خبرگزاری کار ایران

معرفی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۷۳۰

رسیدن به اوج آرامش روحی با آموزش سازهای پرحس و حاوی انرژی مثبت ...

آموزشگاه موسیقی نارون در کرج برای اولین بار  علاوه بر آموزش سازهایی که عموم مردم آنها را میشناسند فعالیت خود را در بخش آموزش سازهای پرطرفدارو متمایز شروع کرده است...

آموزشگاه موسیقی نارون دارای چه کلاس هایی می باشد ؟ 

کلاس گیتار در کرج 

آموزش گیتار الکتریک و سنتی (کلاسیک) درآموزشگاه موسیقی نارون در چند دسته آماده برگزاری است

    • آموزش تکنیک های مربوط به سبک های گوناگون نواختن گیتار
    • آموزش و اجرای درست قطعه های موسیقی از نظر ریتم، تیونینگ، تمپوآگوگیک، دینامیک، موزیکالیته و سونوریته.
    • اصول و قواعد صحیح اجرا و فن بیان موسیقیایی آموزش داده خواهد شد.
    • آموزش شیوه کار رپرتوار قطعه های ایرانی و جهانی گیتار
    • آموزش اجرای صحنه ایی با برگزاری کنسرت داخل آموزشگاه  برای همه هنرجویان و کنسرت های عمومی در تالار های مطرح کرج و تهران  برای هنرجویان
    • آموزش تمرین ذهنی بدون سازواجرای خلاق در دوره ویژه آکادمیک

برای ثبت نام در کلاس گیتار در کرج در آموزشگاه موسیقی نارون با شماره تلفن های 02634481157 و 09129798360 تماس بگیرید

کلاس پیانو در کرج 

یکی از مهمترین و بهترین سوالهایی که اکثر هنر جویان درمورد آموزش و یادگیری پیانو میپرسند مدت زمان یادگیری آن است.باید در نظر داشته باشیم که  دانش موسیقی شامل بخشهای مختلفی است از جمله:ریتم،ضرب،نت خوانی و.... که زمانی را باید برای یادگیری به آن اختصاص داد پس توصیه ما این است که عجله ایی نداشته باشیم پس از یادگیری تئوری موسیقی آشنایی با ساختار پیانو و نحوه انجام تمرینهای عملی صورت میپذیرد و پس از تمرینات فراوان اجرای قطعه ایی برای شما میسر خواهد بود.با توجه به سبکهای مختلف پیانو زمان یادگیری آن نیز در سبکهای مختلف متغیر خواهد بود میزان تمرین شما نیز تاثیر به سزایی در زمان یادگیری شما خواهدداشت با در نظر گرفتن این مطالب مدت زمان یادگیری بین1 تا 6 سال خواهد بود.

برای ثبت نام کلاس پیانو در کرج کلیک کنید و یا با شماره تلفن های 02634481157 و 09129798360 تماس بگیرید

کلاس هنگ درام در کرج

ساز هنگ درام ساز جدید و نوظهوری است که توجه تعداد زیادی از جوانان و نوجوانان علاقمند به عرصه موسیقی را به خود جلب کرده  است آکادمی نارون با بهره گیری از اساتید جوان و متبحر این رشته در فضایی امن و آرام به آموزش این ساز خارق العاده میپردازد.

همچنین آکادمی نارون با مشاوره رایگان میتواند راهنمای کاملی برای خرید و آموزش این ساز جذاب و خوش صدا باشد .هر کلاس حدود سی دقیقه و به صورت خصوصی و هفته ایی یکبار برگزار خواهد شد.حتی اگر این ساز اولین تجربه موسیقیای شما باشد با تلاش و پشت کار و تمرین فراوان میتوانید پیشرفت زیادی در یادگیری این ساز داشته باشید.

آموزش کالیمبا در کرج

ساز کالیمبا یک سازبومی افریقایی می باشد که در زبان های بانتو به معنی موسیقی کوچک است وجزسازهای ایدیوفون یازخمه ای به شمارمی رود و به پیانوی آفریقایی نیز معروف است. این ساز حدود 3000 سال پیش اولین باردرساحل غربی آفریقا کشف شد. اولین بار این ساز در سال ۱۹۶۰ توسط یک کمپانی اسباب بازی واقع در پرینستون، شهری در ایالت نیوجرسی کشور آمریکا، عرضه شد و رفته رفته به  ساز کالیمبا در جهان شناخته شد. این ساز مدل های مختلفی دارد و نام های مختلفی به خودگرفته است. ازجمله پیانوی شستی،اریمبولا،مبریا و در جزایر کارائیب به اِمبی یرا و کالیمبا معروف است.

آموزش سازهای کوبه ای در کرج : کلاس کاخن،کلاس دف، کلاس تنبک، کلاس داربوکا ( تمپو) و غیره

به طور کلی ساز کوبه ای به سازهایی گفته می‌شود که با استفاده از ضربه، سایش، حرکت دست و… به صدا درمی‌آیند. خیلی انتظار ساخت ملودی از این سازها نمی‌رود و بیشتر برای ریتم مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی از انواع سازهای ضربی به کوک نیاز دارند و برخی از آن‌ها هم از دردسرهای کوک رها هستند. گفته می‌شود که این نوع سازها از قدیمی‌ترین انواع ساز در طول تاریخ بشریت است. عمری معادل چند هزار سال. حتی از طرف دیگر زندگی ما انسان‌ها علاوه بر اکسیژن و آب وابسته به ریتم است. این تولید ریتم در فطرت همان بشر اولیه نیز وجود داشته و تا الآن ادامه دارد.

کلاس سنتور در کرج 

سنتور یکی از سازهای زهی -مضرابی است که شکلی منظم و هندسی دارد این ساز ساخته شده از یک جعبه تشدید صدا به شکل ذوزنقه است که بلندترین ضلع موازی آن نزدیک به نوازنده و دو ضلع با طول برابر، دو ضلع موازی را به شکل مورب قطع می کنند. بلندترین ضلع در سنتورهای معمولی 90 سانتی متر و کوچک ترین ضلع (دور از نوازنده) 35 سانتی متر و اضلاع مورب کناری 38 سانتی متر می باشند.

ارتفاع این جعبه 8-10 سانتی متر است و کاملا از چوب گردو ساخته شده ااست دو حفره به شکل گُل روی سطح سنتور وجود دارد که نقش زیادی در زیبایی ساز، در نرمی، لطافت و شفاف شدن صدای سنتور دارد. سنتور یکی از گسترده ترین سازهای ایرانی است که محدوده صدادهی آن بیش از 4 اکتاو است. سنتور صوتی شفاف و بلورین دارد و قابلیت تکنوازی و هم نوازی از ویژگی های آن است .

دو ردیف پل (پایه)های چوبی به نام «خَرَک» بر روی نقاب (سطح فوقانی سنتور) قرار دارد. خرک های سمت راست به کناره راست ساز نزدیک هستند و خرک های سمت چپ با کناره چپ اندکی فاصله دارند.

به فاصله بین هر خرک ردیف چپ تا کناره چپ ساز «پشت خرک» می گویند. در هر ردیف 9 خرک قرار دارد که فضای سنتور را به 4 قسمت تقسیم می کند . هر قسمت با توجه به جنس سیم های گذرنده از روی این خرک ها، وظیفه تولید دامنه معینی از صداها با بسامد معین را دارد

جهت اطلاعات بیشتر در مورد کلاس سنتور آموزشگاه نارون کلیک کنید و یا با شماره تلفن های 02634481157 و 09129798360 تماس بگیرید

 

آموزش ویلن در کرج 

برخی از محققین پیدایش ویولن کنونی را در اثر روند تکاملی که در اروپا و در قرن نهم رخ داده مرتبط میدانند و برخی معتقدند که آن نونه کامل شده ساز رباب میباشد .رباب یا ربک سازی است از کشورهای عربی به اروپا راه یافت و شهرت پیدا کردو کلیه سازهای مورد نظر شما هنرجویان عزیز.

مزایای یادگیری موسیقی : 

موسیقی برای سلامتی شما مفید است.

موسیقی باعث می شود شما خیلی باهوش باشید.

  • موسیقی باعث ترقی زندگی اجتماعی شما می شود.
  • موسیقی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.
  • موسیقی نظم و صبر را به همراه دارد.
  • موسیقی باعث خلاقیت می شود.
  • موسیقی شما را متصل میکند، موسیقی یک زبان جهانی است.
  • موسیقی به شما حس هماهنگی بالایی میبخشد و شما را شنونده خوبی میسازد.
  • موسیقی یک تسکین دهنده شگفت انگیز استرس است.
  • موسیقی سرگرم کننده است.

معرفی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

آیا محدودیت سنی  برای یادگیری موسیقی هست :

محدودیت سنی در هیچکدام از رشته ها برای یادگیری وجود ندارد.با خیالی آسوده مشغول فراگیری موسیقی مورد علاقه خود باشید.

هزینه کلاس های موسیقی در کرج چقدر است ؟

در نظر گرفتن قیمت های مناسب و رقابتی برای کلاس های موسیقی آموزشگاه نارون از مزایای بخش موسیقی ماست. ما شرایط پرداخت آسان تری باب میل شما برایتان در نظر میگیریم.

علاوه برآن تخفیفات شامل حال شما در شیوه های پرداخت مختلف و معرفی هنرجو به مجموعه خواهد بود.

خرید ساز مناسب چگونه است ؟

 

نگران خرید ساز نباشید. 

آموزشگاه نارون به همراه اساتید مجرب و همراهی سازندگان برجسته ساز با رتبه های خوب کشوری و جهانی کنار شماست تا بهترین راهنمایی ها در راستای خرید و پیشرفت شما در عرصه موسیقی را در اختیار شما قرار دهد.

توصیه صمیمی و دوستانه :

ما مطمئن هستیم که بعد از ورود به وب سایت آموزشگاه نارون متحیر خواهید شد. چرا که بخش های بسیار جذاب دیگری برای شما هنرجویان و فرزندانتون هست که هنوز از آنها بی خبرید .

پس با ورود و فشار دادن لینک وب سایت ما اطلاعات بیشتری در مورد علاقه هاتون وهمچنین راه های ارتباطی ما کسب کنید.

معرفی بهترین آموزشگاه موسیقی در کرج

جهت اطلاعات بیشتر به وب سایت آموزشگاه به آدرس narvanacademy.com مراجعه کنید و یا با تلفن های 02634481157 و 09129798360 تماس بگیرید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز