خبرگزاری کار ایران

خرید تخته نرد خاتم کاری و فیروزه کوبی اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۰۲۱

 خرید صنایع دستی

خرید صنایع دستی ایران با تنوع بالای خود که حدود نیمی از کل صنایع دستی جهان را تشکیل می دهد مورد علاقه ایرانیان و حتی گردشگران خارجی است. یکی از بهترین سوغاتی هایی که در سفر به هر شهر می توانید خریداری کنید، صنایع دستی است. خرید صنایع دستی ایرانی علاوه بر کمک به اقتصادهای خرد جامعه ،باعث ترویج فرهنگ پارسی در میان تمدن های دیگر می شود. هر یک از شهرهای کشورمان، صنایع دستی خاص خودشان را دارند که نشأت گرفته از فرهنگ، هنر و تمدن مردمان آن منطقه است. شاید برای بسیاری از کسانی که عاشق صنایع دستی هستند، سفر کردن به تمامی این شهرها کار دشواری باشد.

خرید صنایع دستی اصفهان را با فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تجربه نمائید. خرید ظروف میناکاری،خاتم کاری،فیروزه کوبی،ترمه، قلم زنی،نقره نما،الماس تراش،ملیله کاری،تشعیر،مس و پرداز،تندیس میناکاری،ظروف مسی،تابلو های میناکاری و انواع هدایای تبلیغاتی لوکس با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور. امکان سفارشی سازی و ساخت باکس های شیک هدیه برای مناسبت های مختلف با تخفیف ویژه انجام می گردد. شرکت ها و سازمان های مختلف می توانند در هر تیراژی سفارشات خود را ثبت نمایند.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    BazareMina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512    -    03134651271

از طرفی شرکت های مختلف به دنبال خرید هدایای نفیس و لوکس با قیمت مناسب هستند که با خرید صنایع دستی این نیاز برطرف شده است. اما سؤال اینجاست که برای خرید صنایع دستی به کدام سایت مراجعه کنیم؟ کدام فروشگاه امکان خرید صنایع دستی را به شکل تکی و عمده با قیمت بسیار مناسب فراهم کرده است؟ فروشگاه بازار مینا به عنوان مرکز فروش صنایع دستی ایران از طریق همکاری با اساتید مختلف، تنوع بی نظیری از صنایع دستی را ایجاد کرده است. حتی سازمان های مختلف هم می توانند از هدایای تبلیغاتی و تندیس های صنایع دستی استفاده کنند. برای خرید صنایع دستی در مدل ها، طرح و نقوش مختلف می توانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

خرید تخته نرد خاتم کاری و فیروزه کوبی اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

خرید تخته نرد

خرید تخته نرد به عنوان یکی از بازی های فکری و تفریحی بسیار لذت بخش بسیار پرطرفدار شده است. خرید تخته نرد اصل و درجه یک از هرجایی امکان پذیر نیست مخصوصا که قیمت مشخصی برای آن وجود ندارد. برای خرید تخته نرد چوبی اعلی که از چوب های درجه یک و مرغوب مثل گیلاس، گردو، بلوط، راش و غیره ساخته شده باید فروشگاه های معتبر در این زمینه را بشناسید. برای خرید تخته نرد با قیمت مناسب، فروشگاه صنایع دستی بازار مینا را توصیه می کنیم. در این فروشگاه می توانید مرغوب ترین نمونه های بازی تخته نرد اصفهان را به همراه خاتم کاری قاب آن خریداری نمایید. برای خرید اینترنتی تخته نرد چوبی به همراه شطرنج تنها کافیست از بین نمونه های موجود در سایت، مناسبترین گزینه را انتخاب نمایید. فروشگاه بازار مینا تنها مرکز فروش تخته نرد خاتم ارزان در کشور است. تلفیق دو هنر خاتم کاری و ساخت تخته نرد و ساخت بازی مفرح و شاد به بهترین شکل در بین محصولات بازار مینا خودنمایی می کنند. برای دریافت راهنمای خرید تخته نرد حتما با همکاران بازار مینا تماس بگیرید. شرکت ها و سازمان های مختلفی که قصد دارند برای تجلیل و تقدیر از افراد برگزیده هدیه لوکس و قیمت مناسب تهیه کنند، با این مجموعه تماس بگیرند.

خرید تخته نرد خاتم کاری و فیروزه کوبی اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

خرید خاتم کاری

خرید خاتم کاری که به عنوان پوشش نازک و بسیار محکم از چوب های مختلف بر روی ظروف مسی و غیره ساخته می شود، در بین محبوب ترین نمونه های صنایع دستی کشور قرار دارد. امروزه کاربرد صنایع خاتم کاری یا خاتم سازی فقط محدود به ساخت ظروف و ست های مدیریتی نیست. امروزه نوار و ورق های خاتم کاری شده هم تولید می شوند که هدف از خرید آنها تزیین کتاب، قاب، تابلوهای مختلف، وسایل تفریحی مثل تخته نرد و شطرنج و غیره است. با خرید خاتم کاری اصفهان نگران ماندگاری و کیفیت نباشید چون در صورت نگهداری صحیح تا سالیان طولانی محصولات و وسایل خاتم کاری شده عمر خواهند کرد. ساده ترین روش تهیه محصولات خاتم، خرید اینترنتی خاتم کاری است. برای خرید آنلاین خاتم کاری، فروشگاه صنایع دستی بازار مینا، معروف ترین و شناخته شده ترین بستر فروشگاهی است. در فروشگاه خاتم کاری بازار مینا می توانید انواعی از محصولات را با طرح و نقوش مختلف تهیه نمایید. خرید خاتم کاری نه تنها برای تزیین دکوراسیون و محیط داخلی محل کار و منزل بلکه برای تجلیل از افراد برگزیده همایش و سمینارها و همچنین تقویت محصولات رایج انجام می پذیرد. برای خرید خاتم کاری و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان بازار مینا تماس حاصل فرمایید.

خرید تخته نرد خاتم کاری و فیروزه کوبی اصفهان از فروشگاه صنایع دستی بازار مینا

خرید فیروزه کوبی

خرید فیروزه کوبی برای کسانی که عاشق رنگ زیبای فیروزه و آبی هستند و می خواهند وسایل دکوری با این رنگ در خانه داشته باشند ایده‌آل به نظر می رسد. وسایل تزیینی و دکوری آبی رنگ، سبز و فیروزه ای در بین مدل های خارجی بسیار کم است و حتی در نمونه های سلطنتی هم شاهد رگه های طلایی هستیم و از این جهت خرید فیروزه کوبی به معنای خرید خاص ترین نوع وسایل و ظروف تزییناتی است. وجود سنگ فیروزه یا رنگ های فیروزه ای در منزل یا محیط کار از لحاظ روانشناسی تلقین کننده حس آرامش و آسایش است. خرید فیروزه کوبی برای کسانی که قصد هدیه دادن به عزیزان خود را دارند یا به دنبال هدایای نفیس و قیمت مناسب برای سازمان و اداره خود هستند بهترین گزینه است. با خرید فیروزه کوبی اصفهان از فروشگاه بازار مینا هم از کیفیت محصولات خریداری شده مطمئن خواهید بود هم در خرید عمده تخفیف ویژه با امکان سفارشی سازی تندیس های فیروزه کوبی به شما داده خواهد شد. خرید صنایع دستی با قیمت عالی، کیفیت تضمینی و تنوع چشمگیر در فروشگاه بازار مینا تجربه شدنی است. خرید صنایع دستی از مدل های دکوری تا هدایای تبلیغاتی در بازار مینا تجربه کنید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا     BazareMina.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز