خبرگزاری کار ایران

خرید سرویس خواب چوبی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۶۵۰

خرید سرویس خواب و انتخاب نوع و طرح آن بایستی با توجه به فضای اتاق خواب و مدل دکوراسیون منزل صورت بگیرد؛ با توجه به این که فضای داخلی منازل و اسباب و اثاثیه آنها مدرن شده اند، این وسیله کاربردی نیز می بایست متناسب به دیگر جزئیات خریداری شود؛ چرا که به نوعی بخشی از دکوراسیون منزل به شمار می آید.

سرویس خواب فقط شامل تخت خواب نیست و اقلام و وسایلی همچون: میز آرایشی، آینه، کمد، صندلی جلوی تخت و پاتختی و همچنین میز و صندلی مجزا را نیز شامل می شود که البته بسته به سلیقه مشتری و نیاز او قابل انتخاب هستند و می توانند با توجه به فضای موجود در اتاق خواب خریداری شوند.

عمده ترین متریالی که برای تخت خواب استفاده می شود از جنس پی وی سی، فلز و چوب است که هر کدام به نوبه خود دارای مزیت ها و معایبی هستند و بایستی در هنگام خرید به هر کدام از ویژگی های آنها دقت نمود.

انواع سرویس خواب

انواع مختلفی از سرویس خواب در مدل های گوناگون و همچنین طرح های مختلف در بازار به فروش می رسند که از جمله آنها می ‌توان به اسپرت، مدرن، چوبی و سرویس خواب عروس اشاره کرد که در سبک های مختلفی از جمله سلطنتی و کلاسیک تولید و عرضه می شوند.

در این بین تولیدی ها و فروشگاه هایی هستند که در هنگام خرید و یا سفارش اینترنتی، به مشتریان مشاوره های لازم را ارائه می دهند تا بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

بهکارچوب تولید کننده انواع سرویس خواب چوبی

یکی از این تولیدی ها و فروشگاه های معتبر که در زمینه تولید و عرضه محصولات چوبی فعالیت مستمر دارد فروشگاه بهکار چوب است که با بیش از 30 سال سابقه، دغدغه های مشتریان را به خوبی می شناسد و مشاوره تخصصی قبل از خرید محصولات را به مشتریان ارائه داده و آنان را از جزئیات کالای مد نظرشان آگاه می کند.

کلیه محصولات بهکارچوب از چوب راش مرغوب تولید شده و دارای 7 سال گارانتی هستند.

در ادامه مطلب به معرفی انواع سرویس های خواب و مدل های مختلفی که توسط بهکار چوب عرضه می شوند می پردازیم.

تخت خواب و سرویس اسپرت

یکی از مدل هایی که در بازار تولید شده و به فروش می رسد سرویس خواب اسپرت می باشد که البته با توجه به نوع طراحی و زیبایی به کار رفته در آن از محبوبیت زیادی برخوردار است و مورد پسند اکثر نوجوانان و جوانان می باشد.

یکی از مزیت هایی که این سرویس دارد امکان هماهنگ شدن آن با دکوراسیون کلاسیک یا مدرن است.

ویژگی قابل توجهی که دیگر آن، طراحی ساده به کمک خطوط موازی و مستقیم می باشد و از هر گونه طراحی شلوغی در آن پرهیز شده است.

مزیت دیگر خرید سرویس خواب اسپرت تنوع رنگی محصول است که علاوه بر داشتن رنگ بندی متنوع در رنگ های روشن و سفید نیز عرضه می شود و می توان برای جلوه بهتر و زیباتر شدن آن از روتختی ها و کوسن های رنگی استفاده کرد.

سرویس خواب عروس

سرویس خواب عروس تقریباً با دیگر سرویس های موجود در بازار متفاوت بوده و به نوعی بخشی از جهیزیه نوعروسان به شمار می آید.

معمولا رنگ قالبی که برای این سرویس استفاده می شود رنگ های روشن نیز طراحی و به فروش می رسند. از آن جایی که سرویس خواب عروس برای زوج های جوان تهیه می شود از این رو در تمام سبک ها و مدل های مختلف عرضه شده تا زوجین بتوانند با توجه به سلیقه خود امکان انتخاب داشته باشند.

البته در این مورد نیز توجه به سبک دکوراسیون و رنگ اتاق خواب حائز اهمیت است و بایستی در انتخاب خود، آن را لحاظ کنند. علاوه بر این اقلامی که به همراه تخت خواب تولید و ارائه می شوند شامل: میز آرایش، کمد، پاتختی، پاف یا صندلی کنار تخت است که بر اساس سایز بندی های مورد نیاز، هر کدام از این وسایل به شکل سفارشی قابل خریداری و یا حذف خواهند بود.

سرویس خواب مدرن

محبوب ترین سبک دکوراسیون در منزل سبک مدرن است که موجب نمای یشتر و زیباتر شدن منزل می شود؛ از این رو طراحان و مهندسان معماری ایده ساخت سرویس خواب های مدرن را نیز ارائه کردند تا از این طریق امکان هماهنگی و ست شدن نمای دکوراسیون منزل با دیگر وسایل اتاق خواب میسر شود.

به عنوان مثال در سبک های مدرن استفاده از شلوغی ها محدود شده و عمدتاً از خطوط صاف، فاقد نقش و بدون کنده کاری طراحی می شوند.

پیشنهاد ما به خریداران عزیز، فروشگاه بهکار چوب است که می تواند مرکز قابل اطمینانی برای انتخاب، سفارش و خرید سرویس خواب در انواع مختلف باشد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز