خبرگزاری کار ایران

کناف چیست و قیمت آن چقدر است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۴۱۴

کناف (KNAUF) نام شرکتی آلمانی است که در صنعت ساختمان سازی فعالیت دارد و در سطح بین المللی مطرح می باشد. شرکت کناف در سال 1932 تأسیس گردید و با بیش از 80 سال تجربه و قدمت، اولین و بزرگترین تولید کننده پنل های روکش دار گچی است.

این شرکت با تولید مصالح نوین تأثیرات مثبت و شگفت انگیزی در طراحی های خلاقانه ساختمان ایجاد نمود. کناف صفحات گچی با روکش کاغذی هستند که در واقع نسل جدید گچ محسوب می شوند و در ساخت و سازهای خشک مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات شرکت کناف (کی پلاس) در سراسر جهان برای اجرای دیوار پوششی، دیوار جداکننده و سقف کاذب به کار می برند. این متریال برای بازسازی و نوسازی ساختمان ها از مسکونی گرفته تا اداری و تجاری نیز استفاده گسترده ای دارد. کناف را می توانیم جایگزین مناسبی برای سقف رابیتس در نظر بگیریم. از مهمترین ویژگی هایی که عامل برتری متریال کناف بر مصالح دیگر است می توان به تنوع زیاد، راحتی در نصب و اجرا و مقرون به صرفه بودن اشاره نمود.

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده و عاملیت شرکت کناف ایران (کی پلاس) مفتخر است با سالها تجربه در زمینه پخش، فروش و اجرای محصولات کناف (کی پلاس) در خدمت شما عزیزان باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت   axknauf.ir مراجعه نمایید.

کناف چیست و قیمت آن چقدر است؟

انواع محصولات کناف و کاربرد هر یک

محصولات کناف شامل پنل های گچی، تایل های معدنی، صفحات سیمانی، صفحات diamant و پنل های کناف تصفیه کننده هوا می باشد که به کمک سازه هایی چون مقاطع فولادی، نوارهای درزگیر، بتونه های ماستیک و پیچ های اتصال نصب و اجرا می گردد.

همانطور که می دانید پنل های گچی کناف به چهار دسته تقسیم می گردند که کاربرد هر کدام از آنها متفاوت می باشد.

  1. پنل RG صفحات گچی معمولی روکش دار : صفحاتی با ساختار ساده و جهت مصارف معمولی می باشد.
  2. MR پنل های گچی مقاوم در برابر رطوبت : این صفحات در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند، از این رو در مناطق شمالی، استخرها و مناطقی که رطوبت بالایی دارند مورد استفاده قرار می گیرند.
  3. FR صفحات گچی مقاوم در برابر حریق : این پنل ها در مکان هایی که امکان وقوع حریق زیاد است مانند موتورخانه ها به کار می روند.
  4. FM صفحات مقاوم در برابر حریق و رطوبت : این صفحات پیشرفته بوده و علاوه بر رطوبت در مقابل آتش و حریق نیز مقاوم می باشند، در نتیجه نسبت به سایر پنل ها گران تر می باشند.

صفحات مسطح سیمانی : این صفحات لایه ای هستند، در واقع یک صفحه سیمانی که در دوطرف آن کاغذی مخصوص قرار دارد. پنل های مسطح سیمانی هم برای نمای خارجی و هم نمای داخلی به کار می روند.

صفحات diamant : این صفحات به دلیل ترکیبات خاصی که دارند با محیط زیست بسیار سازگار هستند. این پنل ها علاوه بر اینکه در برابر رطوبت و حریق مقاومند، در برابر ضربه، پوسیدگی و کپک نیز مقاومت بالایی دارند. از این رو در مکان هایی که نیاز به مراقبت ویژه ای دارند از این پنل ها استفاده می شود.

پنل های تصفیه کننده هوا : این صفحات به دلیل قابلیت تصفیه هوا، با کاهش آلایندگی های موجود هوای محیط را پاک تر می کنند.

تایل های معدنی : تایل های الیاف معدنی یکی دیگر از محصولات شرکت کناف می باشند که دارای استاندارد جهانی ISO کیفیت و ایمنی بالا می باشد. تایل های معدنی از پشم سنگ، خاک رس و پرلیت تولید می شوند و در طرح های دکوراتیو، ابعاد و رنگ های مختلف عرضه می گردند.

کناف چیست و قیمت آن چقدر است؟

جدیدترین لیست قیمت محصولات کناف 

شرکت آکس طرح و ساخت نماینده رسمی شرکت کناف ایران(کی پلاس) با سالها تجربه، پانل های کناف را با قیمت مصوب شرکت کناف و با بهترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. برای مشاهده جدیدترین لیست قیمت محصولات شرکت کناف(کی پلاس)  لطفا لیست-قیمت-مورخ-26-اردیبهشت-1401 کلیک نمایید.

مشتریان عزیز و گرامی شما به راحتی می توانید با یک تماس بدون نیاز به حضور سفارش خود را ثبت و دریافت نمایید. کارشناسان فروش شرکت آکس طرح و ساخت هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری آماده دریافت و ارسال سفارشات شما عزیزان هستند.

سخن آخر: کناف متریالی جدید در ساخت و ساز خشک می باشد که بسیار کاربردی و مقرون به صرفه می باشد. علاوه بر خرید شما می توانید جهت اجرای پروژه های خود توسط تیم فنی و کارشناس آکس طرح و ساخت با شماره های 02122334402 الی 4 تماس بگیرید و از خدمات مشاوره رایگان و بازدید از محل پروژه بهره مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز