خبرگزاری کار ایران

دانلود سریال نیسان آبی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۲۲۷

سریال نیسان آبی را با ترافیک نیم بها و کیفیت بالا دانلود کنید

دانلود سریال نیسان آبی

سریال نیسان آبی با ژانر درام به کارگرانی آقای منوچهر هادی هم اکنون مراحل تولید را سپری می‌کند و در حال ضبط است. تهیه کننده این سریال کمدی آقای احسان ظلی پور بوده و بازیگران معروف و محبوبی از جمله آقای جمشید هاشم‌پور، علیرضا خمسه، حسین یاری، مهران غفوریان و خانم یکتا ناصر در این سریال نقش آفرینی و هنرنمایی می‌کنند.

 درباره سریال نیسان آبی

محتوای سریال نیسان آبی کمدی است و قطعاً حضور متفاوت بازیگران جدی در یک فضای طنزآلود بسیار جذاب و مهیج خواهد بود. داستان این سریال از عشق جالب یک شخص به یک نیسان آبی و دل بستگی عمیق به آن آغاز می‌شود و محتوای آن کاملاً مناسب جو خانوادگی است. سریال‌های طنز به خودی خود مخاطبان بسیاری دارند. همان‌طور که گفتیم سایت‌های بسیاری برای دانلود فیلم وجود دارند اما نکته مهم در دانلود سریال ایرانی علاوه بر کیفیت فیلم تعرفه ترافیک آن است. ترافیک نیم بها در واقع ترافیک داخلی با ضریب یک است. سایت‌هایی که دانلود فیلم و سریال را با ترافیک نیم بها انجام می‌دهند از مخاطبین بسیاری برخوردار اند. سایت فیلم ۲ سریال یکی از سایت‌های پرطرفدار است که می‌توانید به راحتی در آن سریال نیسان آبی را با تعرفه نیم بها و کیفیت بالا دانلود کنید. همچنین می‌توانید با عضویت در این سایت از انتشار قسمت‌های بعدی این سریال مطلع شوید. جالب است بدانید که شما می‌توانید در این سایت قبل از دانلود سریال ایرانی خلاصه‌ای از فیلم را با جزئیات و عوامل آن مطالعه کرده و با انگیزه بیشتری جهت دانلود فیلم اقدام کنید.

دانلود سریال خاتون

دانلود سریال نیسان آبی

بازیگران سریال خاتون

خاتون سریالی درام، تاریخی و عاشقانه با بازی نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میرسعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی، ستاره پسیانی، شاهرخ فروتنیان، بهناز جعفری، مهدی قربانی، مهتاب ثروتی و با حضور مهران غفوریان، پیام دهکردی و فرخ نعمتی و با حضور افتخاری عاطفه رضوی، پژمان بازغی، غزل شاکری، قربان نجفی، سروش صحت و باهنرمندی مهران مدیری و نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده محصول سال ۱۴۰۰ کشور ایران است.

داستان سریال خاتون

خاتون اولین سریال تینا پاکروان است و داستان خانواده‌ای را در بستر تاریخ روایت می‌کند. داستانی که از ابتدای شهریور سال ۱۳۲۰ و در دوران جنگ جهانی دوم و اشغال ایران توسط متفقین آغاز می‌شود و سرنوشت تحولات یک خانواده و یک سرزمین را به تصویر می‌کشد. تاریخ ایران با همه فراز و فرودهایش در زندگی همه ما جریان دارد و خاتون داستان زنی از زنان این سرزمین است که روزی روزگاری در ایران برای زندگی جنگیده‌اند.

دانلود سریال جیران

دانلود سریال نیسان آبی

بازیگران سریال جیران

امیر جعفری، امیرحسین فتحی، رویا تیموریان، سمیرا حسن‌پور، رعنا آزادی ور، غزل شاکری، ستاره پسیانی، نهال دشتی، غلامرضا نیکخواه، هومن برق‌نورد، مهدی کوشکی، سیاوش چراغی‌پور، سینا رازانی، پاشا جمالی و بهنام شرفی بازیگران دیگر این سریال هستند. تهیه کننده این سریال اسماعیل عفیفه است و فیلمنامه به طور مشترک توسط حسن فتحی و احسان جوانمرد نوشته شده است.

داستان سریال جیران

 داستان این سریال درباره این است که ناصرالدین شاه قاجار عاشق یکی از ندیمه‌هایش به نام جیران می‌شود و سرانجام با او ازدواج می‌کند. بازیگر نقش ناصرالدین شاه بهرام رادان و بازیگر نقش جیران پریناز ایزدیار است. دلیل علاقه شدید ناصرالدین شاه به جیران تفاوت‌های منحصر به فرد به او با سایر زنان قاجار است.‌ جیران با پوشیدن لباس و چکمه مردانه کارهایی مانند اسب‌سواری و شکار انجام می‌داد. وقتی برای یادگیری رقص به دربار شاه قاجار راه پیدا می‌کند، ناصرالدین شاه در نگاه اول عاشق و دلباخته جیران می‌شود. عشق جیران و ناصرالدین شاه شش سال به طول می‌انجامد. بازیگر باتجربه ایران خانم مریلا زارعی نقش مهد علیا مادر ناصرالدین شاه را ایفا کرده است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز