خبرگزاری کار ایران

پزشک خوب، پزشکی است که سایت دارد!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۳۸۳

طراحی سایت پزشکی یکی از روش‌های مدرن بازاریابی، معرفی و برقراری ارتباط مفید بین بیماران با پزشکان، کلینیک‌ها، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و غیره است. با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ورود کسب و کارهای مختلف به فضای اینترنت، امروزه همه پزشکان مانند هر شغل دیگری برای معرفی خدمات، ارائه میزان هزینه‌های درمانی، فراهم کردن شرایط ررزو آنلاین وقت برای بیماران، مشاوره آنلاین، مشاهده نتایج آزمایش، ایجاد فضای تعامل با بیماران، انتشار مقالات پزشکی و غیره در فضای اینترنت به یک سایت اختصاصی نیازمند هستند.

با توجه به این که مخاطبان بسیار زیادی جذب سایت‌های پزشکی می‌شوند، طراحی سایت برای پزشک باید دارای امکانات بسیار زیادی باشد تا تمام نیازهای مخاطب را با بهترین کیفیت برآورده سازد‌. در این مقاله قصد داریم درباره اهمیت داشتن سایت برای یک پزشک، مزایا و امکانات سایت پزشکی و نحوه سفارش طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی صحبت کنیم و در پایان به معرفی بهترین شرکت‌ طراحی سایت پزشکی بپردازیم.

چرا داشتن سایت پزشکی برای یک پزشک اهمیت دارد؟

امروزه افراد زیادی در فضای اینترنت به سراغ اطلاعاتی درباره بیماری‌های مختلف، روش‌های درمانی و داروها و نحوه مصرف، کارایی و عوارض آن‌ها هستند‌. بنابراین هر پزشک باید برای طراحی سایت پزشکی کاربرپسند اقدام کند و از این طریق ارتباط موثر و بهینه‌ای با بیماران و سایر مخاطبان داشته باشد‌. در سایت پزشکی اطلاعات گسترده‌ای درباره تخصص پزشک بارگذاری می‌شود تا بیماران با مطالعه محتوای سایت به خوبی با نوع بیماری و نحوه درمان خود آشنا شوند. یکی دیگر از دلایل اهمیت طراحی سایت برای پزشک این است که به صورت آنلاین و در اسرع وقت به سوالات رایج پزشکی پاسخ داده می‌شود و امکان مشاهده نظرات و دیدگاه‌های مخاطبان سایت برای کاربران دیگر فراهم می‌شود.

وقتی پزشکان با تخصص‌های مختلف مانند پزشکان عمومی، پزشکان متخصص اعصاب و روان، پزشکان متخصص قلب و عروق، پزشکان متخصص پوست و مو، پزشکان متخصص کودک و غیره برای طراحی سایت نوبت دهی پزشکی اقدام می‌کنند، بیماران با توجه به نوع بیماری خود به راحتی و بدون اتلاف زمان می‌توانند از طریق این سایت‌ برای رزرو آنلاین وقت استفاده کنند. طبق نظرسنجی‌های انجام شده اکثر افراد از امکانات موجود در سایت‌های پزشکی رضایت کامل دارند. پزشکان برای حضور در مطب یا کلینیک محدودیت زمانی دارند و فقط چند ساعت از شبانه روز به صورت حضوری با بیماران ارتباط دارند؛ اما با طراحی سایت پزشکی شرایطی فراهم شده تا بیمار به صورت 24 ساعته بتواند از خدمات آنلاین استفاده کند و نیازی به مراجعه حضوری به مطب نداشته باشد.

پزشک خوب، پزشکی است که سایت دارد!

مزایای داشتن سایت برای یک پزشک چیست؟

ارائه خدمات پزشکی در همه کشورهای پیشرفته از سال‌ها قبل به صورت اینترنتی انجام می‌شود. اکثر پزشکان ایرانی نیز در سال‌های اخیر همگی یک سایت اختصاصی برای خود راه‌اندازی کرده‌اند. طراحی سایت پزشکی با رعایت نکات لازم و با تولید محتوای مناسب مزایای بسیار زیادی برای یک پزشک به همراه خواهد داشت. یکی از مزایای طراحی سایت برای پزشک این است که بیماران برای مراجعه حضوری به مطب آدرس دقیق را از طریق سایت به دست می‌آورند و از ییمه‌های طرف قرار داد با پزشک مطلع می‌شوند. معمولا سوابق علمی و تجارب پزشک در سایت بارگذاری می‌شود و مخاطب می‌تواند با مقایسه رزومه پزشکان، پزشک مورد نظر خود را انتخاب کند.

بهینه‌سازی تعامل بین پزشک و بیماران به صورت آنلاین در کاهش هزینه‌های رفت و آمد و صرفه جویی در وقت تاثیرگذار است. دریافت بازخورد خدمات و امکان نظرسنجی از بیماران، مطالعه انتقادات و پیشنهادات مخاطبان سایت برای بهبود خدمات و شرایط درمانی، اطلاع رسانی درباره خدمات جدید، نوبت‌دهی اینترنتی و ارسال خودکار پیامک برای یادآوری نوبت به بیمار، کاهش هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی، بالا بردن اعتبار پزشک و اطلاع پیدا کردن از نیاز بیماران از مزایای دیگر طراحی سایت پزشکی به شمار می‌رود. یک پزشک می‌تواند از طریق انتشار مقاله‌ها، تجربه‌ها و نظریاتش در سایت، اطلاعات علمی خود را با تعداد زیادی از افراد تبادل کند.

امکانات یک سایت پزشکی چیست؟

  • معرفی پزشک

یکی از امکاناتی که در طراحی سایت پزشکی ارائه می‌شود، ایجاد بخش معرفی پزشک در سایت است. در این بخش تمام رزومه پزشک، تخصص‌ها، مدارک، دستاوردها، مطالعات و مقاله‌های علمی منتشر شده توسط پزشک و خدمات ارائه شده در مطب یا کلینیک، آدرس مطب، زمان ویزیت از بیماران به صورت حضوری و هر اطلاعات دیگری که به پزشک مربوط ‌است، بارگذاری می‌شود‌.

پزشک خوب، پزشکی است که سایت دارد!

  • بخش نوبت‌دهی آنلاین

یکی دیگر از امکاناتی که در طراحی وبسایت پزشکی گنجانده می‌شود، بخش نوبت‌دهی آنلاین است. طراحی سایت نوبت دهی پزشکی باعث شده است که کاربران با مراجعه به این بخش از سایت و بدون مراجعه حضوری به مطب و با پرداخت ویزین آنلاین برای خود وقت بگیرند و یا در لیست انتظار منتظر باشند تا به محض خالی شدن وقت، تاریخ و ساعت مراجعه به مطب از طریق ارسال پیامک خودکار به آن‌ها اطلاع رسانی شود.

  • امکان ویزیت و مشاوره آنلاین

پزشکان از طریق سایت پزشکی خود می‌توانند با بیماران رابطه آنلاین برقرار کنند و به سوالات و مشکلات آن‌ها رسیدگی نمایند. این قابلیت برای بیمارانی که از شهرهای دیگر به مطب پزشک مراجعه می‌کنند، بسیار مفید است و لازم نیست که هر بار مسافت زیادی را برای ملاقات با پزسک خود طی کنند.

  • تشکیل پرونده پزشکی به صورت الکترونیکی

در این بخش از طراحی وبسایت پزشکی پرونده‌ای الکترونیکی شامل اطلاعات فردی بیمار، سابقه‌های بیماری، روند اجرای پروسه درمان و سایر جزئیات تشکیل می‌شود و در اختیار بیمار قرار می‌گیرد. پزشک در این بخش از سایت به راحتی به پرونده‌های الکترونیکی تمام  بیماران خود دسترسی دارد و اگر صلاح بداند پرونده را برای یک متخصص دیگر ارسال می‌کند.

  • بخش اطلاعات و مقالات پزشکی

یکی دیگر از امکانات سایت پزشکی بخش اطلاعات و مقالات پزشکی است. در این قسمت از طراحی سایت پزشکی مراکز درمانی و پزشکان می‌توانند جدیدترین مقاله‌های پزشکی روز دنیا و اطلاعات پزشکی کاربردی را در اختیار کاربران قرار دهند. مقالات و اطلاعات پزشکی باید دارای متنی روان و سلیس باشند تا هر مخاطبی با کمترین اطلاعات نیز بتواند مفهوم مقالات را به خوبی درک کند.

  • صفحه مربوط به پرسش‌های متدوال

یکی از مهم‌ترین امکانات سایت پزشکی که توسط شرکت طراحی سایت پزشکی در سایت پزشک قرار می‌گیرد، صفحه مربوط به پرسش‌های متدوال است. در این صفحه کاربران سایت سوال‌های عمومی خود را مطرح می‌کنند. این سوالات بیشتر درباره بیمه‌های طرف قرارداد با پزشک، خدمات بیمه‌ای، نحوه کار و امکانات موجود در مطب و غیره است و پزشک با حوصله به تمام سوالات مخاطبان پاسخ می‌دهد.

  • بخش معرفی تجهیزات و امکانات مطب

یکی دیگر از امکاناتی که در نمونه طراحی سایت پزشکی می‌توانید مشاهده کنید، بخش معرفی تجهیزات و امکانات مطب پزشک، کلینیک یا بیمارستان و غیره است. در این بخش از طراحی وبسایت پزشکی فیلم‌ها و عکس‌ها نقش بسیار تاثیرگذاری دارند؛ زیرا کاربران با مشاهده این فیلم‌ها و عکس‌ها با اطمینان بیشتری از خدمات پزشک استفاده کرده و به توانایی او اعتماد می‌کنند.

  • قرار دادن نقشه گوگل در سایت

یکی از امکانات مفید سایت‌های پزشکی برای کسانی که آشنایی کافی با آدرس مطب یا درمانگاه و بیمارستان ندارند و از شهرهای دیگر قصد مراجعه به پزشک را دارند، نقشه گوگل است. کاربران با استفاده از نقشه گوگل موجود در سایت پزشکی به راحتی به مطب دسترسی پیدا می‌کنند

برای سفارش طراحی سایت پزشکی از کجا شروع کنیم؟

 پزشکان برای سفارش طراحی سایت پزشکی و همچنین طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی ابتدا باید به خوبی نیازهای خود را شناسایی کنند و سپس به دنبال پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت پزشکی معتبر باشند. پس از پیدا کردن شرکت طراحی سایت پزشکی باید طی جلسه مشاوره با کارشناسان شرکت نیازها و امکاناتی را که از طراحی سایت توقع دارند، مورد بررسی قرار دهند. بعد از عقد قرارداد و ارائه پیش‌پرداخت، کار طراحی سایت شروع می‌شود. در سایت‌های پزشکی گرافیک قدرتمند از اهمیت بالایی برخوردار است و در جذب کاربر نقش مهمی ایفا می‌کند‌. واکنش‌گرایی و ریسپانسیو بودن سایت نیز نکته دیگریست که در شرکت طراحی سایت پزشکی مورد توجه قرار می‌گیرد و با این ویژگی از طریق همه دستگاه‌های هوشمند می‌توان وارد سایت پزشکی شد و از خدمات آن استفاده کرد.

از اهمیت سئو و بهینه‌سازی سایت پزشکی نباید غافل شد. سئو تاثیر بسزایی در پیشرفت کاری یک پزشک و افزایش بازدید از وبسایت او دارد. سایت‌هایی که با استفاده از خدمات سئو در رتبه‌های برتر گوگل قرار می‌گیرند، از بازدیدکنندگان و مشتریان بیشتری برخوردار هستند. همه سایت‌ها از جمله سایت‌های پزشکی پنل مدیریتی دارند. پس از اتمام مراحل راه‌اندازی سایت، از طریق پنل مدیریتی می‌توان محتوای مورد نظر را در داخل سایت بارگذاری نمود. شرکت‌های معتبر معمولا پس از اتمام مراحل راه‌اندازی سایت، کار با پنل مدیریتی را به مشتری خود آموزش می‌دهند. بعضی از پزشکان به دلیل مشغله‌های زیاد کاری مدیریت سایت پزشکی خود را به فردی متخصص واگذار می‌کنند.

بهترین شرکت طراحی وبسایت پزشکی

برای سفارش طراحی سایت پزشکی و طراحی سایت شرکت تجهیزات پزشکی می‌توانید به وب‌سایت شرکت طراح شما با آدرس اینترنتی https://taraheshoma.com مراجعه کنید و یا با شماره گیری 02171054091 با مشاورین این مجموعه در تماس باشید. این شرکت به عنوان بهترین شرکت‌ طراحی سایت‌ پزشکی در زمینه طراحی وبسایت آموزشی، فروشگاهی و شرکتی، سئو و بهینه‌سازی سایت، تولید محتوای ارگانیک و باکیفیت نیز خدمات ارائه می‌دهد. هدف اصلی شرکت طراح شما کمک به راه‌اندازی کسب و کارهای آنلاین، کسب رتبه‌های برتر گوگل و افزایش رضایت مشتریان است. صداقت با مشتری، افرایش خلاقیت و کیفیت سایت‌ها، کسب نتیجه مطلوب در کمترین زمان، عمل به تعهدات و وعده‌ها، رساندن سایت‌های پزشکی به صفحه اول گوگل از مهم‌ترین مزایای شرکت طراح شما محسوب می‌شود. هزینه طراحی سایت در مجموعه طراح شما، برای کسانی که سئو سایت خود را نیز به این شرکت می‌سپارند، رایگان است. مشتریان قبل از سفارش می‌توانند کیفیت نمونه طراحی سایت پزشکی در سایت طراح شما را مشاهده کنند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز