خبرگزاری کار ایران

کیسه پارچه ای ارزان و با کیفیت: پارچینه

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۵۴۱

کیسه پارچه ای از محصولات مجموعه پارچینه می باشد که در تنوع طرح و رنگ و سایز به شما ارائه می گردد همچنین خدمات چاپ ساک پارچه ای با بالاترین کیفیت توسط این مجموعه انجام می گیرد. برای خرید انواع ساک پارچه ای به سایت مراجعه کرده و خرید خود را به صورت اینترنتی و با قیمت ارزان و کیفیت بالا انجام دهید.

کیسه پارچه‌ای به منظور بسته بندی کالا ها در فروشگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد این کیسه های دستی بسیار با کیفیت بوده و مقاومت بالایی را دارند. شما با استفاده از بسته بندی زیبا و شکیلی که با استفاده از کیسه پارچه ای ایجاد خواهید کرد می‌توانید رضایت مشتریانتان را نیز به خود جلب نمایید و همچنین با استفاده از چاپ ساک پارچه ای روش مناسبی برای تبلیغات داشته باشید.

کیسه پارچه ای از نظر ابعاد و اندازه در تنوع بالایی به تولید می‌ رسد که با توجه به محصولاتتان می توانید آن را خریداری نمایید همچنین شما می توانید ساک های پارچه ای را در رنگ بندی مختلف و در انواع طرح ها تهیه نمایید.

 کیسه پارچه ای از جنس نان وون بوده که به نام  کیسه اسپان باند نیز شناخته می‌شود.

 پارچه نان وون از منسوجات غیر بافته است که برخلاف سایر پارچه های مرسوم از دوخت و بافت در این پارچه استفاده نمی شود و فرآیند خاصی برای تولید این پارچه‌ها انجام می گیرد که در نهایت این پارچه بسیار مقاوم بوده و می تواند وزن کالاها را به راحتی تحمل نماید و نیز در برابر فشار وزن و همچنین لبه های تیز کالا مقاومت بالایی داشته و پاره نمی شود.

ساک پارچه ضد آب بوده و به همین دلیل در روزهای بارانی استفاده از آن بسیار کاربردی خواهد بود همچنین این پارچه ها قیمت بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل ساک دستی هایی که از این پارچه به دست می آید بسیار رایج تر از انواع دیگر ساک دستی می باشد. پارچینه یکی از مراکز فروس کیسه پارچه ای بسیار معتبری است که با توجه به سال‌ها فعالیت درخشان خود همواره به مشتریان خود اهمیت داده و محصولاتی با کیفیت را به آنها عرضه نموده است همچنین قیمت های انواع ساک پارچه ای در پارچینه بسیار مناسب تر از فروشگاه های دیگر است. کیسه پارچه ای در انواع مختلفی از نظر نوع جنس بوده که عبارتند از ساک دستی پارچه ای، ساک دستی سوزنی، ساک دستی پرسی، ساک دستی برزنتی ،ساک دستی واتر ،ساک دستی مقوایی و غیره که در میان تمامی این انواع ساک دستی پارچه ای از جنس نان وون پر طرفدار ترین نوع بوده که از منسوجات غیر بافته به دست می‌آیند.

 

فروش کیسه پارچه ای با قیمت ارزان

پارچینه با توجه به فروش مستقیم کیسه پارچه ای، قیمت ارزانی را برای محصولاتش در نظر گرفته تا علاوه بر جلب رضایت مشتریانش، مشتریانی دائمی را برای خود ایجاد نمایند. بنابراین در صورتیکه می خواهید این ساک دستی های زیبا را تهیه کنید پارچینه بهترین گزینه خواهد بود.این ساک ها بسیار ارزان و به صرفه برای انواع فروشگاه ها ، ارگان ها و شرکت ها خواهد بود که برخلاف کیسه‌های نایلونی که مضرات زیادی برای محیط زیست دارند این محصول دوستدار محیط زیست بوده و پس از استفاده بازیافت  میشود.

خرید انواع کیسه پارچه ای با کیفیت بالا

کیسه های پارچه ای با توجه به اینکه توسط تولیدکنندگان مختلف و با استفاده از متریال در کیفیت های متفاوت به تولید می‌رسند ، از نظر کیفیت متغیر می‌باشند.به همین جهت در زمان خرید کیسه پارچه‌ای باید به کیفیت آن دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید یک خرید خوبی را تجربه کنید.ساک پارچه ای معمولاً در گرماژ ۶۰ و ۹۰ به تولید می‌رسد که این میزان به ازای هر متر مربع از پارچه مورد استفاده در تولید ساک های پارچه ای بوده و معمولاً برای کالاهای سنگین از گرماژ بالاتر و برای کالا های سبکتر از گرماژ پایین تر استفاده می شود.پارچینه انواع کیسه پارچه ای های استاندارد را در سایز بندی مختلف به فروش میرساند که شما میتوانید برای خرید این محصول به سایت پارچینه مراجعه کنید و خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

خرید کیسه پارچه ای ارزان

 انواع کیسه پارچه ای قیمت بسیار مناسبی دارند و همین دلیل خرید بسیاری از فروشندگان بوده و بسته بندی محصولات با استفاده از کیسه پارچه‌ای دلیل اهمیت مشتریان بوده و به همین دلیل مشتریان از خریدشان بسیار خوشنود خواهند شد.همانطور که می‌دانیم بسته بندی یکی از موارد بسیار مهمی است که بر فروش محصولات نیز تاثیرگذار بوده و.با استفاده از ساک های پارچه ای می توانیم یک بسته بندی شکیل و جذابی را برای محصولاتمان داشته باشیم که علاوه بر کارایی مناسب ، قیمت بسیار مناسبی هم دارد.

کیسه های نایلونی یکبار مصرف بوده و با توجه به زباله بسیار زیادی که از کیسه‌های نایلونی به وجود می‌آید و مخرب محیط زیست نیز میباشد کیسه پارچه ای می تواند جایگزین مناسبی برای این کیسه های نایلونی باشد و این کیسه ها قابل شستشو هستند و میتوان از آن چندین بار استفاده کرد.

به طور کلی ساک های دستی در دو نوع برزنتی و ساک دستی غیر بافته بسیار رایج هستند که نمونه برزنتی آن قیمت بالاتری دارد و به همین جهت معمولاً فروشندگان از ساک پارچه ای غیر بافته با قیمت ارزان استفاده می‌کنند. ساک پارچه ای با توجه به اندازه‌ای که دارد تا حدود ۲۵ کیلوگرم می تواند وزن اجسام را تحمل کند و هم مقاومت بسیاری بالایی را دارد.

انواع کیسه پارچه ای دسته دار

  • ساک دستی با دسته رکابی
  •  ساک پارچه ای با بغل کاست
  • ساک پارچه ای با ته کاست
  • ساک دستی با بغل کاست و ته کاست

پارچین فروش انواع ساک های پرش های با کیفیت بسیار بالا بوده که در جهت رضایت مشتریان از قیمت‌های بسیار مناسبی را در نظر گرفته تا خریداران عزیز بتوانند به راحتی خرید کیسه پارچه ای را از این مجموعه فعال و معتبر انجام دهند.

مزایای کیسه پارچه ای

 کیسه‌های پارچه‌ای دارای مزایای بسیار زیادی هستند که به دلیل ویژگی بسیار خوب و مواد به کار رفته در آن بوده و موجب شده تا فروشندگان زیادی از آن برای فروش محصولاتشان بهره ببرند. پارچه به کار رفته در کیسه پارچه ای دارای مقاومت و استحکام بالایی بوده و در زمان استفاده وزن کالا را به خوبی تحمل کرده و آسیبی نمی بیند.کیسه های پارچه ای در اندازه و طرح های مختلفی هستند که با توجه به سلیقه و نوع محصول می‌توان آن را خریداری کرد.

کیسه پارچه ای ارزان و با کیفیت: پارچینه

یکی از مزایای بسیار خوب کیسه‌های پارچه‌ای امکان چاپ بر روی آن بوده و تبلیغاتی بی زحمت و کم هزینه را برای ما خواهد داشت.

کیسه های پارچه ای از مواد تجزیه پذیر و قابل بازیافت به تولید رسیده اند که هیچ گونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کنند.

کیسه پارچه ای از نظر زیبایی بسیار مورد توجه بوده و استفاده از آن برای بسته بندی محصولات به نوعی احترام به مشتریان خواهد بود.

یکی از مزایای بسیار مهم ساک های پارچه ای که استفاده از آن در فروشگاه های مختلف و برای بسته بندی محصولات افزایش پیدا کرده قیمت ارزان این محصول می باشد.برای سفارش انواع ساک پارچه ای و چاپ کیسه پارچه ای به سایت پارچینه مراجعه فرمایید و با تماس با کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت نمایید.

https://parchine-co.com/

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز