خبرگزاری کار ایران

تلفن و آدرس مرکز " تعمیر LG و G+ ( کولرگازی ال جی، اجاق گاز و تلویزیون)

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۴۹۹۵

این روزها باتوجه به اینکه در کنار زیبایی برندها، نگرانیِ تعمیراتِ محصولاتِ برقی مطرح شده است، می‌توانیم توجه بیشتری به فاکتور خدمات و پشتیبانیِ بهتر بدهیم. البته بین خودمان باشد، امکان دارد هر وسیله برقی با هر کیفیتی روزی نیاز به چکاب و بررسی پیدا کند که وجود یک مرجع قابل اعتماد، نگرانی را از دل‌های شما خواهد برد.

در ادامه قصد داریم شما را با تلفن و آدرس مرکز تعمیر کولر گازی ال جی، تعمیر اجاق گاز ال جی، تعمیر تلویزیون ال جی و سایر محصولات این برند آشنا کنیم.

آیا خرابی و تعمیرات لوازم خانگی نگران کننده است؟

شاید این روزها به علت تحریم‌های حال حاضر، افراد نگرانی زیادی را در هنگام خرابی محصولات خود به دوش می‌کشند. امکان دارد نگران شوند که محصولات خود را به کدام تعمیرگاه ببرند و اصلا چطور آن را حمل کنند؟ آیا اصلا محصولشان تعمیر می‌شود یا نه؟

آنطور که از شواهد پیداست، محصولات با ضمانت گلدیران، در کنار زیبایی و کیفیت، خدمات و پشتیبانی قوی نیز دارد. در صورت نیاز به هرگونه بررسی و تعمیر، تکنسین‌های مجرب گلدیران با مراجعه در محل و منزل شما، تمام محصولات ال جی و جی پلاس از جمله تعمیر کولر گازی ال جی، تعمیر تلویزیون ال جی تا تعمیر اجاق گاز ال جی را برای شما مثل آب خوردن تعمیر میکنند.

راه های ارتباطی صحیح با تلفن و آدرس مرکز " تعمیر LG و G+

اگر  کولرگازی ال جی، تلویزیون ال جی، لباسشویی، ظرفشویی و سایر محصولات ال جی و جی پلاس شما دچار مشکل گردید فقط کافیست یکی از راه‌های مطمئن زیر را انتخاب کنید. به جهت جلوگیری از ارتباط با شرکت های نامعتبر، تکنسین های متفرقه و نابلد، این شرکت در چندین راه، امکان خدمات دهی و پاسخگویی را برای شما فراهم کرده است.

  1. در سایت رسمی گلدیران، در قسمت "سوالات متدوال"، آن ها همه سوالات شما را پیش بینی و به آن پاسخ داده اند تا بدون نیاز به تعمیرکار مشکل خود را رفع کنید.
  2. آنطور که پیداست در قسمت "تماس با ما" سایت گلدیران، با ثبت نظر و سوال خود، کارشناسان گلدیران پاسخگوی مشکل و سوال شما خواهند بود و پیگیری‌های لازم را برای حل مشکل شما به عمل خواهند آورد.
  3. در قسمت "خطاهای متداول دستگاه" سایت مشتریان گلدیران، به صورت کامل خطاها و ارورهای محصولات را را برای شما شرح داده تا منبع و عامل اصلی مشکل را پیدا کنید.

 

در صورتیکه که نتوانستید مشکل دستگاه را برطرف کنید برای مشاوره، اطمینان خاطر بیشتر و تعمیر کولر گازی ال جی، تعمیر اجاق گاز ال جی، تعمیر تلویزیون ال جی و سایر محصولات خود، در سایتی که گلدیران برای مشتریان خود قرار داده، می‌توانید درخواست تعمیر محصول خود را ثبت کنید تا تکنسین را به محل دستگاه اعزام کنند.

تماس با مراکز تماس 02184733

درصورت تماس با شماره 02184733، کارشناسان گلدیران 24 ساعته، پاسخگوی صفر تا صد سوالات شما در خصوص تعمیر محصولتان هستند تا شما را برای رفع ایراد دستگاه توسط خودتان، در خانه راهنمایی کنند. در صورت عدم رفع ایراد، نیاز دستگاه و البته تمایل شما، درخواست مراجعه تکنسینِ متخصص، برای شما ثبت خواهد شد تا در نزدیک ترین زمان، تعمیر دستگاه شما انجام شود.

نمایندگی های مجاز تعمیرات لوازم خانگی، تهویه مطبوع و صوتی تصویری ال جی و جی پلاس

در صورت نیاز به هرگونه خدماتی از جمله تعمیر، می‌توانید با خیال راحت به نمایندگی مجاز تعمیرات ال جی و جی پلاس اعتماد کنید تا کارشناسان متخصص و کاملا حرفه‌ای، تمام خدمات مورد نیاز شما را انجام دهند. پس اگر محصولات LG و Gplus با ضمانت گلدیران دارید به غیر از نمایندگی های مجاز گلدیران که توسط این شرکت معرفی شده است، به هیچ سایت، شماره و شرکت دیگری اطمینان نکنید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز