خبرگزاری کار ایران

انواع جی پی اس؛ کدام ردیاب برای ماشین شما مناسب است؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۸۰۱

تا چه اندازه با جی پی اس یا ردیاب خودرو و کاربردهای آن در دنیای امروزی آشنا هستید؟ آیا برای وسیله نقلیه خود از این ردیاب‌ها استفاده می کنید؟ ردیاب‌های خودرو از جمله تکنولوژی‌های بسیار کاربردی هستند که امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. در این بخش به بررسی انواع جی پی اس خودرو پرداخته و بهترین ردیاب برای ماشین را به شما معرفی می‌کنیم. با مطالعه این مطلب، اطلاعات مفیدی درباره ردیاب‌ها به دست آورده و با دید بهتری اقدام به خرید خواهید کرد.

ردیاب‌های سیمی، قدرتمند و بادوام

ردیاب‌های خودرو به دو نوع سیمی و شارژی تقسیم می‌شوند. کاربرد هریک از این جی پی اس‌ها مشابه یکدیگر است، اما ساختار آنها متفاوت است. به همین دلیل قیمت جی پی اس خودرو یکسان نیست و باتوجه به نوع، اندازه، کارایی و کارخانه سازنده آن تعیین می‌شود.

ردیاب‌های سیمی، منبع تغذیه ضعیفی دارند. ازاین‌رو برای تامین انرژی نیازمند سیم‌کشی هستند و باید به باتری خودرو یا یک منبع بیرونی متصل شوند. لازم به ذکر است که کلیه ردیاب‌ها یک منبع تغذیه داخلی دارند، اما باتری ردیاب‌های سیمی قوای لازم را نداشته و عمر آنها بسیار کوتاه است. باتری داخلی این جی پی اس‌ها به گونه‌ای طراحی شده که تا چندین ساعت پس از سرقت نیز انرژی مورد نیاز ردیاب را تامین کرده و امکان تعقیب ماشین را فراهم می‌کند. دارندگان خودرو می‌توانند با خیال آسوده این جی پی اس‌ها را در خودروی خود نصب کنند،‌ زیرا نیازی به شارژ ندارند و تا مدت‌ها فعال هستند.

ردیاب‌های شارژی، بدون نیاز به سیم‌کشی و نصب آسان

ردیاب شارژی یا  ردیاب آهنربایی یکی دیگر از انواع ردیاب‌های خودرو است که به نصب و سیم‌کشی نیازی ندارد، زیرا منبع تغذیه داخلی آن بسیار قوی است. در برخی مواقع این ردیاب‌ها با یک بار شارژ تا 5 سال کار می‌کنند و نیازی به شارژ مجدد ندارند. جی پی اس‌های شارژی با استفاده از آهن‌ربا به خودرو وصل می شوند و به‌اندازه‌ای قوی هستند که حتی با تکان‌های شدید نیز جابه‌جا نمی‌شوند و در محلی که نصب شده اند، ثابت باقی می‌مانند. نصب آنها بسیار ساده است و کاربردهای بسیاری دارند. برای مثال برخی از ردیاب‌های آهن ربایی به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به‌عنوان پاوربانک نیز قابل استفاده هستند.

انواع جی پی اس؛ کدام ردیاب برای ماشین شما مناسب است؟

استفاده از ردیاب خودرو چه مزایایی دارد؟

ردیاب‌های خودرو محصولاتی پیشرفته و کاربردی هستند که مزایای بسیار برای کاربران به‌دنبال دارند. قابلیت‌های آنها از گذشته تا به حال بیشتر شده و روزبه‌روز درحال پیشرفت هستند. در این بخش به تعدادی از مهم‌ترین مزایای جی پی اس خودرو می‌پردازیم:

  • جلوگیری از سرقت خودرو
  • تعیین موقعیت دقیق خودرو
  • کاهش هزینه‌های سوخت
  • افزایش راندمان راننده
  • افزایش ایمنی ماشین و راننده
  • صرفه‌جویی در وقت و زمان

استفاده از جی پی اس خودرو به دلیل امکانات گسترده‌ای که در اختیار افراد قرار می‌دهد، بسیار رواج پیدا کرده و روزبه‌روز در حال افزایش است. در خودروها اغلب از ردیاب‌ کوچک و قوی استفاده می‌شود که در دید نباشند و اطلاعات مکانی را به‌سرعت مخابره کنند.

بهترین ردیاب خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟

اغلب دارندگان خودرو همواره دغدغه تامین امنیت ماشین خود را دارند و به‌دنبال بهترین ردیاب هستند. ردیاب‌ها انواع مختلفی دارند و امکانات گوناگونی در اختیار کاربر قرار می دهند. برای پیدا کردن بهترین و مناسب‌ترین جی پی اس برای خودروی خود، در ابتدا باید نیازسنجی کنید، زیرا ردیابی مناسب است که نیاز شما را برطرف کند. یعنی نمی‌توان برای همه افراد و ماشین‌ها یک ردیاب مناسب تعیین کرد. برای مثال برخی افراد به‌دنبال ردیابی هستند که نصب آن ساده باشد. برخی دیگر به امکانات ردیاب توجه کرده و می‌خواهند پیشرفته‌ترین و به‌روزترین را برای ماشین خود تهیه کنند.

جی پی اس‌ها در ابعاد، اندازه‌ها و با امکانات متنوعی در بازار موجود هستند. اگر نیاز و بودجه خود را درنظر بگیرید، انتخاب مناسبی خواهید داشت. البته پیشنهاد ما این است که قبل از خرید با یک متخصص نیز مشورت کنید. 

انواع جی پی اس؛ کدام ردیاب برای ماشین شما مناسب است؟

قیمت ردیاب خودرو با‌توجه به چه فاکتورهایی تعیین می‌شود؟

هنگام خرید جی پی اس خودرو، بودجه افراد در انتخاب آنها موثر است. قیمت ردیاب‌های خودرو باتوجه به کاربردها و ویژگی‌هایی آنها تعیین می‌شود. برخی از این جی پی اس‌ها قابلیت شنود را برای کاربر فراهم می‌کنند، امکان نصب سنسورهای مختلفی ازجمله سنسور ضربه و لرزش دارند. همچنین کارخانه سازنده آنها نیز در قیمت‌گذاری موثر است. متاسفانه تعدادی افراد سودجو نیز از بی‌اطلاعی خریدار سواستفاده کرده و اجناس را با قیمت بالاتر عرضه می‌کنند. برای استعلام قیمت جدیدترین ردیاب خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب به سایت ایمن ردیاب مراجعه کنید.

بهترین و پیشرفته‌ترین ردیاب خودرو را از ایمن ردیاب خریداری کنید

در این بخش به انواع جی پی اس خودرو پرداخته و مناسب‌ترین ردیاب برای ماشین را به شما معرفی کردیم. پیشنهاد ما این است که برای خرید انواع جی پی اس حتما به فروشگاه‌های معتبر مراجعه کرده و کیفیت و کارایی اجناس را مدنظر قرار دهید.

ایمن ردیاب با چند سال سابقه سابقه درخشان در زمینه تولید ردیاب خودرو و ردیاب شخصی، در تلاش است تا امنیت شما را تضمین کند. مشتریان این امکان را دارند که بهترین ردیاب خودرو را به‌صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشگاه آنلاین ایمن ردیاب سفارش دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت imenradyab.com شده یا با شماره 44420001-021 تماس بگیرید. کارشناسان حاضر در ایمن ردیاب به شما کمک می‌کنند تا با‌توجه به نیاز و بودجه‌ای که در اختیار دارید، محصولی مناسب و کاربردی خریداری کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز