خبرگزاری کار ایران

آموزش طراحی سایت و درآمدهای میلیونی

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۳۵۶۴

آموزش طراحی سایت در کارزار این روزهای فضای مجازی که کسب و کارها برای راه اندازی شعبه آنلاین خود نسبت به هم سبقت می‌گیرند، یک سرمایه گذاری مطمئن و پر سود محسوب می‌شود. بازارکار برنامه نویسی و کدنویسی سایت یک بازار کار همیشه تشنه است، هر کسب وکاری برای عقب نماندن از قافله فروش و خدمات آنلاین دیر یا زود باید به فکر راه اندازی این شعبه باشد و برای راه اندازی به فردی به عنوان طراح سایت یا برنامه نویس نیاز دارند. آموزش طراحی سایت یک مهارت جهانی است که در صورت آموزش حرفه ای حتی می‌تواند شما را به درآمد دلاری برساند و امتیاز مثبت برای مهاجرت باشد. در واقع در عصر تکنولوژی اگر بیکار بمانید از کسی غیر از خود شکایتی نداشته باشید !! چرا؟ قطعا بدون داشتن مهارت کافی شغل ایده آلی پیدا نمی‌کنید، اما با یک انتخاب هوشمندانه و آموزش یک مهارت کاربردی و تلاش و پشتکار، در کمتر از یک سال به جایگاه شغلی مورد نظر می‌رسید! اما باید از کجا شروع کرد؟ برای رسیدن به جواب این سوال تا انتهای مقاله با ما همراه باشید...

درآمد طراحی سایت در سال 2021

درآمد برنامه نویسی و طراحی سایت طبق آمار سایت indeed حدود سالیانه 76 هزار دلار(حدود دو میلیارد) در کل دنیا است، که از حقوق متوسط مشاغل دیگر  29درصد بیشتراست! و در ایران از 5-6 تا حتی 400-500 میلیون و بالاتر است. که تغییرات درآمدی در این بازه به میزان تخصص، کار به صورت پروژه ای و فریلنسری یا کار در شرکت، ایده پردازی و نحوه ارتباط با مشتری و بسیاری موارد دیگر بستگی دارد. همانطور که گفتیم این مقدار درآمد از متوسط درآمد اکثر شغل ها حدود 30 درصد بیشتر است، بنابراین ارزش سرمایه گذاری و صرف وقت برای یادگیری را دارد. اگر دنبال یادگیری حرفه ای با پرستیژ و درآمد بالا هستید که هر جای این دنیا بازارکار خوبی داشته باشد، آموزش طراحی وب سایت به طور کاملا حرفه ای پیشنهاد اصلی و قطعی ما برای شماست! اگر هنوز برای ورود به دنیای برنامه نویسی مردد هستید نمونه جلسات ضبط شده این دوره را با کلیک بر روی لینک زیر مشاهده کنید.

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی سایت و درآمدهای میلیونی

پکیج جامع آموزش طراحی سایت شرکت آی وحید

برنامه نویسان ارشد تیم طراحی سایت آی وحید تلاش کرده اند تا به زبانی ساده و روان و کاملا پروژه محور، تجربه ده ساله خود را در قالب ویدیوهای آموزشی در اختیار علاقمندان یادگیری برنامه نویسی قرار دهند. با استفاده از این آموزش های اصولی بدون نیاز به هیچ پیش زمینه ای 0 تا 100 برنامه نویسی و پیاده سازی یک سایت را مطابق با سلیقه و انتظار خود آموزش می‌بینید. سرفصل های این مجموعه آموزشی که در قالب پکیج برنامه نویس واقعی ارائه شده اند، به دقت و با وسواس خاصی مطابق با آخرین به روز رسانی های دنیای کد نویسی انتخاب شده و تمامی استانداردهای روز جهانی را دارند.

یک تیر و چند نشان با پکیج آموزش طراحی سایت آی وحید

آموزش طراحی سایت و کد نویسی بسیار گسترده است، اما خیالتان راحت ما در پکیج برنامه نویس واقعی بهترین زبان های برنامه نویسی را در اختیار شما قرار داده ایم! که هر کدام برای تکمیل مباحث قبلی ارائه شده اند، در واقع شما حتی اگر فقط بخش آموزش فرانت اند را تهیه کنید هم مهارت پیاده سازی یک سایت را پیدا می کنید، اما با آموزش وردپرس مهارت های خود را در جهت تبدیل شدن به یک  برنامه نویس واقعی تکمیل کرده اید. همچنین با آموزش تکمیلی بخش جاوا اسکریپت اطلاعات خود را در دنیای کدها بالاتر بردید، در نتیجه سر و دست بیشتری در بازار کار برای شما شکسته می‌شود!!

 نکته مهم این که آپدیت و تکمیل این پکیج هیچ وقت به پایان نمی رسد و به محض ورود تکولوژی جدید، برنامه نویسان آی وحید در راستای اتمام حجت خود برای آموزش هرچه بهتر طراحی سایت به علاقه مندان و در نهایت تربیت برنامه نویسان حرفه ای برای بالا بردن سطح کیفیت طراحی سایت در ایران، آموزش های جدید را در قالب آپدیت به دانشجویان دوره ارائه می‌دهند.

همانطور که گفته شد بخش اول پکیج شامل 40 ساعت آموزش اساسی و پایه ای به زبان ساده و به صورت پروژه محور فرانت اند است. شما در این بخش عناصر مورد نیاز برای طراحی ساده یک صفحه را آموزش می ببینید و بعد  با 36 ساعت آموزش حرفه ای وردپرس وارد دنیای جذاب برنامه نویسی وردپرس می شوید که این روزها محبوبیت زیادی بین برنامه نویسان دارد، و در ادامه با 15 ساعت آموزش تخصصی کدنویسی جاوا اسکریپت مهارت های جذاب کد نویسی را آموزش می بینید تا بتوانید مطابق با سلیقه اسلایدر و انیمیشن های دلخواه را به پروژه اضافه کنید.

در مجموع اگر با پشتکار ویدیوها را دنبال کرده باشید به قطع توانایی پیاده سازی یک وب سایت مطابق با نمونه کارهای آی وحید را خواهید داشت.

آموزش طراحی سایت و درآمدهای میلیونی

چرا پکیج برنامه نویس واقعی را انتخاب کنم؟

همانطور که گفته شد با استفاده از پیکج برنامه نویس واقعی شما یک مجموعه آموزش جامع در اختیار خواهید داشت، آموزشی که مدام در حال آپدیت است و به محض ارائه آپدیت جدید بدون نیاز به پرداخت هزینه اضافی در اختیار شما قرار می‌گیرد.  آموزش ها گام به گام و به زبانی کاملا ساده و روان هستند تا دانشجویان دوره با هر پیش زمینه ای توانایی استفاده از آن ها را داشه باشند.

 امکان پرسش و پاسخ در گروه تلگرامی پکیج برای دانشجویان دوره فراهم است، در واقع جای نگرانی از بابت سوالاتی که در ارتباط با آموزش ها و یا مباحث برنامه نویسی برای شما به وجود می آید نیست. در این گروه مجموعه ای از دانشجویان فعلی و قبلی پیکج و برنامه نویسان ارشد آی وحید به صورت 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما عزیزان هستند.  پیکج برنامه نویس واقعی صفرتاصد مفهومی و کاربردی، مطابق با نیاز بازار کار و تجربه محور است. همچنین در انتهای دوره به تشخیص مدرس دوره بهترین ها بورسیه می شوند و به جمع همکاران ما درآی وحید و یا سایر شرکت های همکار می پیوندند.

پس از تکمیل فرایند خرید بلافاصله مجموعه ویدیوهای با کیفیت بالا در اختیار شما قرار می‌گیرد و از هر زمان که بخواهید می‌توانید دوره را شروع کنید.  برای جلب اعتماد حداکثری شما عزیزان نیز این امکان وجود دارد که در صورت عدم رضایت تا 48 ساعت پس از خرید وجه پرداختی را پس بگیرید.

با آموزش طراحی سایت ورود به بازار کار تضمینی است؟

در پیکج آموزش طراحی سایت آی وحید هر آنچه که برای ورود به دنیای شیرین برنامه نویسی و تبدیل کدها به صفحات سایت نیاز دارید در قالب پروژه های واقعی در اختیار شما قرار گرفته است آموزش در قالب پروژه های واقعی این اطمینان را به شما می دهد که مطابق با مراحل پیش رفته و با اجرای همان عملیات آموزش داده شده نتیجه مشابه را کسب کنید.

ضمن این که پس از اتمام دوره اگر پشتکار و سطح توانایی شما از سمت پشتیبانان و اساتید آموزش مورد تایید قرار بگیرد به جمع تیم برنامه نویسی ما در آی وحید می پیوندید یا به شرکت های همکار معرفی می‌شوید و تجربه حضور و فعالیت حرفه در یک تیم واقعی را تجربه خواید کرد. همچنین می‌توانید از مشاوره و راهنمایی حرفه ای اساتید برای ورود به بازار کار بهره مند شوید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز