خبرگزاری کار ایران

5 ماشینی که تهرانی‌ها (در سال 1400) بیشتر اجاره کردند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۱۷۰

آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که خودروی ایده‌آل شما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ از چه نوع و برند خودرو برای انجام فعالیت‌های روزانه و سفر استفاده می‌کنید؟

 با چه تعداد از دوستان یا اعضای خانواده به مسافرت می‌روید؟ چه چیز‌هایی در خودرو بیشتر نظر شما را به خود جلب می‌کند؟ آیا تمایل به اجاره خودرو در تهران و دیگر شهر‌ها را دارید؟ و هزاران سؤال دیگر.

تمامی سؤالات بالا مقدمه‌ای بر اجاره خودرو در تهران و همچنین نحوه اجاره ماشین بدون راننده و با راننده در کلان شهر تهران است. براساس بررسی‌های به عمل آمده در زمینه اجاره ماشین مشخص شده که با توجه به سلیقه مصرف‌کننده، تعداد اعضای خانواده یا جمع دوستان، نیاز و هدف آن‌ها از اجاره خودرو مدل‌های مختلفی از ماشین‌های اجاره‌ای در بازار و سایت‌های اجاره خودرو نظیر کافه رنت وجود دارد. در این بخش قصد داریم با بیان نکات مؤثر در جلب نظر مصرف‌کنندگان خودرو‌های اجاره شما را با 5 ماشینی که تهرانی‌ها در سال 1400 بیشتر اجاره نموده‌اند، آشنا سازیم.

 

هدف از اجاره خودرو در تهران و سایر کلان شهر‌ها

یکی از عمده‌ترین دلایل اجاره خودرو در تهران، عدم توانایی افراد برای خرید خودرو‌های خارجی، شاسی بلند و مدل بالا است. به همین دلیل با اجاره انواع خودرو‌های ایرانی و خارجی، علاوه بر تجربه یک رانندگی دلنشین و فراموش نشدنی، راحتی و امنیت را برای خود و سایر سرنشینان به ارمغان می‌آورند. در این راستا می‌توانید با مراجعه به سایت کافه رنت، مطابق با سلیقه، نیاز و توان مالی خودروی موردنظرتان را اجاره نموده و از آن برای مصارف شخصی، اداری، برگزاری مراسم، جشن و ... استفاده کنید. البته به یاد داشته باشید که دلایل دیگر نیز برای اجاره خودرو در تهران و سایر شهر‌ها وجود دارد، که از بین آن‌ها می‌توان به علاقه به رانندگی با انواع خودرو‌های خارجی، ایجاد تنوع در زندگی، شرایط شغلی و افزایش کلاس کاری اشاره کرد.

نکته قابل توجه اینکه؛

طراحی ظاهری خودرو، امکانات داخلی، قدرت موتور و هزینه اجاره خودرو از جمله عواملی هستند که موجب افزایش تقاضای یک خودرو نسبت به سایر خودرو‌های موجود در بازار می‌شوند. به عبارت دیگر مصرف‌کنندگان اغلب به دنبال اجاره خودرو‌های خاص با امکانات ویژه و منحصر به فرد و البته با قیمت مناسب هستند. به همین دلیل هرچه هزینه اجاره خودرو در تهران پایین‌تر باشد، به طبع مصرف‌کنندگان از آن استقبال بیشتری خواهند کرد. در این میان اجاره پرادو بیشترین درصد اجاره خودرو در تهران را به خود اختصاص داده است. زیرا از نظر قیمت نسبت به سایر شاسی بلند‌ها در رنج مناسب‌تری قرار دارد. از همه مهمتر اینکه ظاهر این خودرو جوان پسند بوده و اکثر خانواده‌های دارای تمکن مالی برای جوانان خود، این خودرو را اجاره می‌کنند.

5 ماشینی که تهرانی‌ها (در سال 1400) بیشتر اجاره کردند!

محبوب‌ترین خودرو‌های اجاره‌ای در تهران

1- تویوتا لندکروز

تویوتا لندکروز یکی از پیشرفته‌ترین و به روز‌ترین شاسی بلند‌های ژاپنی است. این خودرو با داشتن ظاهر جذاب، فضای داخلی بهینه، قدرت موتور فوق‌العاده و امکانات منحصر به فرد یکی از فانتزی‌های علاقه مندان به اجاره خودرو در تهران به شمار می‌رود. به طوری که اگر از صد نفر در مورد خودروی اجاره مورد علاقه‌شان سؤال کنید، بیش از 60 نفر آن‌ها تویوتا لندکروز را انتخاب می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت کافه رنت و بررسی درصد اجاره و قیمت اجاره انواع خودروی خارجی، شخصاً به این نتیجه دست پیدا کنید.

2- پرادو

بعضی از تویوتا لندکروز، می‌توان از پرادو به عنوان جذاب‌ترین و جوان پسندترین شاسی بلند‌های موجود در بازار یاد کرد. این خودرو نیز به لحاظ طراحی ظاهری خاص، امکانات منحصر به فرد و بهینه و همچنین قدرتمند عالی برای انجام مسافرت‌های طولانی و سفر‌های کوهستانی مناسب است. به همین دلیل اجاره پرادو نیز بعد از لندکروز بیشترین میزان اجاره را به خود اختصاص داده است. البته به یاد داشته باشید که تویوتا لندکروز اغلب برای قرارداد‌های کاری و مراسم‌های مهم مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل متقاضیان آن اکثراً مالکان شرکت‌ها، مؤسسات و کارخانجات کوچک و بزرگ هستند.

3- رنو کولیوس و تلیسمان

برند رنو نیز به لحاظ طراحی ظاهری، نمای خیره‌کننده داخلی و امکانات به روز تاکنون توانسته نظر بسیار از متقاضیان اجاره خودرو در تهران را به خود معطوف سازد. علاوه بر این شرکت رنو با تولید دو خودرو معمولی (تلیسمان) و شاسی بلند(کولیوس) در کنار هم بستری مناسب برای رفع نیاز مصرف‌کننده فراهم ساخته است. به همین جهت مصرف‌کنندگان با توجه به نیاز و سلیقه نسبت به اجاره مدل معمولی و شاسی بلند این برند اقدام می‌کنند. البته به یاد داشته باشید که برای سفر‌های کوهستانی و خانواده‌های پرجمعیت رنو کولیوس مناسب‌تر از تلیسمان است.

4- کیا اسپورتیج و کیا اپتیما

شرکت کره‌ای کیا موتور نیز با تولید انواع مختلف خودرو‌های معمولی، نیم شاسی و شاسی بلند بخش اعظمی از بازار ایران را به خود اختصاص داده است. به طوری که بیشتر جوانان و علاقه مندان به حوزه خودرو، تمایل دارند برای یک بار هم که شده رانندگی با کیا اپیتما را به عنوان یک خودروی خاص کره‌ای تجربه کنند. این دو خودرو نیز با توجه به ظاهر زیبا و امکانات به روز برای انواع سفر‌های درون شهری، برون شهری و کوهستانی مناسب هستند. لازم به ذکر است که انتخاب خودرو و اجاره آن امری سلیقه‌ای است. به همین دلیل به طور قطع نمی‌توان گفت افراد حتماً یک خودرو را بیش از دیگری دوست دارند. از همه مهمتر اینکه بعضی از افراد گواهینامه رانندگی یا توان رانندگی برای مسافت‌های طولانی و برون شهری را ندارند. به همین دلیل اجاره ماشین بدون راننده برای آنان جذاب نخواهد بود و با دادن هزینه بیشتر علاوه بر اجاره خودرو در تهران، از امکانات راننده شخصی برای یک مدت مشخص نیز استفاده می‌کنند.

5 ماشینی که تهرانی‌ها (در سال 1400) بیشتر اجاره کردند!

5- هیوندای سانتافه نیو

هیوندای سانتافه نیو نیز یکی از شاسی بلند‌های جذاب چینی موجود در بازار است. با توجه به طراحی ظاهری، امکانات و قدرت موتور می‌توان گفت که این خودرو یکی از بهترین و قدرتمندترین شاسی بلند‌های چینی وارداتی در کشور است. از این رو بیشترین میزان اجاره خودرو در تهران از بین برند‌های هیوندا، جک، ‌ام وی‌ام، چری و ... به این خودرو اختصاص یافته است.

 

 

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز