خبرگزاری کار ایران

رزرو تورهای ارزان کیش، مشهد و استانبول از سفرمارکت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۶۱۸

ارائه تورهای ارزان یکی از بهترین خدماتی است که سفرمارکت به کاربران خود ارائه می‌کند. تور یکی از محبوب‌ترین اقلام سفر است و در حال حاضر تورهای مختلفی به بسیاری از شهرهای داخلی و خارجی در حال برگزاری است.

استفاده از تور مزیت‌های بسیار زیادی دارد. استفاده از تور مسافرتی سبب می‌شود تا شما بتوانید برنامه‌ریزی دقیقی برای سفر خود داشته باشید. تور برای شما بلیط هواپیما و اقامتگاه را رزرو می‌کند و برخی خدمات مسافرتی دیگر همچون بیمه، ترنسفر، وعده غذایی و .. را نیز ارائه می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از دغدغه‌های شما یعنی رزرو هتل و ... را کاهش می‌دهد. استفاده از تور هزینه‌های سفر شما را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

برای خرید تور راه‌های زیادی وجود دارد یکی از راحت‌ترین راه‌ها جهت خرید تور ارزان، مراجعه به سایت و اپلیکیشن سفرمارکت است. اگر قصد خرید تور را دارید، پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به بررسی سایت سفرمارکت و نحوه رزرو تورهای ارزان بهترین شهرها از سفرمارکت خواهیم پرداخت.

عوامل تاثیرگذار روی قیمت تور

عوامل بسیار زیادی وجود دارد که روی قیمت تور اثر می‌گذارد به عنوان مثال در تور ارزان باید به تعداد روزهای سفر توجه کنید. علاوه‌براین مسئولیت و خدماتی که شرکت‌های برگزارکننده تور برعهده می‌گیرند، نیز برروی قیمت تور تاثیر می‌گذارد. تعداد وعده‌های غذایی، نوع ایرلاین و شرکت هواپیمایی، کیفیت تور و ... مواردی هستند که حتماً پیش از رزرو تورهای داخلی و خارجی باید مورد توجه قرار بگیرند.

روز رفت و برگشت تور، فاصله تور با روزهای تعطیل یا آخر هفته، هتل یا اقامتگاهی که در آن اقامت می‌کنید و ... از مهمترین عوامل دیگر موثر در قیمت تورها هستند.

انواع تورهای موجود در سفرمارکت

به طور کلی دو نوع تور وجود دارد که هر دو آن‌ها را می‌توانید از سایت سفرمارکت رزرو کنید. در ادامه به بررسی این دو نوع تور خواهیم پرداخت.

  • تور معمولی: تورهایی که به طور معمول عرضه می‌شوند تورهایی هستند که می‌توانید از چندین هفته قبل رزرو کنید. امکان کنسلی و جابه‌جایی نیز برای آن‌ها وجود دارد. این تورها کیفیت مناسبی دارند و قیمت آن‌ها از دیگر تورها بیشتر است.
  • تور لحظه آخری: تورهای لحظه آخری تورهایی هستند که فاصله کمی تا برگزاری و شروع تور باقی مانده است. به همین دلیل شرکت‌های ارائه دهنده آن، تخفیفاتی را برای این تورها در نظر می‌گیرند تا بتوانند آن‌ها را بفروشند. قیمت این تورها ۱۰ الی ۸۰ درصد کمتر از قیمت تور معمولی است. البته سایر خدمات و در کل کیفیت این تورها شبیه به تورهای عادی است. امکان کنسل کردن این تورها وجود ندارد و زمان برگزاری آن نیز به روز رزرو بسیار نزدیک است.

پرطرفدارترین تورهای موجود در سفرمارکت

سفرمارکت تورهای داخلی و خارجی بسیار متنوعی ارائه می‌کند. تورهای داخلی سفرمارکت از مبدا شهر تهران، شامل شهرهایی به مقصد کیش، مشهد، قشم، شیراز، اصفهان و یزد می‌شود. تورهای خارجی از تهران نیز شامل شهرهای استانبول، آنتالیا، پوکت، تفلیس، دبی، ایروان، مالدیو، وان و آلانیا می‌شود.

در میان این شهرها، شهرهای داخلی مشهد و کیش و شهر خارجی استانبول بیشترین طرفداران را به خود اختصاص داده است.

اگر قصد سفر به یکی از این شهرها را دارید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. در ادامه به نحوه خرید تورهای ارزان بهترین شهرها یعنی کیش، مشهد و استانبول از سفرمارکت خواهیم پرداخت.

نحوه خرید تور ارزان کیش از سفرمارکت

رزرو تورهای ارزان کیش، مشهد و استانبول از سفرمارکت

اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید، بهترین راه جهت سفر استفاده از تور ارزان کیش است. برای خرید و رزرو تور کیش ارزان می‌توانید به سایت سفرمارکت و صفحه مربوط به تورها مراجعه کنید. در حال حاضر تنها از مبدا تهران می‌توانید انواع تور کیش را مشاهده و اقدام به خرید کنید.

هنگامی که وارد این صفحه شدید، باید مبدا خود را تهران و مقصد خود را کیش انتخاب کنید. سپس باید زمان برگزاری تور مورد نظر خود را انتخاب کنید. اگر زمان خاصی را برای برگزاری تور در نظر نگرفته‌اید، می‌توانید در قسمت تاریخ‌های ویژه یکی از ماه‌های سال را انتخاب کنید. در فیلد آخر باید بودجه‌ای را که برای رزرو و خرید تور در نظر گرفته‌اید وارد کنید تا سفرمارکت بتواند جستجوی دقیق‌تری را به شما ارائه دهد. پس از تکمیل اطلاعات باید برروی گزینه جستحوی تور کلیک کنید تا بتوانید ده‌ها تور را به صورت یکجا مشاهده کنید و قیمت و دیگر ویژگی‌های آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

نحوه خرید تور ارزان مشهد از سفرمارکت

یکی دیگر از مقاصد گردشگری پرطرفدار در ایران، مشهد مقدس است. این شهر در تمامی طول سال شاهد میلیون‌ها گردشگر است که از همه جای ایران و دیگر کشورها به این شهر سفر کرده‌اند. برای رزرو و خرید تور ارزان مشهد می‌توانید از سایت سفرمارکت اقدام کنید. در حال حاضر تور مشهد از مبداهای تهران، اصفهان و یزد در سایت سفرمارکت قابل مشاهده و رزرو است.

برای خرید تور لحظه آخری مشهد باید به صفحه تورها در سایت سفرمارکت مراجعه کنید. تمامی مراحل مانند قبل است با این تفاوت که باید مقصد خود را مشهد انتخاب کنید و سپس روی گزینه جستجوی تور کلیک کنید.

نحوه خرید تور ارزان استانبول از سفرمارکت

در سفرمارکت می‌توانید برخی از تورهای خارجی پرطرفدار همچون تور استانبول را نیز مشاهده کنید و قیمت تورهای مختلف را با هم مقایسه کنید. برای رزرو و خرید تور ارزان استانبول باید به صفحه تورها در سایت مراجعه کنید و سپس مبدا خود را انتخاب کنید.

پس از این که مبدا و مقصد خود را مشخص کردید، باید سایر قسمت‌ها یعنی زمان برگزاری تور و بودجه مورد نظر خود را وارد کنید و برروی دکمه جستجوی تور کلیک کنید.

پس از چند لحظه، ده‌ها تور به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید تمامی آن‌ها را با هم مقایسه کنید.

گزینه‌هایی که انتخاب شما را ساده‌تر می‌کنند

هنگامی که در صفحه تورهای سفرمارکت جستجو می‌کنید، به گزینه‌هایی برمی‌خورید که استفاده از آن‌ها سبب می‌شود تا بتوانید در تصمیم‌گیری و انتخاب تور مناسب، بهتر عمل کنید.

  • در بالای صفحه تورها، چهار گزینه وجود دارد؛
  1. گزینه اول مربوط به چیدمان تورها براساس قیمت است. اگر روی این گزینه کلیک کنید، می‌توانید قیمت تورها را از کم به زیاد و یا بالعکس مرتب کنید.
  2. گزینه دوم تعداد شب‌های تور است. به صورت پیش‌فرض تورها از تعداد شب‌های کم به زیاد مرتب شده است که می‎توانید آن را مطابق دلخواه تنظیم کنید.
  3. با کلیک برروی گزینه سوم می‌توانید تورها را براساس پرفروش‌ بودن مرتب کنید.
  • در سمت چپ صفحه نیز فیلترهایی وجود دارد؛
  1. فیلتر اول مربوط به تعداد شب‌های اقامت است که می‌توانید آن‎‌ها انتخاب کنید.
  2. فیلتر دوم مربوط به تعداد ستاره‌های هتلی است که تور برای شما در نظر گرفته است. می‌توانید تعداد آن‌ها را از ۱ ستاره تا ۵ ستاره انتخاب کنید.
  3. فیلتر سوم مربوط به نوع تور است. در سفرمارکت می‎توانید تورهای گوناگونی اعم از خانوادگی، ماجراحویی، تفریحی و ساحلی را مشاهده و انتخاب کنید.
  4. به کمک فیلتر چهارم می‌توانید قیمت مورد نظر خود را تعیین کنید تا بتوانید تنها تورهایی متناسب با بودجه خود را مشاهده کنید.
  5. فیلتر آخر مربوط به مجریان تور است. در این قسمت می‌توانید برگزارکننده تور را تعیین کنید.

تایید نهایی تور

رزرو تورهای ارزان کیش، مشهد و استانبول از سفرمارکت

پس از اینکه تورهای مختلف را با هم مقایسه کردید، جهت خرید نهایی باید برروی دکمه نارنجی رنگ خرید کلیک کنید تا بتوانید از میان ارائه دهنده‌های تور یکی را انتخاب و خرید خود را قطعی کنید.

در صفحه جدیدی که برای شما باز می‌شود، می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر تور را مشاهده کنید.

سپس باید برروی قیمت نمایش داده شده کلیک کنید تا بتوانید جزئیات تور، برنامه سفر، توضیح درباره هتل و جزئیات قیمت را مشاهده کنید. در این بخش درباره شرایط کنسلی و مدارک مورد نیاز نیز می‌توانید مطالعه کنید.

علاوه‌براین باید تعداد نفرات و نوع اتاق هتل را نیز در این بخش مشخص کنید. برای این کار باید برروی دکمه انتخاب اتاق و تعداد نفرات کلیک کنید و اطلاعات مربوطه را در صفحه جدید تکمیل کنید و سپس برروی گزینه ثبت کلیک کنید.

برای تایید نهایی باید وارد حساب کاربری خود در سایت سفرمارکت شوید یا اگر حساب کاربری ندارید، باید در سایت ثبت نام کنید.

پس از ورود به سایت باید در بخش بعدی اطلاعات مسافر یا مسافران را ثبت کنید و پس از آن به صفحه پرداخت وارد شوید و تور خود را خریداری کنید.

سخن پایانی

خرید تور از سایت سفرمارکت کار ساده‌ای است. تمامی این اقدامات را می‌توانید از طریق اپلیکیشن سفرمارکت نیز انجام دهید. سایت سفرمارکت می‌تواند تمامی تورهای موجود در بازه زمانی مورد نظر شما را به صورت یکجا نمایش دهد و با وجود امکان مقایسه، تصمیم‌گیری و انتخاب شما را بسیار ساده‌تر می‌کند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز