خبرگزاری کار ایران

بهترین هتل‌های کیش چه نام دارند؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۲۵۳۸

اگر نگاهی به لیست هتل های کیش بی اندازید، متوجه می شوید که هتل های بسیاری به جهت پذیرایی از گردشگران عزیز در این جزیره ایجاد شده اند که هرکدام در لِول های مختلفی فعالیت می کنند.

 اما برخی از هتل های کیش هستند که نامی زبانرد دارند و اکثر گردشگران تا به حال درباره آن ها شنیده و ترغیب به اقامت در این هتل ها شده اند.

نمایی زیبا از هتل ترنج کیش

در واقع بهترین هتل های کیش را می توان همان معروف ترین و محبوب ترین هتل های کیش دانست که همواره به عنوان گزینه ای لوکس برای اقامت پیشنهاد می شوند. حال آیا شما نیز تا به حال نام این هتل ها را شنیده اید؟ اگر قصد رزرو تور کیش را دارید، پیشنهاد می کنم تا همراه پرشین هتل باشید و با هتل های برتر در این جزیره آشنا شوید.

هتل ترنج کیش، بهترین و خاص ترین هتل جزیره

هتل ترنج کیش، تنها هتل در جزیره کیش است که نه رو دست دارد و نه حتی قابل مقایسه با دیگر هتل های کیش می باشد. در واقع هیچگونه هتلی را نمی توان در حد رقابت با هتل ترنج کیش دانست که این موضوع، باعث شده تا گردشگران بیشتری برای کشف این هتل و تجربه اقامت در آن ترغیب شوند.

هتل ترنج کیش به طور کامل بر روی آب های نیلگون خلیج فارس قرار گرفته که این مهم ترین خاصیت هتل برای معروفیت آن حتی در خاورمیانه می باشد. به طوری که گردشگران هنگام اقامت در این هتل، دریا را در زیر پای خود احساس می کنند و در عین حال می توانند از آرامش حاکم بر آب های دریا، نهایت لذت را ببرند.

هتل مارینا پارک کیش، وسیع ترین هتل جزیره

در لیست هتل های کیش از نظر برتری، میان هتل مارینا پارک کیش و هتل داریوش کیش، کمی تردید وجود دارد و تقریبا می توان گفت این دو هتل هر یک دارای ویژگی خاص به خود هستند؛ به گونه ای که نمی توان بین آن ها هتل برتر را اعلام نمود. به عنوان مثال هتل مارینا پارک کیش اغلب به دلیل ساختار مدرن . مساحت زیاد خود مورد استقبال قرار می گیرد و به دلیل همین ویژگی ها نیز در لیست بهترین هتل های کیش قرار گرفته است.

 

اتاق های هتل مارینا پارک کیش

در واقع می توان هتل مارینا پارک کیش را یک مجموعه اقامتی و تفریحی دانست که با وسعت زیاد و ساحل اختصاصی، گزینه ای عالی برای یک اقامت لوکس و به یادماندنی می باشد. این هتل دارای اتاق هایی شیک خاص می باشد که در کنار موقعیت مکانی آرام خود، می تواند بهترین اقامت را برای شما عزیزان رقم زند.

چرا هتل داریوش کیش، از بهترین هتل های کیش است؟

در جزیره کیش سه هتل هستند که همواره به گردشگران به عنوان بهترین هتل های جزیره پیشنهاد می شوند. هتل داریوش کیش یکی دیگر از این هتل ها می باشد که درست بلعکس هتل مارینا پارک، معماری قدیمی دارد. البته این معماری هتل مهم ترین ویژگی آن است که نه تنها گردشگران ایرانی، بلکه بسیاری از گردشگران خارجی را نیز به سمت خود جذب می کند.

معماری هتل داریوش کیش شبیه به تخت جمشید می باشد که گردشگران می توانند هنگام اقامت، بخشی از عظمت تخت جمشید بزرگ را در دل جزیره مشاهده کنند. اگر به دنبال اقامتی شاهانه با بهترین و به روز ترین امکانات هستید، پیشنهاد می کنم هتل داریوش کیش را از دست ندهید، ضمن اینکه این هتل به نسبت هتل ذکر شده؛، قیمتی پایین تر دارد و تور کیش را مقرون به صرفه تر رقم می زند.

بهترین هتل های کیش در لِول چهار ستاره و سه ستاره

اگرچه بهترین هتل های کیش در واقع همان هتل های پنج ستاره هستند، اما ممکن است برخی از گردشگران به دنبال انتخابی برتر در لِول های پایین تر و ارزان تر باشند. در این مواقع می بایستی تا به دنبال بهترین هتل های موجود در لیست هتل های چهار ستاره و یا سه ستاره باشند.

 

اتاق های هتل رُیان قائم کیش

به عنوان مثال در لیست هتل های چهار ستاره، هتل لیلیوم کیش به عنوان برترین هتل شناخته می شود که نسبت به هتل های پنج ستاره قیمتی پایین تر دارد و در عین حال یک اقامت لوکس را برای گردشگران رقم می زند. همچنین در بین هتل های سه ستاره، هتل رُیان قائم یکی از بهترین ها است که پیشنهاد می کنم اگر قصد دارید یک سفر قیمت مناسب را تجربه کنید، اقامت در این هتل را از دست ندهید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز