خبرگزاری کار ایران

همه چیز در مورد توری حصاری و نکات مهم برای خرید

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۳۳

توری حصاری که به آن فنس هم گفته می شود از جمله وسایل کاربردی برای افزایش امنیت محیط به شمار می آید که ما در این مقاله قصد داریم شما را با کاربرد، انواع و هم چنین نحوه خرید آن به صورت مقرون به صرفه آشنا کنیم. مجموعه معتبر و همیشه به روز آهن تخفیف انواع مختلف فنس را با قیمت مناسب و هم چنین با تحویل آنی به سراسر کشور ارائه می دهد.

در گذشته از فنس توری به خاطر استحکام بسیار کمی که داشت کاربرد و کارایی خود را با محدودیت های خاصی روبه رو کرده بود، اما با پیشرفت هایی که در صنعت به وجود آمده است استفاده از توری های گالوانیزه با استحکام، مقاومت و دوام قابل قبولی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جنس گالوانیزه که ممکن است برخی آن را به عنوان فولاد ضد زنگ بشناسند طول عمر بالایی دارد. هم چنین علاوه بر جنس گالوانیزه شاید با جنس پلی استر نیز مواجه شده باشید، این جنس برای فنس توری طول عمر بالایی ندارد ولی قیمت آن نسبت به جنس گالوانیزه بسیار کمتر است.

حصار توری از چه جنسی تولید می شود؟

امروزه در هنگام خرید توری حصاری بیشتر به جنس حصار در ابتدای کار توجه می‌ کنند؛ چرا که جنس محصول می تواند به مقرون به صرفه بودن خرید اشاره واضحی نماید. از جنس فولاد به خاطر دوام بالایی که دارد، شما کارایی معقولانه تری را می توانید انتظار داشته باشید. فنس ها در هر جنسی که تولید شوند در ابتدا متناسب با کاربرد و نیاز مشتری انتخاب می گردند. در حال حاضر در بین محصولات مفتولی حصار توری جزء پر کاربرد ترین و پرفروش ترین ها به حساب می آید.  

برای تولید توری حصاری می توان از 2 روش اتوماتیک و یا دستی را استفاده کرد که با یک ارتفاع نیم متری تا سه متری متناسب با نیاز مشتری تولید می شود و از مفتول های بین ۲ تا ۴.۷۵ شما می توانید اعداد متغیر را در نظر بگیرید. در مورد وزن توری نیز، قطر مفتول و اندازه چشمه دلیل متغیر بودن وزن این محصول به شمار می آید. اما یک قاعده کلی وجود دارد که با افزایش قطر مفتول اندازه چشمه کاهش پیدا می‌کند و شما وزن بیشتری را برای مفتول باید در نظر بگیرید. طبیعتا وزن توری هرچقدر بالاتر باشد، قیمت بیشتری را برای فروش خود بیان می کند.

با کاربرد توری حصاری آشنا شوید

حالت بافت را برای توری حصاری به نام های دو سر قلاب، دو سر پیچ، یک سر قلاب و یک سر پیچ  می شناسند که در این بین، حالت بافت دو سر پیچ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین بارگیری آن به مراتب راحت تر است. شما برای حصار کشی زمین های ورزشی، دیوار انواع ویلا، خانه، باغچه و زمین کشاورزی می توانید به کاربرد توری حصاری مطمئن باشید. حصار هایی که با سیم های خاردار مشاهده می کنید و یا در مناطق محافظت شده وعمدتا نظامی وجود دارند، هر کدام با جنس های بسیار بادوام خود استفاده و کاربرد فنس حصاری را به رخ می کشند.  

همه چیز در مورد توری حصاری و نکات مهم برای خرید

مشخصات انواع حصار توری

جنس فولاد در ساختار اصلی توری حصاری مقاومتی که شما مد نظر دارید را در برابر خوردگی از خود نشان نمی دهد. شما یک طول عمر ۱۵ تا ۲۰ ساله را می‌توانید برای توری حصاری جنس فولاد در نظر داشته باشید، اما توری های حصاری گالوانیزه دوام و استقامت بسیار بالایی را در برابر خوردگی با یک طول عمر عالی از خود به نمایش می‌گذارد و در بین قیمت خرید فنس توری از جنس فولاد، جنس گالوانیزه قیمت بالاتری دارد؛ چرا که علاوه بر مقاومت محصول شما ظاهری شکیل تر و هم چنین متناسب با انواع شرایط آب و هوایی را می توانید برای توری حصاری گالوانیزه در نظر بگیرید. اما جنس دیگری به عنوان فنس توری گالوانیزه با روکش پی وی سی تولید شده است که نسبت به جنس فولاد گالوانیزه، دوام بسیار بالاتری دارد و به خاطر کیفیت بالای محصول شما قیمت بالاتری را برای خرید این نوع حصار باید در نظر بگیرید.  

عوامل موثر در قیمت توری حصاری

چنانچه در مورد قیمت توری حصاری با شما صحبت کنیم، قیمت این محصول متناسب با وزن، جنس و نوع مفتول آن محاسبه می شود و اگر به دنبال قیمت ارزان تر هستید، فنس توری گالوانیزه سرد گزینه‌ ایده آلی است که با قیمت کمتر خود کیفیت پایین تری را نیز ارائه می دهد. به همین دلیل، شما نمی توانید دوام و مقاومت بالایی را در مقابل زنگ زدگی از مفتول گالوانیزه سرد انتظار داشته باشید. اما مفتول گالوانیزه گرم دوام قابل قبولی را به وجود می آورد و در هر نوع شرایط آب و هوایی به راحتی می توان از این جنس مفتول استفاده کرد.

همه چیز در مورد توری حصاری و نکات مهم برای خرید

قیمت فنس توری بر اساس متر مربع برآورد می‌ شود که البته قطر و اندازه چشمه جزء عوامل موثر بر روی قیمت محصول به شمار می آیند. به همین دلیل شما در ابتدا باید به نوع کاربرد و نیاز خود توجه کنید و سپس نسبت به خرید محصول اقدام نمایید. جنس، ارتفاع، اندازه چشمه و قطر مفتول چهار شاخصه اصلی در هنگام محاسبه قیمت برای خرید توری حصاری است که کاربران در زمان خرید نباید به این نکات بی توجه باشند.

سخن پایانی

  ما در این مقاله هر آن چه لازم بود را در مورد تولید، انواع، نحوه محاسبه قیمت و بسیاری از موارد دیگر مرتبط با توری حصاری بیان کردیم. برای افزایش امنیت محیط و محافظت از فضاهای گوناگون هم چون انواع و اقسام تقسیمات مرز بندی شده، استفاده از حصار های توری گزینه مناسب و ایده آلی شمرده می شوند که می توان امروزه از یک فروشگاه اینترنتی معتبر نسبت به خرید عمده این محصول اقدام نمود. قیمتی که شما از مجموعه ای اینترنتی برآورد می کنید نسبت به بازار سنتی بسیار هزینه کمتری محاسبه می شود که همین امر به کیفیت و مزیت خرید اینترنتی و انلاین اشاره واضحی دارد و نمی توان به عنوان یک مشتری باهوش از این مزیت غافل شد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز