خبرگزاری کار ایران

فرش آشپزخانه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۸۲۲

فرش آشپزخانه از تنوع رنگ، طرح، ابعاد و... فراوانی برخوردار می‌باشد. به همین دلیل جهت استفاده این محصول در آشپزخانه توجه به ویژگی‌های آن حائز اهمیت می‌باشد. استفاده از فرش‌های رنگی در آشپرخانه‌های بزرگ جلوه زیبایی به محیط می‌بخشد. چنان‌چه آشپزخانه شما دارای رنگ خنثی است، استفاده از فرشی با رنگ‌های گرم حس خوبی به افراد خانه منتقل می‌کند. از جمله ویژگی‌های این محصول می‌توان به ایمنی فرش، ابعاد و اندازه فرش، مواد مورد استفاده در فرش و... اشاره کرد. 

ایمنی فرش آشپزخانه

یکی از موارد مهم در استفاده از فرش آشپزخانه ایمنی فرش می‌باشد. معمولا جهت کفپوش آشپزخانه متریال‌های مختلفی همچون کاشی و... مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین لازم است از فرش‌های استاندارد و مرغوب استفاده کنید. امروزه تولید فرش‌های با کیفیتی که از لغزیدن فرد در آشپزخانه جلوگیری می‌کند در دستور کار قرار دارد. بنابراین فرش‌های محکم بهترین گزینه جهت آشپزخانه می‌باشند.

اندازه فرش مناسب آشپزخانه

جهت خرید فرش مناسب آشپزخانه لازم است ابعاد آشپزخانه را در نظر داشته باشید. چنان‌چه قصد دارید آشپزخانه خود را فرش کنید، بهتر است یک فضای خالی بین فرش و کابینت‌ها ایجاد کنید. در این صورت می‌توانید فرش‌های کوچک مستطیلی شکل را جلوی سینک ظرفشویی قرار دهید. چنان‌چه می‌خواهید فرش را زیر میز ناهار خوری پهن کنید، بهتر است میز کاملا وسط فرش قرار گیرد و کناره‌های فرش در اطراف میز دارای ابعاد مساوی باشد.

فرش آشپزخانه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

مواد مورد استفاده در فرش

  • فرش آشپزخانه باید به گونه‌ای باشد که شما بتوانید به راحتی بر روی آن راه بروید.
  • نگهداری و تمیز کردن آن به آسانی صورت گیرد.
  • معمولا جهت تولید این نوع فرش از نایلون استفاده می‌کنند. همین امر سبب مقاومت و استحکام فرش می‌گردد.
  • برخی فرش‌های آشپزخانه از پروپیلن تولید می‌شوند. این محصول در برابر پارگی و سایش از خود مقاومت زیادی نشان می‌دهد.
  • این نوع فرش به عنوان فرش ضد لک شناخته شده است. به همین دلیل گزینه مناسبی جهت استفاده در آشپزخانه به شمار می‌رود.

طرح فرش آشپزخانه

تنوع در طرح فرش آشپزخانه فوق‌العاده است. طرح‌های مدرن، فانتزی، وینتیج و... جهت آشپزخانه گزینه‌های مناسبی به شمار می‌روند. طرح‌هایی به شکل لوازم و وسایل آشپزخانه طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده‌اند. فرشی با طرح زیبا و جذاب می‌تواند نقش مهمی در پوشاندن کاشی‌های کهنه آشپزخانه ایفا کند. اگر فرد سالمند در کنار شما زندگی می‌کند، بهتر است فرش آشپزخانه به گونه‌ای باشد، که تمام کف آشپزخانه رو بپوشاند. در این صورت خطرات کمی سالمندان را تهدید می‌کند. انتخاب فرشی سبک همراه با روکش ضد لغزش سلامت سالمندان را تضمین می‌کند. جهت خرید فرش آشپزخانه توجه به دکوراسیون و دیگر وسایل آشپزخانه بسیار حائز اهمیت می‌باشد.

فرش آشپزخانه باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

خرید فرش آشپزخانه از فروشگاه فرش امیر کبیر

فروشگاه فرش امیر کبیر دارای انواع فرش وینتیج، فرش کاشان، فرش‌های آشپزخانه و... می‌باشد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این فروشگاه انواع فرش‌ها را مشاهده کنید. فرش‌های این مجموعه از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردار می‌باشد. فروشگاه امیر کبیر دارای تنوع در فرش و قیمت می‌باشد. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان نسبت به خرید از این فروشگاه اقدام کنید و سفارش خود را در مکان مورد نظر دریافت کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز