خبرگزاری کار ایران

راهنمای خرید مخزن استیل و سختی گیر برای صاحبان صنایع

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۲۵۱

صاحبان بسیاری از صنایع در محل تولید خود ناگزیر به استفاده از انواع مخازن از جمله مخزن استیل و تجهیزات سختی گیر هستند. این صنایع باید انتخابی مهندسی شده و دقیق در مورد این تجهیزات داشته باشند از این رو ساخت مخزن استیل و سختی گیر بسیار مهم می باشد. اطلاع از انواع و ویژگی های این قطعات کمک خواهد کرد تا فرآیند کاری این صنایع به بهترین شکل پیش برود. در ادامه علاوه بر اشاره تخصصی به ویژگی ها، از نحوه قیمت گذاری و شیوه ی خرید این تجهیزات مطلع خواهید شد.

مخزن استیل دو جداره چه ویژگی هایی دارد؟

مخزن استیل کاربرد های مهمی در ذخیره، نگهداری، عمل آوری و پروسس انواع سیالات در صنایع مختلف دارد.

در این میان یکی از کاربردی ترین انواع مخازن استیل، مخزن استیل دو جداره است که می تواند در ظرفیت های گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. ویژگی لایه ی دوم این مخزن این است که از پرت حرارتی به خوبی جلوگیری می کند. بنابراین استفاده از پشم شیشه یا سایر عایق های حرارتی در این مخزن مرسوم است. دو جداره بودن مزیت های دیگری هم دارد که برای اهداف خاص تر مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت مخزن استیل با چه معیار هایی تعیین می شود؟

در بازار مخازن صنعتی ممکن است برای ساخت یک مخزن استیل قیمت های مختلفی به شما پیشنهاد شود. اختلاف قیمت ها ناشی از موارد مختلفی است که اطلاع از آن ها شما را در بهترین تصمیم یاری خواهد کرد. ورق مورد استفاده در فرآیند ساخت بیشترین بخش قیمتی را به خود اختصاص می دهد. دو نوع ورق گرید 304 و 316 بیشترین کاربرد را در این زمینه دارند که مخازن تولیدی با ورق 316 حدودا 50 درصد گرانتر خواهند بود. همچنین ورق های ضخامت بالا وزن نهایی را افزایش داده در قیمت تاثیرگذارند. در نتیجه قبل از هرگونه سفارش از نوع و کیفیت ورق مورد استفاده مطلع شوید. اطلاعاتی مانند ضخامت، کشور سازنده و نوع استیل باید بر روی ورق حک شده باشد.

دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت عبارت اند از:

  1. مهارت تکنسین جوشکار
  2. استفاده از الکترود با کیفیت
  3. مهارت تیم کنترل کیفیت
  4. ظرفیت مخزن و تک جداره یا دو جداره بودن آن
  5. وجود تجهیزات جانبی

پیشنهاد می شود برای خرید مخزن استیل حتما از مشاوره ی کارشناسان این حوزه استفاده کرده و به مواردی مثل گارانتی و خدمات پس از فروش دقت داشته باشید.

سختی گیر آب  و مهم ترین ویژگی های آن

سختی گیر آب یک سیستم فیلتراسیون است که برای حذف غلظت بالای کلسیم و منیزیم که باعث ایجاد سختی آب می شود، کاربرد دارد. هنگامی که آب از یک سختی گیر آب عبور می کند، سیستم این مواد معدنی را فیلتر می کند و آب نرم شده سیستم نرم کننده آب را ترک می کند تا در لوله کشی جریان یابد.

شیوه ی کار رزین سختی گیر صنعتی به این صورت است که آب ورودی وارد ظرف نرم کننده آب می شود که با بستر رزین پر شده است. سرعت آب کاهش می‌یابد و در سطح وسیع‌تری از بستر پخش می‌شود و از میان میلیون‌ها مهره کوچک عبور می‌کند. در طی این فرآیند، مواد معدنی موجود در آب به نواحی سطح رزین جذب می شوند.

سختی گیر دوبلکس چه کاربردی دارد؟

یک نرم کننده آب دوبلکس از دو مخزن حاوی رزین تبادل یونی تشکیل شده است. هنگامی که ستون اول رزین تمام شد و به مرحله احیا رفت، ستون دوم وارد چرخه می شود. سختی گیر دوبلکس معمولاً با کنتور آب کنترل می شود اما در برخی موارد، نرم کننده های آب دوبلکس می توانند زمان را کنترل کنند. وقتی نیاز به استفاده دائم از سختی گیر احساس می شود سختی گیر دوبلکس بهترین گزینه است.

راهنمای خرید مخزن استیل و سختی گیر برای صاحبان صنایع

جدیدترین نوع سختی گیر چیست؟

متریال کامپوزیتی فایبرگلاس جدید ترین ماده اولیه برای تولید مخازن تحت فشار و سختی گیر می باشد که بسیار کاربردی و مقرون بصرفه است. بدنه سختی گیر فایبرگلاس از الیاف FRP می باشد. این الیاف در برابر شرایط جوی پایداری بسیار بالایی داشته و مسئله اکسیداسیون فلز به کل در آن رفع گردیده است. این مقاطع قابلیت تحمل فشار تا ۷ بار را داشته که به همین دلیل جزو محصولات پر متقاضی می باشند.

مرکز معتبر ساخت مخازن صنعتی در کرج

گروه صنعتی سازه مخزن به نشانی اینترنتی  www.sazehmakhzan.comفعالیت خود را در سال ۱۳۹۱ و در محیطی به وسعت پنج هزار متر مربع و با هدف تولید انواع مخزن استیل و سختی گیر در گرید های گوناگون آغاز نمود. سازه مخزن با تولید بیش از یک میلیون متر مکعبی انواع مخازن فلزی و پلی اتیلن در سال ۱۳۹۷ توانسته نام خود را در میان ۱۰ تولید کننده اول مخازن در کشور مطرح نماید.

با توجه به این موضوع که کارخانه ی این گروه صنعتی در استان البرز واقع شده است، ساخت مخزن استیل در کرج توسط گروه سازه مخزن انجام می شود. با این حال خدمات تولیدی مخازن صنعتی این گروه، مختص به کرج و استان البرز نبوده و امکان ثبت سفارش از سراسر کشور مهیا است. کافی است جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 02188148309 یا 09125463882 تماس حاصل نمایید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز