خبرگزاری کار ایران

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس با هر بودجه‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۱۴

بیشتر مردم هنگام خرید لپ تاپ، به دستگاه‌های صدرنشین مانند اپل توجه می‌کنند؛ اما با مدل‌های جدیدی که این کمپانی ارائه کرده و سبک و کیفیت ساخت را تغییر داده است، به شهرت بسیار خوبی رسیده است.

این شرکت تایوانی با کیفیت ساختی که در قطعات کامپیوتری درجه یک و لپ تاپ‌های سری ROG Zephyrus عرضه کرده است شناخته شده و با قیمت‌های مقرون به صرفه محصولاتش از بسیاری رقبا جلوتر است. این نوت بوک‌ها از نظر عملکرد و طراحی بسیار توانمند هستند و قابلیت رقابت با بهترین برندها را دارد. برترین لپ تاپ‌های ایسوس به اندازه بهترین مدل‌های اپل و دل توانایی دارد و حتی ارزش بیشتری دارد به نسبت هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید.

ROG Zephyrus G15

سری  ROG Zephyrus چند مدل از بهترین لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی را تولید کرده است و ROG Zephyrus G15 بهترین آن‌ها است. این لپ تاپ مجهز به جدیدترین و قدرتمندترین سری‌های AMD Ryzen و Nvidia RTX 3000، فوق العاده قدرتمند است و می‌تواند در سخت‌ترین بازی‌ها همراه شما باشد. البته این لپ تاپ با عمر باتری افسانه‌ای، شاسی شیک با کارایی بالا و قیمت مناسب یک دستگاه بی‌نظیر است.

Chromebook Flip

برای خرید بهترین لپ تاپ ایسوس نیاز نیست قیمت بسیار بالایی پرداخت کنید. با بهترین قیمت می‌توانید لپ تاپ ایسوس کروم بوک فلیپ را خریداری کنید که قابلیت چرخیدن صفحه نمایش و تبدیل به تبلت را دارد. این لپ تاپ یک گزینه‌ی عالی برای کراهای روزمره دانش آموزان است که می‌خواهند روی تکالیف کار کنند و بعد از انجام آن کمی هم به سراغ گیم بروند تا رفع خستگی کنند. کیفیت ساخت عالی، طراحی فوق العاده و سخت افزار قدرتمند این لپ تاپ را به یک کروم بوک بی‌نظیر تبدیل کرده است. پردازنده Intel Core، صفحه نمایش 1080p لمسی، صفحه کلید با نور پس زمینه و پورت USB-C قابلیت‌هایی هستند که قدرت این کروم بوک محسوب می‌شوند.

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس با هر بودجه‌ای

ZenBook 13

مفهوم اولترابوک با مدل ZenBook 13 ایسوس به سطح بالاتری ارتقا یافته است. نمایشگر OLED زیبا با رنگ‌های روشن و پرجنب و جوش قطعا شما را مجذوب خواهد کرد. عمر باتری این اولترابوک توانایی رقابت با هر دستگاهی را دارد و برای انجام اکثر نیازهای شما قدرت کافی را دارد. عملکرد گرافیکی این اولترابوک کمی ضعیف است و در مقایسه با Iris Xe اینتل چندان قدرتی ندارد. متاسفانه جک هدفون یا پشتیبانی Thunderbolt 4 ندارد؛بنابراین اگر به دنبال یک قهرمان هستید که قابلیت انجام چندوظیفه همزمان در طول ساعت‌‌های طولانی را دارد زنبوک 13 ایسوس را بررسی کنید.

ROG Zephyrus M15 GU502

قصد خرید لپ تاپ گیمینگ میان‌رده با قیمت مناسب می‌خواهید؟ ROG Zephyrus M15 GU502 ایسوس بهترین لپ تاپ گیمینگ میان رده است. این لپ تاپ سبک، نازک و شیک اما قدرتمند است. صفحه نمایش سریع این لپ تاپ مناسب گیمرهایی است که به بازی‌های سرعتی علاقه‌مند هستند و تجربه‌ی یک بازی لذتبخش را به گیمرها می‌دهد.

بهترین لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس با هر بودجه‌ای

اما آیا این لپ‌تاپ با قوی‌ترین لپ‌تاپ‌های موجود برابری می‌کند؟ اگرچه پیشرفته نیست، اما مشخصات لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus M15 GU502 برای بازی‌های با گرافیک فشرده مناسب است و باتری آن می‌تواند مدتی دوام بیاورد، که اگر به دنبال دستگاهی با حداکثر توان نیستید، آن را به بهترین لپ‌تاپ ایسوس تبدیل می‌کند.

در آخر برای بررسی انواع لپ تاپ گیمینگ و خرید لپ تاپ می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز