خبرگزاری کار ایران

انواع ایمپلنت آمریکایی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۶۴۹۲

انواع ایمپلنت آمریکایی در کارخانه های مختلف با برندهای مختلفی اعم از زیمر، بایوهورایزن، بیکون و ... تولید می شود که هر یک دارای مزایای منحصر به فرد خود است و در ساخت آن ها تکنولوژی های مختلف و قدرتمندی استفاده شده است که دارای ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی هستند. ایمپلنت های آمریکایی از نظر کیفیت و تکنولوژی به کار رفته آنقدر قدرتمند هستند که رقابت با آن ها بسیار سخت بوده و تقریبا روش های بی رقیب به حساب می آیند.

قیمت ایمپلنت آمریکایی نسبت به ایمپلنت سوئیسی و یا آلمانی بسیار بیشتر است و به همین علت اغلب بیماران توانایی پرداخت هزینه ایمپلنت آمریکایی را ندارند. افرادی که نمی توانند از پس هزینه ایمپلنت آمریکایی برآیند طبیعتا نمی توانند ازمزایا و کیفیت بالای کاشت ایمپلنت دندان آمریکایی نیز برخوردار شوند.

آشنایی با انواع ایمپلنت آمریکایی

در این بخش قصد داریم به بررسی مختصر انواع ایمپلنت آمریکایی بپردازیم.ایمپلنت های آمریکایی در صدر جدول ایمپلنت های با کیفیت و مدرن هستند که کاشت آن ها نسبت به دیگر ایمپلنت ها دارای دوام و مقاومت بهتر و بیشتری است. ایمپلنت های آمریکایی تحت برند های مختلف و در شرکت هایمختلفی ساخته می شود. محبوب ترین و معروفترین ایمپلنت های آمریکایی عبارتند از:

ایمپلنت آمریکایی زیمر (Zimmer) 

از سال 1927 شرکت زیمر به صورت رسمی به عنوان یک تولید کننده ایمپلنت دندان آمریکایی شناخته شد. محصولاتی کهاین شرکت تولید می کند در بیشتر از100 کشور جهان عرضه و استفاده می شود. ساخت و طراحی این نوعایمپلنت های آمریکایی بسیار دارای تنوع است و طراحی آن ها بر اساس نیاز و شرایط روز کاملا خلاقانه و نوآورانه است. شرکت زیمر و شرکت بیومت در سال 2005 با یک دیگر ادعام شده و از آن پس این شرکت با نام زیمر بیومت شناخته شد.

انواع ایمپلنت آمریکایی

با توجه به قدمت و کیفیتی که  ایمپلنت های ساخته شده توسط این برند دارند، بسیاری از تولید کنندگان دیگر سعی می کنند استانداردها و کیفیت ایمپلنت های خود را به حد ایمپلنت زیمر برسانند. در 90 سال گذشته ایمپلنت دندانی زیمر آمریکا توانسته است یک جهش و پیشرفت بسیار عالی داشته باشد تا تواند رضایت جراحان و متخصصان دندان و بیماران خود را به خوبی جلب کند. قیمت ایملپنت هایی که کشور آمریکا تحت برند زیمر می سازد دارای کیفیت بسیار عالی و قیمت مناسب در برابر دیگر برند های سوئیسی وآمریکایی است. لازم به ذکراست که این برند انواع ایمپلنت های دندانی با قیمت مختلف را ساخته تا بیماران بتوانند با توجه به بودجه خود بهترین گزینه ایمپلنت آمریکایی زیمر را انتخاب کنند.

از نظر زیبایی یکی از مشهور ترین ایمپلنت های آمریکایی زیمر با مدل T3® شناخته می شود که ازنظر زیبایی دارای نتیجه های بسیار چشم گیری است. جنس سطح ایمپلنت زیمر آمریکایی تشکیل شده است از نوع هیبریدی و چندین لایه که از ذرات میکرو زبر و نرم با استفاده از بهترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده اند. بخشی از این ایمپلنت که دارای نوک تیز است به صورتی طراحی شده است که با مقاومت و پایداری بسیار بالا در استخوان فک کاشته می شود تا دوام و مقاومت ایمپلنت را افزایش دهد.

ایمپلنت آمریکایی اینترالاک (Intralock)

شرکتی که  ایمپلنت آمریکایی اینترالاک را ساخته است محصولات متنوع دیگری  را با استفاده از ذرات سایز نانو، لایه اکسید ضخیم، کلسیم فسفات در فیکسچر و افزایش میزان هیدروفیلیک بودن سطح پایه ایمپلنت و اصلاح کردن سطح آن برای  بهبود فرایند اسئواینتگریشن به بازار در عرصه های مختلف عرضه نموده است. جنسی که این شرکت برای ساخت ایمپلنت هااستفاده می کند باعث شده است فرآیند بهبود یافتن بعد از کاشت دندان به صورت کامل قابل کنترلباشد و در زمان کوتاه تری انجام شود. ایمپلنت OSSEAN® یکی از معروف ترین ایمپلنت هایی است که این کشور تولید می کند. در این تحقیقاتی که در رابطه با ایمپلنت OSSEAN® صورت گرفته است ثابت شده است اعملکرد فوق العاده عالی سطح ایمپلنت در مقایسه با دیگر برندها در فاز اولیه مورد توجه بسیاری قرار گرفته است.

انواع ایمپلنت آمریکایی

 

افرادی که طراحی این نوع ایمپلنت را بر عهده داشته اند اعتقاد دارند فرآیند بهبود پس از جراحی کاشت ایمپلنت دندان برای تضمین موفقیت در کاشت ایمپلنت دندان بسیار موثر است. به همین خاطر سازندگان این نوع ایمپلنت دندان فرمولاسیون خاصی را طراحی کرده اند تا فرآیند بهبود پس از کاشت ایمپلنت دندان در طی یک هفته پیش رود و استحکام ومقاومت آن به خوبی در هفته اول تثبیت شود. در صورتی که ایمپلنت دندان این گونه طراحی شود قطعا طول عمر ایمپلنت دندان به صورت قابل توجهی افزایش پیدا می کند و از نظر زیبایی نسبت به دیگر ایمپلنت های مشابه خود برتری خواهد داشت.

ایمپلنت دندان آمریکایی نوبل بیوکر (Nobel Biocare)

ایمپلنت دندانی نوبل بیوکر در واقع یکی از پیشرو ترین شرکت ها در زمینه ساخت پروتزهای دندانی و ایمپلنت های مدرن است. از دوره ای که فرآیند استودیو اینتگریشن در سال 1952 توسط برن مارک کشف شد شرکت نوبل بیوکر اقدام به ساخت ایمپلنت دندان نمود. و امروزه بیش از 60 سال است کهاین شرکت در آمریکا بابهترین و جدید ترین روش ها و متریال های موحود ایمپلنت های مرغوب را ساخته و روانه بازار می کند.

البته کارخانه سازنده این نوع ایمپلنت در سه کشور آمریکا، ژاپن و سوئد مستقر است و دفتر اصلی اینشرکتدر شهر زوریخ سوئیس است. محصولاتی که این برند تولید می کند به 80 کشور جهان صادر می شود. یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این نوع ایمپلنت دارد امکان استفاده از پایه ایمپلنت جهت قرار گیری دو یا سه تاج دندان بر روی آن است.

ایمپلنت آمریکایی بیکون (BICON)

ایمپلنت هایی که ساخت بیکون هستند تقریبا از 35 سال پیش با استفاده از تکنیک های بسیار عالی و موثر طراحی و ساخته شده اند وتوانسته اند یک تحول جدید در صنعت ایمپلنت های آمریکایی ایجاد کنند. این شکرت سه نوع ایمپلنت منحصر به فرد طراحی کرده است که هر یک دارای مزایای منحصر به فرد خود هستند. این سه نوع ایمپلنت عبارتند از:

SHORT®، NARROW™،  Bicon MAX 2.5™ و SynthoGraft

ایمپلنت آمریکایی SHORT

جنس این نوع ایمپلنت از تیتانیوم است که پایه آن حدود 5،6 و 8 میلی متر طراحی شده است. و این پایه در مقایسه با دیگر پایه های که بین 10 الی 12 میلی متر هستند بسیار کوتاه به نظر می آید. در واقع از این نوع ایمپلنت برای بیمارانی استفاده می شود که ارتفاع استخوان فک کافی برای کاشت ایمپلنت ندارد.

برای کسب اطلاع بیشتر درباره ایمپلنت اشترومن می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

ایمپلنت اشترومن

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز