خبرگزاری کار ایران

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم [ سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 ] 100% کامل

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۶۵

دانلود سریال جوکر فصل سوم قسمت چهارم ۴ و آخر فصل ۳ کامل و قانونی با حجم نیم رایگان با ترافیک نیم بها که در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل 3 قسمت 4 joker با کیفیت عالی بپردازید.

رئالیتی شو مسابقه و سریال جوکر در فضای متفاوت و کمدی است در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و... در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک دیگر رقابت می کنند، اما چالش اصلی این جاست که خودشان نباید بخندند. در ادامه می توانید به دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم  را که در تاریخ دوشنبه 25 بهمن منتشر می شود را کامل با ترافیک نیم رایگان با لینک مستقیم و کیفیت عالی بپردازید.

بازیگران جوکر فصل سوم قسمت چهارم

رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی‌پور، سروش جمشیدی، علی استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به در فصل 3 سوم جوکر قسمت 4 به ایفای نقش پرداخته اند.

در قسمت های قبل حمید لولایی، امیرغفارمنش، بابک نهرین و سیاوش چراغی پور حذف شدند و تنها کسی که هنوز کارتی دریافت نکرده میرطاهر مظلومی است که در ادامه باید ببینم در قسمت آخر فصل سوم جوکر چه کسی برنده جایزه خواهد شد.

********************************

برای دانلود جوکر فصل 3 قسمت 4 روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم

********************************

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم [ سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 ] 100% کامل

درباره جوکر

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر کمدی و خانوادگی می‌باشد.سریال جوکر با الگوبرداری از نمونه های موفق خارجی ساخته شده است. این سریال با کارگردانی حامد میرفتاحی در سال 1400 به تهیه کنندگی امیرحسین بزرگ زادگان و محسن نجفی تولید شده است.

بازیگران فصل سوم جوکر

در این قسمت از سریال جوکر رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین به هنرمندی پرداخته اند.

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی (زادهٔ ۳ دی ۱۳۳۴ در تهران) بازیگر ایرانی است.

در محله عشرت آباد تهران بزرگ شدم اما اصالتا اهل بندر کیاشهر رشت می باشم که از زمان کودکی عاشق بازیگری بودم با استفاده از جعبه پودر لباسشویی و چسباندن عکس و درست کردن ماسک صورت ، بچه های محل را دور خودم جمع می کردم و بازیگری و گویندگی انجام می دادم.

سال 1357 در 23 سالگی بخاطر علاقه ام به کارگردانی در آموزشگاهی در میدان فردوسی دوره دیدم و همزمان با جنگ تصاویری از شهدا و مراسم های مذهبی را تهیه می کردم.

در سال 1358 بطور حرفه ای کار تئاتر را با دوستانی مثل مرحوم رضا ژیان و سیاوش طهمورث شروع کردم تا اینکه سپس به سربازی رفتم پس از بازگشت یک دوره کلاس های هنرهای زیبا را به صورت شبانه گذراندم و در آموزش و پرورش مدتی برای بچه ها تئاتر تدرس می کردم

 او فعالیت خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز کرد. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر سبزه، دوست بچه‌ها به کارگردان آن رضا ژیان پیشنهاد داد و لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد. سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر آن شصت نفر، آن شصت هزار به کارگردانی بهرام ابراهیمی به ایفای نقش پرداخت. با آنکه نخستین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» گسترش یافت. او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم چند می‌گیری گریه کنی، برندهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد.

در سال 1360 با سریال «سربداران» به کارگردانی محمدعلی نجفی جلوی دوربین رفت و در سال 1373 با مجموعه «نوروز 72» به کاگردانی مهران مدیری دیده شد.

حمید لولایی در سال 1379 وقتی 45 ساله بود با سریال «زیر آسمان شهر» مهران غفوریان در نقش خشایار مستوفی و با تکیه کلام نه غلام حسابی مشهور شد. برای دانلود سریال های بیشتر اینجا کلیک کنید.

حمید لولایی در سال 1369 وقتی 35 ساله بود در یک مهمانی خانوادگی عاشق یک دختری شد و با او ازدواج کرد که ثمره آن دو دختر بنام سارا و مریم است.

عاشق سوار کاری هستم و فوتبال را خیلی دوست دارم، به بازی چارلی چاپلین و پرویز پرستویی علاقه فراوانی دارم و از رضا عطاران به عنوان یک آدم خوش فکر و بسیار فروتن همیشه یاد می کنم.

حمید لولایی بازیگر مشهور طنز سینما و تلویزیون ایران است. با مجموعه ساعت خوش به شهرت رسید. در سالهای بعد با بازی در مجموعه مجید دلبندم برای گروه کودک و نوجوان در نقش آقای گلابچی (صاحبخانه)، مجموعه قطار ابدی به کارگردانی رضا عطاران، فیلم سینمایی آرزوی بزرگ و در سال ۸۰ با ایفای نقش «خشایار مستوفی» در مجموعه زیر آسمان شهر به کارگردانی مهران غفوریان دوباره به بازیگری مطرح و محبوب تبدیل شد و تا به امروز در بسیاری از سریال ها و فیلم های پرطرفدار بازی کرده است. وی به دلیل محبوب شدن خشایار مستوفی آن نقش را دوباره بعد از ۵ سال درسریال زندگی به شرط خنده ایفا کرد.

داستان مسابقه جوکر

در هر فصل آن ۸ هنرمند، ۶ ساعت زمان دارند تا ‌در یک خانه مجهز با تمام امکانات، با برنامه‌های مختلف یکدیگر را بخندانند و از بازی حذف کنند، بدون این که خودشان ‌بخندند.‌ به همین سادگی و بامزگی!

جوکر یک مسابقه کمدی است که در آن ۸ شرکت‌کننده برای مدت مشخصی در یک اتاق بزرگ محبوس می‌شوند. شرکت‌کنندگان این مسابقه هنرمندان مشهور هستند. هر کس باید در طول مسابقه دیگران را بخنداند و در عین حال خودش نخندد. هر شرکت‌کننده‌ای که بخندد بار اول کارت زرد می‌گیرد و بار دوم با کارت قرمز جریمه و از اتاق اخراج می‌شود. همچنین برای دانلود سریال جیران قسمت اول از اینجا اقدام کنید.

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم [ سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 ] 100% کامل

سریال نیسان آبی

این هفته قسمت 18 سریال نیسان آبی منتشر می شود که شما کاربران محتمر می توانید بزودی از اینجا به دانلود سریال نیسان آبی قسمت 18 بپردازید. سریال نیسان آبی به کارگردانی منوچهر هادی در سال 1400 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و کمدی می‌باشد. در این سریال حسین یاری، مهران غفوریان، یکتا ناصر، بهناز جعفری، جمشید هاشم پور، علیرضا خمسه، سحر قریشی، گیتی قاسمی، ایمان صفا، بهشاد شریفیان، سیروس همتی، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، کریم قربانی، یوسف صیادی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه خواه به هنرمندی پرداخته‌اند.

دانلود جوکر فصل سوم قسمت چهارم [ سریال جوکر فصل 3 قسمت 4 ] 100% کامل

سریال خاتون

سریال خاتون قسمت ۱۶ این هفته منتشر می شود که بزودی می توانید به از اینجا به دانلود سریال خاتون 16 بپردازید. خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، پانته آ پناهی ها، بیژن امکانیان، محمدرضا شریفی نیا، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است. که در هفته قبل دیدیم که خاتون به فرار هلنا کمک می کند و پناه او می شود، هلنا و خاتون هردو آواره می شوند یکی در سرزمین خود و دیگری در کشوری غریب…

از دیدن و دانلود فصل 3 قسمت 4 جوکر فصل سوم قسمت چهارم و آخر لذت ببرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز