خبرگزاری کار ایران

آموزش کارشناسی خودرو و آموزس دیتیلینگ در شرکت ایمن ران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۹۸

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی، کارشناسان متخصصی وجود دارد که می‌­توانند با استفاده از دستگاه­های پیشرفته به عیب یابی خودرو و هر نوع وسیله دیگر بپردازند و راحتی و ایمن بودن را برای رانندگان پدیدآورند. در حال حاضر بسیاری از افراد توان خرید خودرو صفر کیلومتر و دست ‌اول را نداشته و در پی خرید خودرو کارکرده و دست‌ دوم هستند، که در این راه برخی از فروشندگان صداقت لازم را نداشته و فقط به فکر فروش خودرو خود با قیمت بالایی هستند. در اینجا باید از یک کارشناس خودرو کمک گرفت تا اگر خودرو عیب و نقصی دارد به آن آگاه شد تا یا آن را رفع کرده و یا از خرید آن منصرف شد. پس شما عزیزان هم اگر به دنبال همین کار هستید، بهتر است با ما همراه باشید تا اطلاعاتی سودمند را کسب کنید و بتوانید در مواقع ضروری از دانسته های خود کمک گیرید.

آموزش کارشناسی خودرو چیست؟

کارشناسی خودرو مجموعه اقداماتی است که بر روی یک وسیله نقلیه انجام می پذیرد، تا سلامت سیستم های مختلف خودرویی مشخص شده و با توجه به ویژگی هایی مانند برند و مدل خودرو، سلامت خودرو، سال تولید و ... قیمت دقیق از آن تعیین شود. اقدامات یک کارشناس خودرو شامل موارد زیر هستند: بررسی بدنه و رنگ، بررسی اجزاء بدنه تعویض شده، بررسی اصالت خودرو، تست دیاگ، تست رانندگی، بررسی شاسی ستون و سقف، بررسی دقیق کیلومتر و کارکرد خودرو، چک کردن سیستم ترمز و وضعیت فرمان، چکاپ کامل موتور، بررسی سیستم تعویض دنده و گیربکس، بررسی آپشن ها و نهایتا ارائه برگه ضمانت کارشناسی خودرو که تمامی این پروسه با تجهیزات مخصوصی انجام می‌شود تا کارشناسی خودرو به ‌درستی صورت گیرد.

برای خرید خودرو باید از کسانی کمک گرفت که در این کار آموزش حرفه ای و تخصصی دیده­ اند و می‌توانند با تجهیزات و ابزار مخصوص و دانشی که فرا گرفته­ اند، وضعیت خودرو را به خریدار اطلاع دهند تا خریدار در خصوص خرید یا عدم خرید خودرو بهترین تصمیم را بگیرد. علیرغم نیاز مبرم خریداران خودرو به این تخصص، آموزشگاهها و شرکت ها بسیار محدودی در زمینه آموزش کارشناسی خودرو فعالیت می کنند. شرکت ایمن ران به عنوان قدیمی ترین و پیشرو ترین شرکت در زمینه آموزش کارشناسی خودرو سالانه دهها نفر متقاضی در این حرفه تربیت می کند.

سرفصل‌های آموزش کارشناسی خودرو

سرفصل دوره آموزش کارشناسی خودرو در شرکت ایمن ران شامل آموزش کارشناسی رنگ و بدنه و آموزش سیستمهای فنی و آپشن ها است. این آموزش­ها عبارت‌اند از: اصول شناسایی شماره بدنه، شماره موتور و شاسی، روش برای تشخیص تغییر در اتاق خودرو، روش برای تشخیص صافکاری و یا رنگ‌شدگی خودرو، کار با دستگاه­های ضخامت سنج رنگ و دیاگ حرفه­ای، تشخیص کارکرد صحیح موتور، آموزش مشاوره در خرید و فروش خودرو و آموزش تنظیم قولنامه معتبر.

برای آموزش، تجهیزاتی مانند ضخامت سنج دیجیتال، آینه تلسکوپی، تستر باتری، قلم تست اورجینال، انواع دیاگ داخلی، دیاگ مولتی برند و ده­­ها ابزار دیگر به کمک می‌­آیند تا تمامی افراد به ‌درستی آموزش ببینند و بتوانند در بازار کار فعالیت داشته باشند. هم‌اکنون به دلیل بیماری کرونا پکیج غیرحضوری شرکت ایمن ران بسیار پرطرفدار شده است. این پکیج اثربخشی زیاد داشته چراکه هرکس حتی شاغلین هم می‌­توانند پس از خرید پکیج به مشاهده فیلم­‌های آموزشی بپردازند. آموزش های این پکیج توسط مهندس خطیب مدرس دوره های آموزش کارشناسی خودرو ایمن ران تدریس می­شود و پشتیبانی نامحدود دارد و افراد با گرفتن مدرک معتبر می‌­توانند استخدام شوند و برای خود شغلی دست‌وپا کنند.

آموزش کارشناسی خودرو و آموزس دیتیلینگ در شرکت ایمن ران

آموزش در این حوزه مزایای زیادی ازجمله جلوگیری از ضرر مالی خریدار خودرو، معامله­‌ای مطمئن و به‌ دور از اشتباه، آگاهی ارزش و قیمت واقعی خودرو، آگاهی لازم در رابطه میزان و سابقه تصادف، رنگ‌کاری و صافکاری خودرو را به همراه خواهد داشت. استفاده از دانش و آموزش در این زمینه باعث شده تا خودرو و وسیله‌­ای باکیفیت خریداری شود، چراکه برخی از اجزای خودرو با قیمت پایین قابل تعویض هستند. اما برخی دیگر از قطعات باوجود قابلیت تعویض، اما خودرویی باکیفیت نخواهد ساخت و همیشه برای خریدار دردسرساز خواهند بود.

آموزش دیتیلینگ خودرو چیست؟

دیتیلینگ به معنای نظافت اساسی خودرو با استفاده از وسایل بسیار حرفه­ای است، که به ­طور عادی مورداستفاده قرار نمی‌­گیرند. هدف از این کار از بین بردن خط و خش سطحی خودرو و بازیابی و ترمیم آن است. برای انجام این کار ابتدا باید قسمت بیرونی اتومبیل کاملاً شسته و تمیز شود، تا هیچ نوع آلودگی بر روی سطح آن باقی نماند. که در این رابطه از واش میت و دستمال جیر استفاده می‌­شود. بعدازآن از یک خمیر استفاده شده که می‌تواند تمام کثیفی­های خودرو را نابود کند. بعدازآن پولیش‌­کاری خودرو در طی چند مرحله با وسایلی خاص انجام‌گرفته، سپس بعدازآن از محافظت ­کننده­ای مثل واکس استفاده می‌­شود. بعدازآن هم نوبت به دیتیلینگ قسمت درونی خودرو می‌­رسد که آن هم مراحل خاص خود را دارد.

هم­اکنون خودرو و صنعت خودروسازی یکی از مهم­ترین صنایع بوده که افراد زیادی به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم در رابطه با آن مشغول به کار هستند و درآمد خوبی را هم کسب می­کنند. یکی از کارهای که بسیار موردتوجه است همین دیتیلینگ کردن خودرو و آموزش دیتیلینگ است. که با توجه به افزایش قیمت خودرو، بسیاری ترجیح می‌­دهند تا از خودرویی که دارند نهایت نگهداری را بکنند. البته با توجه با افزایش قیمت خودرو، افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا برای نگهداری بهتر خودروی خود در صورت نیاز آن را دیتیلینگ کنند. دیتیلینگ کردن خودرو باعث شده که در برابر خش جزئی مقاوم شود و مانع آفتاب‌سوختگی خودرو گردد. و علاوه بر آن­ها باعث براق شدن اتومبیل شده و بر جذابیت بیشتر آن اضافه می­کند.

آموزش کارشناسی خودرو و آموزس دیتیلینگ در شرکت ایمن ران

سرفصل‌های آموزش دیتیلینگ خودرو

حرفه دیتیلینگ شامل پولیش، واکس، نانو سرامیک، ترمیم کدری چراغ، صافکاری مدرن میله ای PDR، ترمیم و احیای رنگ خودرو می‌­باشد. با ثبت‌ نام در کلاس‌­های شرکت ایمن ران، می­توانید پس از آموزش مطالب عملی و تئوری، فردی حرفه‌ای شده و روانه بازار کار شوید. در آموزش تئوری افراد معمولاً با انواع رنگ بدنه، انواع مواد پولیش، انواع پد پولیش، پولیش چراغ خودرو، انواع پوشش محافظ، انواع دستگاه پولیش، انواع گان، انواع میله های PDR و تمام ابزارهای به­‌روز آشنا شوند. و در کلاس­های عملی پولیش و احیای رنگ خودرو، صفر شویی موتور ماشین، صفر شویی داخل اتاق خودرو، شستشوی سطوح خارجی ماشین و... آشنا می‌­شوند.

کلام آخر

شرکت ایمن ران، چند سالی است در حوزه ارزش‌گذاری خودروهای دست‌دوم و مشاوره برای خرید خودرو و نیز آموزش کارشناسان حرفه­ای خودرو فعالیت دارد. که در این امر از کارشناسان مجرب بهره برده، که شما عزیزان می‌­توانید با گرفتن یک تماس بعد حدود 30 دقیقه کارشناسی حرفه­ای را در اختیار داشته باشید تا بتوانید خرید و یا فروش عالی را رقم بزنید. رضایت مشتری و پاسخگوی نیاز آنان برای این مجموعه در اولویت قرار دارد. این شرکت سایتی دارد، که شما با مشاهده آن می‌­توانید از امکانات این مجموعه نیز استفاده کنید و به آگاهی­‌های درستی در این زمینه برسید.

شماره­‌های تماس: ۰۲۱۴۷۶۲۴۷۴۷ |  09129235647

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز