خبرگزاری کار ایران

خرید و فروش شیبا و لونا LUNA در ایران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۲۳۴

خرید و فروش شیبا و لونا، با توجه به نوسانان اخیر بازار و سقوط رمزارز لونا در بازارهای جهانی، با شک و تردیدهایی همراه است. ارز دیجیتال لونا که در ماه‌های گذشته جزء ارزهای دیجیتال رو به رشد به شمار می‌رفت،  در طی یک روز، یه یکباره سقوط کرد و باعث تعجب همه کاربران و کارشناسان در حوزه ارزهای دیجیتال شد. البته این سقوط ارزش و قیمت تنها مختص ارزهای لونا و شیبا نیست و تمام رمزارزهای موجود در بازار دچار بحران شده‌اند.

به گزارش رسانه ایلنا، ارزهای شیبا و لونا، در گذشته با توجه به ویژگی‌هایی که داشتند و البته همچنان هم این ویژگی‌ها را دارند، در میان کاربران به محبوبیت زیادی دست پیدا کردند؛ از این رو هنوز هم برخی از کاربران به بازگشت این دو ارز دیجیتال به جایگاهی که قبلا داشتند، امیدوار هستند و همچنان برخی افراد با توجه به قیمت بسیار پایین این ارزها، نسبت به خرید و فروش شیبا و لونا در ایران اقدام می‌کنند. در این مطلب به طور مفصل، ارزهای شیبا و لونا را و بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم.

معرفی رمزارزهای شیبا SHIBA و لونا LUNA

خرید و فروش شیبا و لونا LUNA در ایران

ارزهای دیجیتال شیبا و لونا که با نمادهای SHIBA inu و LUNA در بازار ارزهای دیجیتال معامله می‌شوند، ویژگی‌های متعددی دارند که باعث می‌شود در میان کاربران محبوبیت زیادی داشته باشند. در ادامه به صورت جداگانه هرکدام از این ارزهای دیجیتال را به شما معرفی خواهیم کرد و ویژگی‌های آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

ارز دیجیتال SHIBA Inu؛ جایگزین ارز دوج کوین

ارز دیجیتال شیبا که با نام تجاری SHIBA Inu به بازار ارزهای دیجیتال راه پیدا کرده است، به عنوان جایگزینی برای ارز دیجیتال دوج کوین معرفی شد. نام این ارز دیجیتال، از یک سگ شکاری ژاپنی برگرفته شده است. این ارز دیجیتال، مانند ارز دیجیتال دوج کوین، به عنوان یک شوخی به بازار ارزهای دیجیتال معرفی شد، ولی با رشد قیمتی بالایی که داشت، توانست جایگاه مناسبی در میان دیگر رمزارزها پیدا کند.

ارز دیجیتال شیبا در سال 2020 به بازار معرفی شد و تا سال 2021 با رشد 10 برابری قیمتی که تجربه کرد، ارزش بازار خود را به بیش از 35 میلیارد دلار رساند؛ از این رو کاربران بسیاری با توجه به قیمت پایین این ارز دیجیتال و روند رو به رشد آن، به خرید و فروش شیبا اقدام کردند. خرید شیبا در صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی و خارجی انجام می‌شود.

هدف از ساخت و عرضه ارز دیجیتال شیبا، بنا به آنچه که در وب سایت آن‌ها عنوان شده، این است که چه اتفاقی خواهد افتاد اگر کنترل صد در صدی یک ارز دیجیتال، در اختیار کاربران و جامعه آن ارز باشد؟ خرید و فروش این ارز دیجیتال، در بازار آزاد انجام می‌شود و هیچکدام از افراد تیم برنامه نویسی این اجازه را ندارند تا در اجتماع شیبا دخالتی داشته باشند.

چیزی که در مورد خرید و فروش و در کل سرمایه‌گذاری روی شیبا باید توجه کنید این است که این ارز دیجیتال، صرفا برای شوخی و یک رقابت با دوج کوین وارد بازار شد و هیچ قابلیت دیگری ندارد؛ اما قیمت بسیار پایین آن، باعث شده تا برخی از افراد بتوانند به تعداد زیاد تا چند میلیون از این توکن خریداری کنند.

ارز دیجیتال  LUNA؛ برای پرداخت در شبکه Terra

برای اینکه با ارز دیجیتال لونا آشنا شویم، ابتدا باید شبکه بلاک چین آن، یعنی Terra را بشناسیم. این شبکه، برخلاف شیبا، اهداف خاصی دارد. این شبکه با استفاده از موارد خاصی مانند ارز دیجیتال اختصاصی خود یعنی LUNA و برخی پروتکل‌های خاص، اقدام به ایجاد استیبل کوین‌ها و همچنین پول‌هایی با قابلیت برنامه‌پذیری می‌کند. استیبل کوین ترا که در این شبکه ایجاد می‌شود، مبتنی بر فیات‌ها نیست و بر پایه ارز دیجیتال بومی همین شبکه یعنی LUNA تعریف می‌شود.

پروژه ترا، روی چند بلاکچین متفاوت کار می‌کند و هدف آن این است که بازار ارزهای پایدار یا استیبل کوین‌ها را از حالت متمرکز خارج کند. در کل، اهداف ترا در غیرمتمرکز کردن استیبل کوین‌ها و ارائه بازار آزاد مالی خلاصه می‌شود.

پروژه LUNA که ارز دیجیتال بومی این شبکه است، در اردیبهشت 1401 دچار سقوط 99.99 درصدی شد و سرمایه‌گذاران این پروژه، ضرر زیادی در این مورد دیدند؛ بنابراین برای سرمایه‌گذاری در مورد ارزهای دیجیتال جدید، باید دقت زیادی داشته باشید و سرمایه زیادی را در خرید رمزارزهایی که پشتوانه خوبی ندارند هدر ندهید. البته فراموش نکنید که بازار ارزهای دیجیتال، یک بازار بدون ثبات است و هر لحظه امکان وقوع اتفاقات غیرقابل پیش بینی در آن وجود دارد. برای خرید لونا، حتما تحقیقات لازم را انجام داده و از کارشناسان خبره در این حوزه کمک بگیرید.

نحوه خرید ارزهای دیجیتال شیبا و لونا در ایران

خرید و فروش شیبا و لونا LUNA در ایران

ارزهای دیجیتال SHIBA و LUNA که در طی ماه‌های گذشته بسیار جنجال‌برانگیز بوده‌اند و رشد زیادی را در بازار ارزهای دیجیتال تجربه کرده‌اند، دچار سقوط شدیدی در بازار شده و کاربران برای خرید آن‌ها، تردیدهای زیادی دارند؛ از این رو بهتر است برای خرید ارزهای دیجیتال عجله نکنید و از طریق کارشناسان رمزارزها، اطلاعات کافی در مورد ارز دیجیتال مورد نظر کسب کنید.

ارز دیجیتال LUNA متعلق به شبکه‌ بلاکچین ترا است که می‌توانید استیبل کوین ترا را به آن تبدیل کنید. برای خرید این ارزهای دیجیتال از صرافی‌های ایرانی، باید نام آن‌ها را در گوگل جست‌وجو کنید. سپس صرافی مورد نظر را انتخاب کرده و پس از ثبت‌نام و احراز هویت، با واریز ریال به حساب آن‌ها، اقدام به خرید ارز دیجیتال مورد نظر بکنید. این روش تقریبا برای تمام صرافی‌های ارز دیجیتال صادق است.

در میان صرافی‌های ایرانی، صرافی کیف پول من، اولین صرافی ایرانی است که کیف پول مخصوص ارز شیبا را ارائه می‌کند؛ بنابراین برای خرید شیبا، صرافی کیف پول من گزینه‌ای بسیار مناسب است. تجربه کاری و کاربران این مجموعه در مورد این رمزارز بسیار کارآمد خواهد بود.

صرافی‌های معتبر برای خرید و فروش شیبا و لونا در ایران

برای خرید ارزهای دیجیتال در سرتاسر دنیا، افراد زیادی در صرافی‌های مختلف اقدام می‌کنند. این ارزهای دیجیتال، برای اهداف مختلف مانند سرمایه‌گذاری، استفاده در بازی‌ها یا دنیای متاورس و دیگر موارد کاربرد دارند. در ایران هم ارزهای دیجیتال طرفداران زیادی دارند؛ از این رو برای خرید آن‌ها باید از طریق صرافی‌های معتبر ایرانی اقدام کنید.

صرافی معتبر کیف پول من، یکی از صرافی‌های ایرانی است که ارزهای دیجیتال بسیاری را در صرافی و کیف پول اختصاصی خود پوشش می‌دهد. برای خرید ارزهای شیبا و لونا، صرافی کیف پول من با ارائه کیف پول برای هر رمزارز، یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات در ایران محسوب می‌شود. در این صرافی، ارزهای دیجیتال مختلفی مانند بیت کوین، تتر، اتریوم و بسیاری دیگر از ارزهای معروف ارائه شده‌اند.

اگر شما هم قصد خرید شیبا و لونا و سرمایه‌گذاری روی این ارزهای دیجیتال را دارید، با ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی کیف پول من، می‌توانید با خیالی آسوده اقدام به یک سرمایه‌گذاری ایمن و سودآور کنید؛ اما باید در نظر داشته باشید که بازار رمزارزها، یک بازار بدون ثبات است؛ بنابراین تمام سرمایه خود را روی ارزی که نمی‌شناسید سرمایه‌گذاری نکنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز