خبرگزاری کار ایران

اطلاعات سازندگان و ساختمان های در حال ساخت تهران

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۷۳۹

امروزه مسئله رقابت یکی از اصلی ترین فاکتورهای باقی ماندن در بازار است. اگر می خواهید که کسب و کار خودتان را نجات دهید و در بازار رقابت باقی بمانید، یکی از مهم ترین نکات این است که راه و روش های رقابت را بدانید و بلد باشید که باید چگونه عمل کرد.

یکی از بازارهای پر رقابت، بازار مشاغل مربوط به ساختمان سازی است. امروزه قیمت های مختلف و رقابت تنگانگ باعث شده تا خیلی از افرادی که در این حیطه مشغول به کار بودند، از بازار حذف شوند.

در صورتی که شغلی مربوط به ساختمان سازی دارید، بیشتر از هر چیزی، نیازمند اطلاعات می باشید. این اطلاعات به شما کمک می کنند که بازار هدف خود را بهتر شناسایی کنید و به این ترتیب استراتژی درست تری برای بازاریابی داشته باشید.

در ادامه می خواهیم به یکی از بهترین منابع اطلاعاتی اشاره کنیم که هر فردی که در حیطه ی ساختمان سازی مشغول به کار است باید داشته باشید. با ما همراه باشید.

بانک اطلاعات ساختمانی

اگر فروشنده ی مصالح ساختمانی هستید یا این که خدماتی مربوط به ساختمان سازی ارائه می کنید یا حتی اگر، بنگاه داری هستید که به دنبال پروژه های جدید ساختمانی برای فایل کردن می گردید، بهترین گزینه ی شما خرید یک بانک اطلاعات ساختمانی است.

برای این که بتوانید به خوبی محصولات یا خدمات خود را بفروشید، لازم است به یک بانک اطلاعات پروژه های در حال ساخت تهران دسترسی داشته باشید. به این ترتیب می توانید ببینید که چه ساختمان هایی در تهران، در حال ساخت هستند.

این بانک های اطلاعاتی علاوه بر معرفی پروژه های مختلف ساختمانی، شماره سازندگان تهران را نیز در اختیار شما قرار می دهند. به این ترتیب می توانید به طور مستقیم با پیمانکار پروژه در ارتباط باشید و محصول خود را تبلیغ کنید.

این اطلاعات ارزش بسیار بالایی دارند چرا که همواره به شما مشتری های بالقوه ای معرفی می کنند که با اندکی تلاش می توان آن ها را به مشتری های بالفعل تبدیل کرد.

فراموش نکنید که اگر کارتان مربوط به فروش مصالح ساختمانی یا ارائه ی خدمات ساخت و سازی است، مشتریان شما در دل همین پروژه های در حال ساخت نهفته هستند.

از طرفی دیگر شما نمی توانید به تنهایی به سراغ تک به تک این پروژه ها بروید و محصول خود را تبلیغ کنید. یادتان نرود که تهران شهر بزرگی است که روزانه صدها پروژه ی مختلف ساختمانی در آن استارت می خورد و جمع آوری اطلاعات آن ها، کار یک نفر و دو نفر نیست.

بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه

اما حالا که با اهمیت یک بانک اطلاعات ساختمانی آشنا شدید، می خواهیم یکی از بهترین بانک های اطلاعات ساختمانی موجود را معرفی کنیم.

بانک اطلاعاتی پرشین سازه، به جرات یکی از آپدیت ترین بانک های اطلاعات ساختمانی کشور است که تمام اطلاعات مورد نیاز شما برای بازاریابی را در اختیارتان قرار می دهد.

اطلاعات سازندگان و ساختمان های در حال ساخت تهران

شما می توانید پروژه های در حال ساخت تهران و کرج را در این بانک اطلاعاتی پیدا کنید. نکته اینجاست که این پروژه ها به تفکیک منطقه و محله دسته بندی شده اند. به همین دلیل خیلی راحت و ساده می توانید به اطلاعات مورد نیاز خودتان دسترسی داشته باشید.

هم چنین شماره تلفن پیمانکاران را نیز در اختیار شما قرار می دهد. به این ترتیب با یک پنل پیامکی ساده می توانید به طور مستقیم محصول یا خدمات را به پیمانکاران و سازندگان معرفی کنید. در نهایت شانس شما برای فروش محصولتان بالاتر می رود.

از دیگر مزایای بزرگ بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه این است که به طور روزانه آپدیت می شود. درصد خطای اطلاعات موجود در این بانک اطلاعاتی بسیار پایین است.

روزانه حدود 50 پروژه ساختمانی جدید نیز به این دیتابیس اضافه می شود تا به این ترتیب همواره مشتری های جدیدی داشته باشید.

این بانک اطلاعات ساختمانی تمام اطلاعات مورد نیاز را در اختیار خریداران قرار می دهد. مشخص می کند که پروژه ی مورد نظر چه متراژی دارد. تا به این ترتیب بتوانید تصمیم بگیرید که آیا تمایل به بازاریابی روی آن پروژه ی خاص دارید یا خیر!

خیلی مواقع ممکن است خدمات یا محصولاتی که ارائه می کنید به درد برخی از متراژها یا تعداد طبقات نخورد. مثلا گاهی مواقع ممکن است که خدمات شما مربوط به نصب و اجرای آسانسور باشد. طبیعی است که شما به پروژه های زیر 3 طبقه علاقه ای نخواهید داشت. شما می توانید با فیلترگذاری روی این بانک اطلاعاتی، فقط پروژه هایی را مشاهده کنید که بالای 3 طبقه هستند و نیازمند خدمات نصب آسانسور می باشند.

هم چنین مرحله ی ساخت نیز بسیار حائز اهمیت است. گاهی مواقع خدمات یا کالای شما به درد هر مرحله ای از ساخت و ساز نمی خورد. مثلا اگر ساختمانی در مرحله ی نازک کاری باشد، شما به عنوان کسی که خدمات فونداسیون یا اسکلت بندی ارائه می کند، نمی توانید بازاریابی روی این پروژه داشته باشید چرا که دیگر در حیطه ی کاری شما نخواهد بود.

بانک اطلاعات ساختمانی پرشین سازه، هر پروژه را به تفکیک مرحله ی ساخت به شما معرفی می کند تا به این ترتیب مشکلی از این بابت نداشته باشید و خیلی راحت بتوانید به بازار هدف خود دسترسی داشته باشید. همان طور که اشاره کردیم، این بانک اطلاعاتی به طور مداوم آپدیت می شود بنابراین می توانید از صحت اطلاعات موجود در آن اطمینان داشته باشید.

برای دسترسی به چنین اطلاعات ارزشمندی، کافیست همین الان اقدام به خرید بانک اطلاعات ساختمانی کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز