خبرگزاری کار ایران

خرید پرده شید، پرده پانچ و پوستر دیواری با قیمت ارزان از دکوپیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۶۰۸

اگر به دنبال تنوع در دکوراسیون هستید، انتخاب انواع پرده پانچ و پرده شید و نیز پوستر دیواری در جنس، رنگ و طرح متنوع می تواند گزینه خوبی برای شروع تغییرات باشد. اگر برای تزئین دکوراسیون فضای منزل و یا محیط کارتان، به دنبال خرید انواع پرده مدرن و پوستر دیواری تصویری هستید، مجموعه دکوپیک کار را برای شما هموار ساخته است.

پرده شید چیست؟

یکی بهترین لوازم جهت زیباسازی دکوراسیون خانه و فضاهای تجاری و اداری خرید انواع پرده شید می باشد. کلمه انگلیسی شید به معنی سایه است، این مدل پرده نیز در ابتدا جهت ایجاد سایه در پنجره مورد استفاده قرار می گرفت. پرده شید تنوع زیادی دارد که شامل پرده شید تصویری و پرده شید رول می شود.

پرده شید از یک لایه پارچه تشکیل شده که به دور یک محور، که در بالای پنجره قرار دارد، می چرخد. برای تنظیم نور، باید پرده را به سمت بالا یا پایین بکشید تا رول پرده در قاب پنجره جای بگیرد. این پرده ها از نظر جنس و طرح تنوع زیادی در تولید دارند. همچنین مجموعه دکوپیک امکان چاپ تصاویر بر روی انواع پرده شید را نیز فراهم نموده است و افراد می توانند طرح مورد نظر خود را برای چاپ به این مجموعه پیشنهاد دهند.

مزایای پرده شید

پرده های شید برای کنترل آسان روشنایی نور استفاده می شود و نیز نظافت آن ها ساده تر از سایر پرده هاست. از نظر ظاهر و زیبایی نیز پرده های شید جزو پرده های شیک و مدرن به حساب می آید. این مدل پرده، امنیت مکان را نیز بالا می برد، چون وجود فوم در پشت این پرده از دید افراد بیرون از خانه جلوگیری می کند.

نصب پرده شید برعکس پرده های تجملاتی آسان بوده و قابلیت نصب به دو صورت دستی و موتوری (با ریموت کنترل) را دارد. چاپ تصویر دلخواه (آرم، لوگوی شرکت ها، منظره، تصویر اشخاص و ... ) در دو طرف پرده شید از دیگر مزایای آن است. و استفاده از آن را برای اپن آشپزخانه و ویترین مغازه ها مناسب نموده و سبب محبوبیت زیاد آن نیز شده است.

کاربرد پرده شید

با توجه به مزایای که از پرده شید گفته شد، اکنون می دانید که از این پرده می توان در همه بخش های خانه مانند اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه، حمام و... استفاده نمود. به دلیل تنوع بالا و قیمت مناسب نیز جایگزین خوبی برای پرده های لایه ای می باشد. بنابراین استفاده از پرده های شید در فضاهای اداری، تجاری، آموزشی رستوران، هتل و... کاربرد دارد. انواع پرده شید ضد آب نیز در اماکن مرطوب مانند استخر و سونا مورد استفاده می باشد. از این نوع پرده می توان در ویترین مغازه ها نیز نصب کرد.

خرید پوستر دیواری از دکوپیک

یکی از چالش های طراحان داخلی برای دکوراسیون منزل، انتخاب بهترین پوستر دیواری  از نظر طرح و رنگ است. پوستر دیواری پوششی مانند کاغذ دیواری است که از یک طرح انتخابی بزرگ و بدون تکرار در آن استفاده شده و این طرح می تواند شامل یک موضوع، منظره و یا شخص و... باشد. این تصاویر بر روی کاغذ های مخصوصی چاپ شده و بر روی دیوار چسبانده می شوند.

پوستر کاغذ دیواری دارای ویژگی هایی چون، تنوع رنگ و طرح، قابلیت شستشو، ثبات رنگی، ماندگاری بالا و قیمت مناسب را دارا می باشد. و نیز به سرعت بیشتری نصب می شود. پوستر های دیواری در انواع طرح طبیعت، اسپرت، اتاق کودک، سنتی، هندسی و هنری، سه بعدی، نقاشی و… توسط مجموعه دکو پیک عرضه می شود.

چاپ تصویر دلخواه نیز در پوستر های دیواری ممکن می باشد، مجموعه دکوپیک برای رضایت مشتریان امکان چاپ تصاویر دلخواه، مانند تصاویر فرزندتان برای اتاق خواب، را برای شما ممکن نموده است. تنها کافیست تا عکس مورد دلخواه خود را برای ما بفرستید تا به سرعت طرح پوستر دیواری را با کیفیت بالا و شفافیت ویژه برای شما چاپ و ارسال نماید.

خرید پرده شید، پرده پانچ و پوستر دیواری با قیمت ارزان از دکوپیک

چگونه بهترین پوستر کاغذ دیواری را برای دیوار منزل انتخاب کنیم؟

همان طور که گفتیم تنوع تصاویر پوستر دیواری بسیار بالاست، و شاید انتخاب درست آن کمی سخت شود. بنابراین بهتر است در ابتدا محل نصب پوستر را در منزل خود انتخاب کنید. برای هر بخش از منزل می توانید از تم خاص استفاده شود. مثلا پوستر مناسب برای پشت تلویزیون یا اتاق کودک و باشگاه ورزشی با هم متفاوت است.

سپس طبق سلیقه شخصی و سبک و رنگ دکوراسیون تان، هر طرحی را پسندید انتخاب نمایید. در زمان انتخاب طرح دقت کنید، چون بعضی از طرح ها افقی و بعضی دیگر عمودی هستند. طرح های افقی را باید بر روی دیوار های افقی و طرح های عمودی را باید بر روی دیواری عمودی به کار ببرید.

پرده پانچ چاپی چیست؟

پرده پانچ چاپی نوع جدیدی از انواع پرده است که محدودیتی در طرح و رنگ ندارد و جزو پرده های تزئینی زیبا به شمار می آید. این نوع پرده به دلیل قابلیت طرح های متنوع بر روی آن، طرفداران زیادی در بازار دارد. پرده های پانچ، طراحی بسیار ساده ای دارد و به سادگی نیز طرح چاپی بر روی آن به چشم می آید. این سادگی سبب می شود تا گزینه خوبی برای نصب در منازل با دکوراسیون مدرن به حساب آید.

مزایای استفاده از پرده پانچ

استفاده از پرده پانچ مزایای زیادی دارد که هر فردی را وسوسه می کند تا از آن در دکوراسیون خانه خود استفاده کند. در ادامه به چند مزیت استفاده از آن در دکوراسیون اشاره می کنیم:

  • نصب راحت
  • دارای طراحی ساده قابل هماهنگی با دکوراسیون های مختلف
  • مناسب برای فضاهای گوناگون
  • دارای طرح های متنوع
  • با قابلیت شستشوی آسان
  • ماندگاری بسیار بالا طرح چاپی
  • مقرون به صرفه در هزینه به نسبت زیبایی و کارایی
  • قابلیت انتخاب طرح و رنگ با توجه به دکوراسیون مختلف
  • آماده سازی، حمل و نصب راحت
  • دوخت بسیار ساده
  • مناسب برای سبک های مختلف، به خصوص سبک مدرن و فانتزی
  • مناسب برای پرده هایی از جنس مختلف مانند حریر، کتان و…

خرید پرده شید، پرده پانچ و پوستر دیواری با قیمت ارزان از دکوپیک

انواع مدل پرده پانچ موجود در دکوپیک

پرده های پانچ به دلیل تنوع بالای طرح و رنگ و خصوصیات جالب شان،‌ از زمان عرضه در بازار با استقبال خوبی مواجه شدند. برای انتخاب پرده پانچ می توان از رنگ های مختلف که با دیگر لوازم همخوانی دارد استفاده کرد. این نوع پرده مناسب فضاهای مختلفی می باشد. و از جمله مدل های موجود پرده پانچ در مجموعه دکوپیک می توان به طرح سنتی، طرح خط نستعلیق، طرح لاکچری، طرح گل دار و.. اشاره کرد. که زیبایی و نشاط منحصر به فردی را در فضای داخلی خانه به وجود می آورد.

کلام آخر

مجموعه دکوپیک با سال های تجربه در زمینه تولید انواع لوازم لوکس و تزئینی منزل و با ارائه خدمات چاپ متن و تصویر بر روی انواع پرده، پوستر دیواری و دیگر لوازم جلوه جذاب و  منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی منازل می بخشد. با مراجعه به فروشگاه آنلاین https://deco-pic.com می توانید انواع این محصولات را مشاهده و کالای مورد نظر خود را خریداری کنید. همچنین می توانید جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان و نیز خرید محصولات از آدرس و تلفن های زیر استفاده کنید.

آدرس: شرق به غرب اتوبان رسالت، ابتدای خیابان بنی هاشم، نبش بزرگراه، کوچه هشت متری اول، پلاک ۱۵، واحد ۵

تلفن تماس: 22320485-021 | ۰۹۰۱۴۳۰۰۴۵۰

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز