خبرگزاری کار ایران

آشنایی با انواع لایت باکس جهت تبلیغات

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۴۸۲۱

تبلیغات راهی برای بازاریابی کسب‌ و کار به‌ منظور افزایش فروش و آگاهی بخشیدن به مخاطبین و عموم مردم، از خدمات یا محصولی است که به آن ‌ها ارائه می ‌شود. تبلیغات همیشه اولین راه ارتباط با مشتریان است و به نحوی اولین برداشت آن ‌ها از یک تجارت به حساب می ‌آید. تبلیغات به شیوه ‌های مختلف انجام می‌ شود از تبلیغات آنلاین در شبکه های اجتماعی تا رسانه ها گرفته تا تبلیغات آفلاین در فضای باز، همگی جزء متد هایی است که برای معرفی یک تجارت صورت می‌گیرد. یکی از اولین شیوه ‌های آن تبلیغات محلی است که توسط تابلو حروف برجسته برای ایجاد جلوه بصری در معرفی مشاغل کوچک مانند تابلو سوپرمارکت، فروشگاه ‌ها و مغازه‌ ها در سردر محل نصب می‌ شود. تابلو های حروف برجسته اولین نماد از یک شغل است که به شیوه ‌ای شکیل سبب جلب توجه می‌شود و ترغیب‌ کننده مخاطبین برای استفاده از خدمات شماست.

تابلوی لایت باکس از دیگر متد های تبلیغاتی در فضای باز است که تمامی برند های مطرح دنیا از قدرت نفوذ آن در ذهن مخاطبین آگاهی دارند و برای معرفی خود از آن کمک می‌گیرند درواقع اصطلاح لایت باکس به تابلو های بزرگ و روشنی اطلاق می ‌شود که توانایی حداکثری برای انتقال نور از یک تصویر را دارا هستند.

لایت باکس چیست؟

تابلو های لایت باکس، سازه ای با طراحی ‌های گرافیکی با نور پس ‌زمینه هستند که سبب درخشش نام تجاری شما می ‌شوند. این جعبه‌های پرنور را می‌توان با انواع تصاویر و لوگوی یک تجارت به‌گونه ‌ای چشم‌ نواز در معرض دید عموم در فضای باز در خیابان ‌ها، مترو، راه‌آهن، بیمارستان‌ ها، پاساژ ها، فروشگاه‌ ها و مراکز خرید و هر مکان دلخواه دیگر که رفت‌ و آمد در آن زیاد است نصب کرد تا بتوان با هدف افزایش آگاهی از یک برند و درنهایت به جذب مشتری های آن برند رسید.

لایت باکس های تجاری را می‌توان با مشخصات دلخواه خود با تصاویر گرافیکی و چاپ ‌های دیجیتال با کیفیت، سفارشی و شخصی ‌سازی کرد و هر زمان که بخواهید با تصاویر و پیام‌ های جدید آن را تغییر دهید. ابعاد لایت باکس را کاملاً می‌توان سفارشی ساخت، به‌گونه‌ ای که در اندازه ‌های بزرگ و کوچک برای فضا های داخلی و خارجی و همچنین به  ‌صورت ایستاده و آویزان قابل سفارش می باشند.

ساختار لایت باکس

ساختار کلی لایت باکس ‌ها شامل قاب ‌هایی با جنس آلومینیوم است که با ضخامت ‌های متفاوت طراحی و تولید می شوند. این قاب ‌های آلومینیومی بیس و پایه‌ ای مقاوم برای نصب سایر اجزای تابلو هستند. برای نورپردازی به تصویر از نوارهای چراغ SMD  ه همان لامپ ‌های کم‌ مصرف LED هستند، استفاده می‌شود که از پشت به تصویر نور می‌دهند. پس ‌از آن یک ‌لایه ورق PVC برای یکدست و یکپارچه‌ سازی نور قرار می‌گیرد. سپس تصویر که با نام کاغذ بک لایت شناخته می‌شود و پس ‌از آن برای حفاظت از تصویر یک ورقه پلکسی شفاف روی آن قرار می‌گیرد.

آشنایی با انواع لایت باکس جهت تبلیغات

انواع لایت باکس

تنوع در طراحی تابلو های لایت باکس به گونه ‌ای است که برای کاربر دهای مختلف مناسب باشد. انواع آن شامل لایت باکس فریم لس، مگنتی، لوگو، کریستالی، چرخشی، آلومینیومی و اسنپ فریم  است که با توجه به موقعیت قرارگیری آن و کارکرد متفاوت می‌تواند سلیقه‌ای باشد.

  • لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس یکی از جدیدترین و مدرن ‌ترین نوع این تابلو هاست. طراحی فریم آلومینیومی در آن به گونه‌ای است که لبه ‌ها به ‌هیچ‌ عنوان بر روی تصویر قرار نمی‌گیرد و سعی شده فریم در حداقل ترین حالت ممکن ساخته شود. سایر اجزای این تابلو های مینیمال مشابه ساختار کلی تابلوهای لایت باکس است و در انواع استند و آویز از سقف و یا به‌ صورت یک‌لایه و دولایه که از پشت و جلو قابلیت نصب دو تصویر مجزا را دارند، قابل سفارش برای نصب در انواع مکان‌های عمومی و پرجنب ‌وجوش نظیر مراکز خرید، فرودگاه، نمایشگاه دکوراسیون فضا های داخلی، باشگاه و هر مکان دیگری که دلخواه است.

  • لایت باکس اسنپ فریم

فریم موجود در این نوع به صورتی طراحی ‌شده که ضخامت در آن به حداقل ترین حالت ممکن برسد. لبه ‌ها در اطراف فریم کاملاً خاصیت فنری دارد و تغییر و تعویض تصاویر کاملاً آسان انجام می‌شود و بهترین حالت قرارگیری آن بر روی دیوار است.

  • لایت باکس لوگو

همگی از نقش لوگو به  ‌عنوان اولین پل ارتباطی بین برند و مخاطبین آن آگاهی داریم. پیام یک تجارت را می‌توان در طراحی و نمایش یک لوگو به تصویر کشید. این علائم کاربردی را می‌توان در قالب یک لایت باکس که به‌صورت شبانه ‌روزی در معرض دید قرار می‌گیرد به نمایش درآورد.

انواع لوگو با طراحی ‌های دلخواه و ترکیب چنلیوم و یا چاپ دیجیتال بر روی اکریلیک با قاب آلومینیومی در تمام فرمت ها قابل ساخت است. چه به‌ صورت دیواری و یا دو طرفه و یا متصل به دیوار قابل نصب هستند.

  • لایت باکس مگنتی

لایت باکس آهن ‌ربایی یا مگنتی دارای یک قاب آلومینیوم و چراغ LED به ‌علاوه یک نوار مغناطیسی برای فیکس و نگهداری لایه‌ های تصویر و پلکسی نصب‌ شده است. از جمله مزایای آن ضخامت بسیار کم نوار آهن ‌ربایی آنست که مانند نمونه اسنپ فریم سبب کاهش ضخامت کلی ساختار باکس می‌شود و همچنین تعویض آسان تصاویر آن را تبدیل به گزینه آسان و کاربردی ساخته‌ است.

  • لایت باکس کریستالی

کاربرد ساختار آن مناسب فضای داخلی است و طراحی آن به ‌گونه‌ای است که با ظرافت برای ایجاد دکوراسیون زیبا، کاملاً هماهنگ و مناسب است. استفاده از دو لایه پلکسی شفاف‌ این نمونه شیشه ‌ای در کنار بکارگیری لامپ ‌های داخلی که سبب نورانی شدن تصویر می‌شود جلوه‌ این سازه زیبا و ظریف  را دو چندان می‌کند. نحوه نصب آن به ‌صورت دیواری و با چهار نگهدارنده فلزی است. طراحی آن با این سبک خاص آن را مناسب راهنمای طبقات مراکز پزشکی و ادارات می‌کند.

  • لایت باکس چرخشی

لایت باکس چرخشی همانند یک بیلبورد تبلیغاتی امکان معرفی هرچه بیشتر را فراهم می‌کند. این تابلوهای دورانی با موتور چرخش ۳۶۰ درجه، سبب وجه تمایز تبلیغات شما از سایر رقبا می شود.

  • لایت باکس آلومینیوم و ام دی اف

 همانگونه که از نامشان بر می‌آید ساختار آن‌ها به ‌صورت کلی مانند سایر انواع لایت باکس است و تنها تفاوت آن‌ها در جنس بدنه آن است که می‌تواند از جنس آلومینیوم و ام دی اف باشد.

از لایت باکس در کجا می‌توان استفاده کرد؟

اغلب در تمام مناطق پر رفت ‌وآمد و دیوارهای بیرونی مؤسسات و ساختمان‌های تجاری، شرکت‌ها، تابلوهای اطلاعاتی در ساختمان‌های اداری، فروشگاه‌ها، پاساژ و مال، نمایشگاه، فرودگاه، راه‌آهن، ایستگاه مترو، به‌ عنوان منوی رستوران‌ها، نمایش تبلیغات نمایشگاه‌های تجاری و هر نمونه‌ای که نیاز به اطلاع‌ رسانی و تبلیغ دارد. امکانات آن کاملاً بسته به انتظار شما می‌تواند متغیر باشد.

مزایای لایت باکس

اگر این سوال در ذهنتان مرور می‌شود که چه ویژگی از این باکس ‌های روشن آن را تبدیل به گزینه عالی برای تبلیغات در فضای بیرونی می‌کند در ادامه مطلب به پاسخ آن می‌رسید. لایت باکس ‌های فضای باز درخشندگی خود را در شب و روز حفظ می‌کند از این‌ رو مشتریان را به سمت خود جذب می‌کند.

 این تابلوها پیام شما را با ترکیب رنگ جذاب در قالب تصاویر تلفیق کرده و جزئیات را به ‌خوبی نشان می‌دهد.

استفاده از چاپ یووی جدیدترین نسل از تکنولوژی چاپ دیجیتال برای رسیدن به تصاویری گرافیکی باکیفیت و ماندگار بر روی متریال‌های مختلف از جمله پارچه در آن امکانپذیر است و امکان تبلیغ به ‌صورت بیست و چهار ساعته و شبانه‌ روزی از مزایای مهم انواع لایت باکس است. که در تمام طول روز و شب و در تمام فواصل دور و نزدیک جلب توجه می‌کند. امکان دید دو طرفه و امکان تعویض تصاویر برای ایجاد تبلیغ جدیدتری که برای مناسبات خاص و اطلاع ‌رسانی‌های گوناگون می‌توان آن را تغییر داد.

به ‌طور کلی لایت باکس یک ابزار تبلیغاتی همه ‌کاره است که در کنار سادگی می‌تواند مانند یک نمایشگر پیشرفته عمل کند و به همان میزان سبب جلب توجه مشتریان و ارتقای هرچه بهتر نمایش برندینگ یک تجارت و کسب‌ وکار شود.

 آن ‌ها قابل‌حمل و با جذابیت بصری فوق‌ العاده‌اند که با وزن سبک و دید دوطرفه سبب برجستگی تبلیغاتی می‌شوند.

 عرضه و نصب انواع لایت باکس توسط شرکت عرفان لایت باکس انجام می‌شود. این مجموعه با بیش ‌از دو دهه سابقه درخشان در حوزه طراحی گرافیک و ساخت انواع ابزار تبلیغاتی همچون لایت باکس، انواع تابلو های حروف برجسته و چاپ و تبلیغات فعالیت دارد.

مجموعه عرفان با تیم طراحی و اجرای متخصص خود و در اختیار داشتن ابزارآلات و متریال به‌روز و مدرن جایگاه تبلیغاتی شما را ارتقا خواهد بخشید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز