خبرگزاری کار ایران

قایق بادی در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۱۲

قطعا خرید و انتخاب یک قایق بادی می تواند برای تفریحات در فصول گرم سال بسیار ایده آل و جذاب باشد. حال در رابطه با مدل های قایق بادی شما می توانید تنوع گوناگونی را مشاهده نمایید که این عامل سبب شده تا دست شما برای خرید و انتخاب بسیار باز باشد.

با در نظر گرفتن این توضیحات در این مطلب سعی بر این داریم تا افرادی که قصد خرید قایق بادی در کرج را دارند و در شهرهای مختلف این استان واقع شده اند ، بتوانند با خیالی راحت دست به خرید زده و از در اختیار داشتن این محصولات با قیمت عالی لذت ببرند.

مدل های گوناگون قایق بادی

اگر بخواهیم به صورت کلی به بحث تنوع مدل های قایق بادی بپردازیم ، در ابتدا باید شما در نظر داشته باشید که این محصول در چند مدل و با ویژگی های متفاوت تولید و ارائه شده اند که این امر باعث شده تا با در نظر گرفتن این ویژگی ها بتوانید دست به انتخاب این محصولات بزنید. در حالت کلی نیز باید اشاره کنیم که مدل های گوناگون قایق بادی به شرح زیر می باشد:

  • قایق بادی سی هاوک
  • قایق بادی چلنجر
  • قایق بادی اکسکروشن
  • قایق بادی مارینر
  • قایق بادی جیمینی
  • قایق بادی اکسپلورر
  • قایق بادی کایاک

در حالت کلی مدل های اصلی و در واقع تمامی مدل های رایج و پرفروش در میان قایق های بادی موارد ذکر شده در بالا می باشد. در واقع مشتری اگر قصد خرید یک قایق بادی را داشته باشد عمدتا باید از میان گزینه های ذکر شده یک مورد را انتخاب و خریداری نماید. به جز این موارد نیز باید اشاره داشته باشیم که مدل های دیگری هم وجود دارد که در واقع می توان آن ها را برندها و مارک های متفرقه نامگذاری کرد.

امکانات قایق های بادی

از نظر نوع امکانات نیز باید به چند مسئله بسیار مهم اشاره داشته باشیم. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که هر یک از مدل های عنوان شده در این مطلب دارای یک سری ویژگی و امکانات می باشد که شما با علم به ویژگی های قایق بادی می توانید بهترین گزینه موجود را خریداری کنید. در این میان مدل های قایق بادی کوچک نظیر قایق بادی اکسپلورر ، سی هاوک و چلنجر در مدل های دو نفره عمدتا دارای پمپ باد دستی و طناب نجات هستند و مزیت مهم دیگری را دارا نمی باشند.

مدل های حرفه ای تر قایق نظیر مارینر ، اکسکروشن و همین طور کایاک نیز از نظر امکانات علاوه بر پمپ باد و طناب نجات ، دارای امکاناتی نظیر ساک حمل وسایل کوچک ، پارو و حتی تکیه گاه و نشیمنگاه بادی هستند که این مسئله در راحتی استفاده از قایق قطعا اثرگذار خواهد بود.

قایق بادی در کرج

جنس و کیفیت قایق بادی

همان طور که می دانید عمدتا قایق های بادی از بدنه ای با جنس PVC طراحی و تولید شده اند که این جنس در میان اکثر محصولات بادی مشترک بوده و کیفیت بالایی هم دارا می باشد. حال همین جنس در مدل های مختلف قایق دارای ضخامت های متفاوتی می باشد و قطعا قایق های بادی حرفه ای از بدنه با ضخامت بالاتری برخوردار است که با اطمینان خاطر می توانید خرید محصولات را به ثبت برسانید. هم چنین مدل های قایق بادی مارینر و جیمینی نیز دارای کف فایبرگلاس هستند که کیفیت بسیار بالایی داشته و جزو قایق های بی نظیر از نظر کیفیت به شمار می روند.

قیمت قایق بادی

شما باید توجه کنید که از نظر نوع قیمت تنوع بسیار بالایی در میان گزینه های قایق ها وجود دارد و شما برای خرید می توانید با در نظر گرفتن این قیمت ها خرید و ثبت سفارش را انجام دهید. از نظر قیمت نیز باید توجه داشته باشید که این قایق های بادی با در نظر گرفتن ظرفیت ، ویژگی ها ، نوع مدل و همین طور کیفیتی که دارند دارای قیمت های گوناگونی می باشند. در واقع شما می توانید توجه کنید که از نظر قیمت گذاری عموما قیمت قایق های بادی از حدودا پانصد هزار تومان شروع شده و در مدل های حرفه ای این قیمت تا نزدیک به چهل میلیون تومان نیز افزایش پیدا می کند که شما با در نظر گرفتن این قیمت گذاری می توانید بهترین مدل و گزینه را با توجه به نیاز خود خریداری کنید.

قایق بادی در کرج

خرید قایق بادی در کرج

همان طور که عنوان کردیم قایق های بادی تنوع بسیار بالایی دارند و توضیحات در خصوص این محصولات را هم به صورت کامل در اختیار شما قرار دادیم. حال با توجه به این موارد افرادی که قصد خرید قایق بادی در کرج را دارند و در شهر های مختلف کرج نظیر فردیس ، کمال شهر ، نظر آباد ، محمد شهر ، ماهدشت ، مشکین دشت ، هشتگرد ، چهار باغ ، اشتهارد ، گرمدره ، گلسار ، کوهسار ، تنکمان ، طالقان ، آسارا ، پلنگ آباد و همین طور خود شهر کرج می باشند ، می توانند با مراجعه به سایت فروشگاه سعید اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی در کرج با قیمت عالی و ارزان و تنوع بالا در میان گزینه های مختلف قایق بادی ، خرید و سفارش خودرا به ثبت برسانند.

هم چنین فروشگاه سعید اینتکس سعی کرده تا با در نظر گرفتن نیاز مشتریان و با ارائه کارت گارانتی معتبر تمامی محصولات بادی خود را به فروش برساند. در واقع شما این مزیت را در اختیار دارید که همراه با محصولی که خریداری می کنید یک عدد کارت گارانتی و کارت طلایی سعید اینتکس را هم دریافت کنید تا خرید قایق بادی در کرج را همراه با خدمات پس از فروش و ضمانت در اختیار بگیرید. خرید مدل های گوناگون قایق بادی و دیگر محصولات از طریق سایت فروشگاه به نشانی اینترنتی WWW.SAEEDINTEX.COM و همین طور اینستاگرام امکان پذیر می باشد.

علاوه بر این امکان خرید از طریق تماس با شماره های 02191303635 و 09197943234 برای شما عزیزان در سراسر کشور امکان پذیر می باشد. تمام تلاش ما در سایت فروشگاه سعید اینتکس رضایت خاطر شما عزیزان و بهره مندی از یک محصول با کیفیت با قیمت عالی می باشد که امیدواریم توانسته باشیم این مهم را اجرا نماییم.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز