خبرگزاری کار ایران

چاپ دیجیتال موانع را برای چاپگرهای تجاری کاهش می دهد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۱۳۳

چاپگرهای تجاری به خوبی از مزایای ارائه چاپ بسته آگاه هستند و برای افزودن آن به خدمات خود اقدام می کنند. بسیاری از عوامل از بین بردن موانع ورود و تسریع مهاجرت چاپگرهای تجاری به بسته بندی هستند.

پیشرفت مداوم در نوآوری فناوری، چاپ دیجیتال، موفقیت‌های اولیه، ساده‌سازی فرآیند، تقاضای مشتری و رقابت شدید، همگی نیروهایی هستند که چاپگرهای تجاری را فریب می‌دهند و قادر می‌سازند لیبل‌ها و انواع دیگر بسته‌بندی را با مناسبترین قیمت چاپ دیجیتال ارائه دهند.

برچسب‌ها، کارتن‌های تاشو، ظروف راه راه و بسته‌بندی انعطاف‌پذیر همگی کاربردهای چاپی هستند که معمولاً تقاضای زیادی دارند و نمی‌توان آنها را به راحتی با رسانه‌های دیجیتال جایگزین کرد. نظرسنجی اخیر NAPCO Research از صاحبان برند نشان می دهد که بسته بندی یک فرصت رشد است. بیش از نیمی از صاحبان برندهای شرکت کننده در نظرسنجی افزایش استفاده از برچسب، کارتن تاشو، بسته بندی راه راه و بسته بندی انعطاف پذیر را گزارش کردند (شکل 1). در حالی که این نظرسنجی قبل از همه‌گیری کووید-19 انجام شده است، بررسی‌های جاری ارائه‌دهنده چاپ 2020 تحقیقات NAPCO برای ردیابی شرایط کسب‌وکار نشان می‌دهد که بسته‌بندی یک برنامه انعطاف‌پذیر بوده است.

جالب است که این بیماری همه گیر باعث افزایش تقاضا برای بسته بندی شده است زیرا مصرف کنندگان خرید تجارت الکترونیک را افزایش داده اند. سفارش تجارت الکترونیک احتمالاً ادامه خواهد داشت زیرا مصرف کنندگان به راحتی آن عادت کرده اند و کانال توزیع با افزایش حجم سازگار شده است. افزایش فروش تجارت الکترونیک باعث ایجاد تقاضا برای انواع بسته بندی، از برچسب گرفته تا کارتن تاشو و بسته بندی راه راه شده است.

چاپگرهای تجاری به عنوان راهی برای رشد و تنوع، کسب و کار اصلی خود را به بخش های بازار مجاور مانند بسته بندی گسترش می دهند. مروری بر برنامه‌های چاپ ارائه شده توسط شرکت‌هایی که در فهرست اخیر 350 شرکت‌های پیشرو صنعت در ایالات متحده و کانادا رتبه‌بندی شده‌اند، براساس فروش سالانه، نشان‌دهنده حرکت چاپگرهای تجاری به سمت بسته‌بندی است. نسخه 2020 لیست ارجمند شامل 97 شرکت است که گزارش داده اند چاپ تجاری و بسته بندی را ارائه می دهند.

یکی از اولین کاربردهای بسته بندی که توسط چاپگرهای تجاری دنبال می شود - عمدتاً به این دلیل که می توان آن را روی پرس های افست ورق چاپ کرد - کارتن های تاشو است. بسترهای مبتنی بر کاغذ، مانند کارتن های تاشو، برای چاپگرهای تجاری بیشتر از فیلم های پیچیده مورد استفاده در بسته بندی های چاپ دیجیتال کتاب انعطاف پذیر آشنا هستند. اولین چاپگرهای تجاری که وارد بسته‌بندی شدند، کارتن‌های تاشو را به‌عنوان برنامه‌ای تشخیص دادند که مناسب‌ترین استفاده برای آن بودند.

چاپ دیجیتال موانع را برای چاپگرهای تجاری کاهش می دهد

تقریباً دو سوم چاپگرهای تجاری (64٪) که بسته‌بندی تولید می‌کنند و در بررسی تحقیقاتی NAPCO در سال 2020 شرکت کردند، پرس‌های افست ورق را به عنوان رایج‌ترین نوع تجهیزات مورد استفاده برای تولید بسته‌بندی شناسایی کردند. این نشان دهنده ورود اولیه چاپگرهای تجاری به بسته بندی با کارتن های تاشو است، اما همچنین به افزایش چاپ دیجیتال اشاره می کند. پس از چاپگرهای ورق، چاپگرهای تجاری گزارش دادند که دستگاه‌های دیجیتال متداول‌ترین نوع تجهیزات مورد استفاده برای چاپ لیبل و بسته‌بندی هستند.

چاپ دیجیتال آرمانی به کاهش موانع ورود کمک می کند

در حالی که بسیاری از چاپگرهای تجاری ممکن است با چاپ کارتن‌های تاشو روی پرس‌های ورق‌دار وارد بسته‌بندی شده باشند، پیشرفت‌های فناوری در حال انجام در پرس‌های دیجیتال موانع ورود به بسته‌بندی را کاهش می‌دهد.سخت‌افزار، نرم‌افزار، جوهر و تونر، و بسترهای تولید برچسب‌ها و بسته‌بندی‌ها روی پرس‌های دیجیتال دائماً در حال تکامل هستند و در نتیجه فرآیندهای خودکارتر و کمتر پیچیده‌تر می‌شوند. این نوآوری ها ریسک سرمایه گذاری را کاهش می دهند زیرا پیچیدگی فناوری، مراحل گردش کار و متغیرهای فرآیند را کاهش می دهند.اکثر پاسخ دهندگان چاپگرهای تجاری (60٪) شرکت کننده در نظرسنجی 2020 NAPCO Research معتقدند چاپ دیجیتال موانع ورود به بسته بندی را کاهش می دهد این نظرسنجی بخشی از یک پروژه تحقیقاتی با عنوان "کاهش موانع ورود در چاپ بسته بندی دیجیتال" است. این تحقیق که توسط Memjet حمایت می شود، روندهای بازار، نوآوری ها و نیروهایی را که موانع را برای سازمان هایی که به دنبال ورود یا گسترش عرضه های خود در چاپ لیبل و بسته بندی هستند، کاهش می دهد، بررسی می کند.

امروزه یک دستگاه دیجیتال برای هر بودجه و اندازه اتاق پرس وجود دارد، از ماشین آلات دیجیتالی با قیمت هفت رقمی تا دستگاه های رومیزی چند هزار دلاری. یک مانع معمولی برای ورود یا گسترش در بازار بسته بندی هزینه سرمایه گذاری است. بیش از نیمی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی معتقدند که تجهیزات چاپ بسته های دیجیتال امروزه مقرون به صرفه تر است و فرصت های جدیدی را برای عملیات آنها ارائه می دهد علاوه بر این، 92 درصد گزارش چاپ لیبل و بسته بندی بر روی پرس های دیجیتال را گزارش می دهند.

چاپ دیجیتال موانع را برای چاپگرهای تجاری کاهش می دهد

گسترش نقش عملکردی بسته بندی

برچسب‌ها و بسته‌بندی‌ها توسعه‌های قدرتمند یک برند و اغلب اولین تجربه مشتری با یک محصول هستند. به نوبه خود، صاحبان برند به دنبال راه‌هایی برای گسترش نقش عملکردی برچسب‌ها و بسته‌بندی‌های خود از ظرفی هستند که محصولات را حمل می‌کند، یا برچسبی که «آنچه در داخل است» را مشخص می‌کند.نظرسنجی اخیر مالک برند NAPCO Research نشان داد که تولید بسته بندی جذاب یا جذاب از نظر بصری اولویت اصلی اکثر پاسخ دهندگان است (شکل 4). این یافته نشان می دهد که صاحبان برند پتانسیل بازاریابی و تبلیغاتی ارائه شده توسط برچسب ها و بسته بندی های خود را تشخیص می دهند و به دنبال ارائه دهندگانی هستند که توصیه های نوآورانه ای را برای جلب توجه ارائه دهند.سایر اهداف مهم بر روی یافتن راه‌هایی برای افزایش توانایی بسته‌بندی برای تعامل با مشتریان (یعنی نسخه‌های بیشتر، شخصی‌سازی، تزیین، بسته‌بندی هوشمند)، بهبود مدیریت زنجیره تامین از طریق مدیریت موجودی بهتر، و برآورده کردن الزامات نظارتی متمرکز است.

جلوگیری از جعل محصول

سرقت برند یک چالش مزمن برای بسیاری از سازمان ها  و سئوکار ها است. فناوری امکان کپی برداری آسان تر از بسته بندی محصولات را فراهم کرده است. علاوه بر این، نوسانات محصولات از کالاهای لوکس تقریباً به همه محصولات گسترش یافته است. یکی دیگر از حوزه های مهم حمایت از برند، کالاهای بازار خاکستری است که در آن محصولات قانونی خارج از کانال توزیع عادی فروخته می شوند. این به عنوان انحراف محصول نیز شناخته می شود، زیرا محصولات در مکان های "غیر مجاز" فروخته می شوند.دستگاه های چاپ دیجیتال راه حلی قوی برای احراز هویت محصولات به صاحبان برند ارائه می دهند.

توانایی چاپ تصاویر و متن متغیر یک سلاح کلیدی در حفاظت از برند است. پرس های دیجیتال به صاحبان برند اجازه می دهند تا شماره، تصویر یا کد منحصر به فردی را برای اهداف ردیابی یا احراز هویت روی بسته ها و برچسب های جداگانه چاپ کنند. علاوه بر این، برخی از دستگاه های چاپ دیجیتال می توانند جوهرهای مرئی یا نامرئی خاصی را چاپ کنند.بخش بسته بندی فرصت مناسبی برای چاپگرهای تجاری دارد.

در حالی که سابقه قوی در چاپ تجاری نتیجه یکسانی را هنگام گسترش به بسته بندی تضمین نمی کند، این یک پایه عالی برای شروع است.پیشرفت‌های فناوری، ساده‌سازی فرآیند، در دسترس بودن بستر، و گزینه‌های بیشتر چاپ دیجیتال، همگی موانع ورود را از بین می‌برند و چاپگرهای تجاری بیشتری را قادر می‌سازند برچسب‌ها و انواع دیگر بسته‌بندی را ارائه دهند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز