خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین مرکز چاپ بنر آنلاین در تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۶۴۹

در اصل فرقی نمی‌کند شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، خدمات بنر تبلیغات محیطی از آن دسته خدماتی است که تقریباً همه کسب و کارها به آن نیاز دارند و به طرز عجیبی به تبلیغات پیوند خورده‌اند.

در اصل فرقی نمی‌کند شما در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، خدمات بنر تبلیغات محیطی از آن دسته خدماتی است که تقریباً همه کسب و کارها به آن نیاز دارند و به طرز عجیبی به تبلیغات پیوند خورده‌اند. برخی از مشاغل توانایی تبلیغات رسانه‌ای را دارند، ولی اگر شرایط به نحوی باشد که امکان تبلیغات تلویزیونی، رادیویی و... وجود نداشته باشد، چطور؟

آن وقت است که نوبت به مراکز چاپ و تبلیغات بنر آنلاین می‌رسد که مشکل ما را حل کنند. خوشبختانه در تهران شرکت‌های معتبر و تخصصی زیادی وجود دارند که به‌صورت حرفه‌ای در زمینه صنعت چاپ و تبلیغات بنری فعالیت می‌کنند و ما قصد داریم، در این مطلب بهترین آنها را به شما معرفی کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

معرفی تبلیغات محیطی و چاپ بنر در این رسانه

تبلیغات محیطی، رسانه‌های تبلیغاتی هستند که هدف آنها درگیر کردن مخاطبان جدیدی است که قبلاً تبلیغات اولیه ما را در سایر رسانه‌ها ندیده‌اند یا کمتر دیده‌اند. به‌عبارت دیگر برای تقویت پیامی که توسط سایر رسانه‌ها مانند تلویزیون، نشریات یا حتی سوشال مدیا قبلاً اجرا کرده‌ایم و حالا لازم است اقدامی انجام دهیم، تا در ذهن مخاطبان ماندگارتر شویم.

تبلیغات محیطی که با چاپ بنر اجرا می‌شوند، به‌دلیل اینکه در طول روز بارها در معرض دید مخاطبان قرار دارند، در براحتی در مدت زمان محدودی در ذهن مخاطبان ثبت می‌شود؛ مخصوصاً اگر پیام و محتوای جالب توجهی داشته باشند. مخاطبان نمی‌توانند این تبلیغات را خاموش کنند، نبینند یا دور بیاندازند و ناخواسته بارها آن را می‌بینند و همین اتفاق باعث می‌شود که برند ما در ذهن مخاطبان ثبت شود.

با توجه به اینکه انتخاب محل نصب و اجرای تبلیغات محیطی با صاحبان کسب و کارها، آژانس‌های تبلیغاتی یا مراکز ارائه خدمات تبلیغات چاپی کار مهم و حساسی است، اگر به‌درستی انجام شود به طیف گسترده‌ای از مخاطبان دسترسی پیدا خواهیم کرد که این رویداد تحول خارق‌العاده‌ای در فروش ما به همراه خواهد داشت.

ویژگی‌های یک مرکز چاپ بنر حرفه‌ای و کار بلد

شرکت‌هایی که به‌عنوان یک مجموعه خلاق و نوآور در زمینه ارائه خدمات چاپ بنرهای تبلیغاتی شناخته می‌شوند، دارای یک سری ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فرد هستند. این ویژگی‌ها عبارتند از:

1.        تضمین کمترین قیمت

معمولاً یک چاپخانه حرفه‌ای قیمت گذاری خدمات خود را به نحوی انجام می‌دهد که علاوه بر منصفانه بودن، در مقایسه با سایر رقبا اقتصادی و مقرون به صرفه باشد. مثلاً اگر قیمت چاپ کاغذ دیواری در یک فروشگاه n تومان است، فروشگاه بعدی اختلاف قیمت فاحشی نداشته باشد.

2.      تضمین ارسال سریع و به موقع

تحویل به موقع سفارش مشتریان هم یکی دیگر از نشانه‌های خوش حسابی و حرفه‌ای بودن یک چاپخانه است. زیرا نشان می‌دهد که برای زمان و اعتماد مشتریان ارزش و اهمیت قائل هستند. این موضوع مخصوصاً برای سفارش‌های شهرستان خیلی مهم است.

3.     گارانتی سلامت محصول

یک چاپخانه حرفه‌ای همیشه به دنبال ارائه بالاترین کیفیت در خدمات و محصولاتش است، و اگر خطایی احتمالی در چاپ بنر یا سایر خدمات ایجاد شود، حتماً پاسخگو و پیگیر خواهد بود.

4.     امکان ثبت سفارش آنلاین

داشتن یک وب‌سایت یا فروشگاه اینترنتی برای ثبت سفارش آنلاین و 24 ساعته از دیگر ویژگی‌های یک چاپخانه معتبر است، که باعث صرفه‌جویی در زمان، هزینه رفت و آمد و جلب رضایت مشتریان می‌شود.

معرفی بهترین فروشگاه‌های آنلاین خدمات چاپ بنر در تهران

اما نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی بهترین چاپخانه‌های آنلاین تهران برای خدمات چاپ بنر می‌رسد:

چاپ سبحان؛ مرکز چاپ بنر معمولی و بنر عرض بالا

مجتمع چاپ و تبلیغات سبحان با نام آشنای چاپ سبحان به‌عنوان یک مجموعه پیشرو در ارائه خدمات صنعت چاپ و تبلیغات محیطی، به‌ویژه خدمات چاپ بنر فعالیت خود را با هدف ایجاد تحول در عرصه سفارش‌های چاپی آغاز نموده است و به‌واسطه حُسن انجام کار، ارائه خدمات با کیفیت و مسئولیت‌پذیری بالا توانسته در حوزه صنعت چاپ، میان مشتریان و همکاران سهم بازار مناسبی برای خود ایجاد نماید.

این مجموعه با تشکیل تیمی از افراد متخصص و مجرب در زمینه چاپ کار خود را آغاز کرده و با استفاده از به‌روزترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌های چاپ دنیا که در چاپخانه مجهز خود دارد، توانسته است طیف وسیعی از محصولات چاپ تبلیغات محیطی را در بالاترین کیفیت همراه با قابلیت شخصی‌سازی هر یک ارائه نماید و موجب تحولی عظیم در حوزه صنعت چاپ کشور گردد.

این مجموعه برای سهولت هرچه‌بیشتر مشتریان، بستر آنلاینی را فراهم نموده است تا مشتریان بتوانند در هر لحظه و هرجا به‌صورت آنلاین محصولات چاپی مورد نظرشان مانند چاپ بنر، چاپ بنر عرض بالا، چاپ فلکس، چاپ کاغذدیواری، چاپ بک لایت، چاپ پلات لمینت، چاپ وینیل و سایر خدمات چاپی را در سریعترین زمان ممکن و به آسانی ثبت نمایند.

وجه تمایز این مجموعه نسبت به سایر مجموعه‌ها در چاپخانه‌ای با بهترین تجهیزات، مجهز و پیشرفته، محاسبه آنلاین و دقیق قیمت نهایی، ارسال سفارش‌ها در سریع‌ترین زمان ممکن، ارائه قیمت‌های رقابتی، ارائه بهترین کیفیت چاپ و فرآیند ثبت سفارش ساده و مطمئن است.

چاپ کهن

این مجموعه یکی دیگر از مراکز چاپ دیجیتال و چاپ افست تهران است، که تمامی محصولات چاپی را به‌صورت آنلاین و حضوری برای همکاران و مخاطبان عرضه می‌نماید. خدمات این مرکز شامل چاپ بنر، چاپ پارچه، چاپ کاتالوگ، کارت ویزیت، ساخت تابلو، چاپ سربرگ، چاپ بروشور، چاپ تراکت، چاپ پلات لمینت، صحافی، چاپ سررسید، تقویم رومیزی و موارد دیگر است.

چاپ متین

این مجموعه یک شرکت نوین و توسعه یافته در عرصه چاپ است، که با کمک متخصصین توانا در زمینه طراحی و به همراه مدیران مسئولیت پذیر، توانسته با استفاده از ایده‌های نوین و بروز، در زمینه چاپ بنر، خدمات چاپ کاتالوگ، چاپ روی لیوان، پارچه، شال و روسری، چاپ سررسید، فولدر و لیبل بخوبی عمل کند.

چاپ بلوط

این مجموعه نیز در زمینه چاپ بنرهای تم تولد، آگهی‌های ترحیم و تسلیت، پلات و لمینت و کارت ویزیت فعالیت می‌کند. متأسفانه این وب سایت امکان ثبت ابعاد به‌صورت آنلاین یا دریافت قیمت فوری را ندارد.

معرفی بهترین مرکز چاپ بنر عرض بالا در سال 1401

بنر عریض یا بنر عرض 5 متر، از نظر متراژ عرض رول کمی بزرگتر از بنرهای معمولی است. چاپ بنر در حال عادی روی رول عرض 320 سانتی‌متر انجام می‌شود، ولی در چاپ بنر عرض بالا، چاپ تا عرض 500 سانتی‌متر انجام می‌شود و البته طول 45 متر!

برای چاپ طرح‌های با عرض بیشتر نیز معمولاً طرح را به‌صورت لت بندی چاپ می‌شود، و قطعات را توسط چسب بنر به هم می‌چسباند و یک بنر یکپارچه بزرگ آماده می‌شود؛ البته این کار فقط در تخصص چاپخانه‌های حرفه‌ای است. در تهران تنها چاپخانه‌ای که این خدمات را با بهترین کیفیت ارائه می‌کند، چاپ سبحان است. این مرکز در ارائه خدمات بنر بیلبوردهای شهری، بنر عرشه و پل‌ها و بنرهای استرابورد پیشرو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز