سابقه ای 50 ساله توانسته مرغوب ترین کالاهای مورد نیاز برای یک سرویس خواب را طراحی، تولید و به بازار عرضه کند. هدف این مجموعه تنها سود آوری نیست بلکه آنها در تلاشند محصولی را برای مخاطب تهیه کنند که علاوه بر زیبا سازی محیط خواب، باعث ایجاد احساس آرامش، راحتی خیال و... نیز شود.

دستر با فراهم آوردن شرایطی مانند بسته بندی خاص و جذاب، ارسال فوری، پشتیبانی 24 ساعته، هدایای خاص روی محصولات ویژه، تخفیف های هیجانی و... همواره به دنبال ایجاد رضایتمندی در مشتریان بوده است.

دستر چه محصولاتی تولید میکند؟

کارخانه دستر در زمینه تولید محصولاتی با کیفیت و مرغوب مانند انواع سرویس لحاف، روتختی، سرویس نیم ست و ملحفه، کاور لحاف، انواع بالش و روبالشتی، کاور تشک سفری، لحاف لایت و... فعالیت می کند. اگر قصد خرید ملزومات خواب با بهترین کیفیت را دارید با انتخاب دستر، به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان کالای خواب به این هدف می رسید. زیرا تنوع و استاندارهای لازم در تولید تمام کالاهای گفته شده وجود دارد.

بهترین تولید کنندگان کالای خواب در ایران

مزیت های خرید از دستر

یکی از مزیت های مهم دستر که برای مشتریان در نظر گرفته است؛ ضمانت کالای خریداری شده بیش از یک سال می باشد. وجود گارانتی همچنین باعث آسودگی خیال شما میشود. زیرا باور دارید محصولی که تهیه کرده اید قطعا از بهترین متریال ساخته شده و کیفیت مطلوبی دارد.

استفاده از الیاف ضد حساسیت در تولید انواع ملزومات، دوخت تمیز و عدم آبرفت و تغییر رنگ در آنها باعث محبوبیت بیشتر برند دستر شده است.

برند لایکو

از دیگر تولید کنندگان کالای خواب می‌توان به برند لایکو اشاره کرد. این برند نیز مانند دستر از تجربه زیادی در زمینه تولید کالاهای خواب برخوردار است و افراد زیادی مایل به خرید محصولات لایکو می‌ باشند. این برند علاوه بر فعالیت در زمینه تولید انواع ست روتختی، بالشت، روبالشتی و... محصولات دیگری مانند ست آشپزخانه، انواع حوله و... نیز تولید می‌ کند.

امکان خرید آنلاین این ملزومات و شست و شوی ماشینی بدون ایجاد خرابی، کیفیت خوب و ماندگاری بالا از دلایل محبوبیت لایکو به شمار می رود.

برند ورونیکا

ورونیکا یگی دیگر از تولید کنندگان کالای خواب ایرانی است که حدودا 2 دهه پیش فعالیت خود را آغاز کرد. طراحی های جذاب و استفاده از الیاف مرغوب، رعایت استاندارد های لازم و... از عوامل شهرت این برند در کوتاه مدت است.

ورونیکا در زمینه تولید ست کامل روتختی، انواع لحاف، ملزومات حمام و... فعالیت می کند. تمامی این محصولات در شعب متعدد ورونیکا قابل مشاهده و خرید هستند.

برند نساجی بروجردی

نساجی بروجردی نیز بین بزرگترین تولید کنندگان انواع کالای خواب قرار دارد. این برند علاوه بر تولید محصولات گوناگون در زمینه تولید و فروش انواع پارچه مناسب برای لوازم آشپزخانه نیز فعالیت دارد. از مهم ترین محصولاتی که نساجی بروجردی تولید می کند می توان به کوسن، حوله استخر و حمام و تشک های مسافرتی اشاره کرد. دلیل محبوبیت ملزومات گفته شده استفاده از الیاف مرغوب در تولید آنها است.

گلبافت از بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب

تقریبا همه ما گلبافت را با پتوهای مشهورش می شناسیم که هر ساله نیز طرح های متنوعی از آن وارد بازار می شود. البته لازم است بدانیم این برند معروف، در لیست بهترین تولید کنندگان کالای خواب نیز قرار دارد. از دیگر محصولات تولید شده توسط گلبافت می توان به ست ملحفه، کاور بالش، حوله، روفرشی و کیسه خواب اشاره کرد که معمولا دارای رنگ های شاد و متنوع هستند.

دلایل محبوبیت و شهرت محصولات برند گلبافت شامل دوخت با کیفیت، تنوع در طرح و رنگ و همچنین عدم تغییر رنگ آنها است.

بهترین تولید کنندگان کالای خواب در ایران

برند جواهری

برند جواهری نیز، یکی از بزرگترین تولید کنندگان کالای خواب می باشد. شعار این مجموعه عبارت است از خواب راحت مقدمه یک زندگی و روز موفق می باشد. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1375 آغاز کرده و در تمام این سال ها برای ایجاد محصولاتی با کیفیت و استاندارد تلاش کرده است.

محصولاتی که توسط کالای خواب جواهری تولید می شود عمدتا لوکس و مدرن بوده و برای اتاق خواب هایی که با دکوراسیون مدرن تزئین می شوند کاملا مناسب است. از ملزومات تولید شده توسط کالای خواب جواهری می توان به لحاف، ست کامل روتختی، پد تشک، بالشت، باکس و... اشاره کرد.

 برای خرید این محصولات می توان به شعبه های فعال در تهران سر زد؛ اگر این امکان برای شما فراهم نیست نگران نباشید، امکان خرید آنلاین از طریق وب سایت نیز برای مشتریان فراهم شده است.

برند رویال

در بین ملزومات سرویس خواب علاوه بر روتختی، لحاف و... تهیه تشک مرغوب و استاندارد نیز یک امر ضروری است. در بین تولید کنندگان کالای خواب شرکت رویال عمده تمرکز خود را بر روی تولید انواع تشک مناسب برای تخت گذاشته است.

تشک طبی، تشک فنری و تشک های پاکتی (فنر متصل) و همچنین تجهیزاتی مانند تشک مهمان، محافظ تشک، بالش، روتختی، و.. از تولیدات رویال است که با مرغوب ترین کیفیت ساخته می شوند. از آنجایی که رویال به دنبال جلب اعتماد و رضایت مشتریان است برای انواع تشک های تولید شده ضمانت و گارانتی قرار داده است. به همین دلیل خرید این محصولات به شما توصیه می شود.

کارینا

در بین تولید کنندگان کالای خواب که توانسته در مدت کوتاهی خود را بین برندهای با سابقه جای دهد می توان به کارینا اشاره کرد. این مجموعه فعالیت خود را از سال 1389 آغاز کرد و با تولید ملزومات و تجهیزات با کیفیت به محبوبیت خوبی رسید.

با توجه به استفاده از جنس پنبه در تولید اکثر سرویس خواب های کارینا، این محصولات دارای ویژگی هایی چون نرمی، آرامش بخش و ضد حساسیت می‌باشند.

برند پرکا

شرکت زرین تاژ برخی محصولات خود را با برند تجاری پرکا تولید می کند. این شرکت فعالیت خود در زمینه تولید انواع پرده‌های حمام ضد قارچ، رومیزی ضد لک و.. را در سال 1374 آغاز کرده است.

جمع بندی

از آنجایی که داشتن محیطی زیبا و راحت برای خواب به داشتن زندگی با کیفیت کمک می کند تولید کنندگان کالای خواب سعی دارند بهترین ملزومات را برای افراد فراهم کنند. امروزه برندهای زیادی با استفاده از الیاف مرغوب و... سعی در تولید انواع ست روتختی، لحاف، بالش، تشک و... برای ایجاد راحتی افراد حین خواب داشته اند که در این بین چند برند به موفقیت بیشتری دست پیدا کرده است

از بزرگ ترین آنها می توان به تولید کنندگانی مانند دستر، ورونیکا، لایکو، گلبافت و... اشاره کرد. برای اینکه اتاق خوابی زیبا داشته باشید و در عین حال خوابی با آرامش را تجربه کنید تهیه ملزومات با کیفیت برای تخت خواب ضروری است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز