خبرگزاری کار ایران

مقایسه ساید بای ساید اسنوا و آرچلیک

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۱۱

در حال حاضر دو برند اسنوا و آرچلیک در بازار خرید و فروش ساید بای ساید نقش مهمی دارند و با توجه به قیمت مناسب تر آنها نسبت به برندهای مشابه، مشتریان تمایل بیشتری دارند تا ساید بای ساید اسنوا و آرچلیک خریداری نمایند. با توجه به قیمت تقریبا مشابه ساید بای ساید اسنوا و آرچلیک، در این مقاله به مقایسه ساید بای ساید های دو برند اسنوا و آرچلیک پرداختیم.

برند آرچلیک

شرکت آرچلیک، شرکت تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی در کشور ترکیه است که در سال 1955 میلادی تاسیس شده است. ساختمان مرکزی شرکت آرچلیک در شهر استانبول ترکیه واقع است و محصولات خود را در زمینه هایی مانند یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، انواع اجاق گاز، تلویزیون، لپ تاپ، دوربین عکاسی تولید میکند.

آرچلیک در حال حاضر در 7 کشور جهان، 17 کارخانه تولیدی بوده است و در 32 کشور دنیا نیز عاملیت فروش و بازاریابی دارد. حجم فروش محصولات آرچلیک در اروپا به گونه ای بوده است که در حال حاضر این شرکت سومین شرکت بزرگ لوازم خانگی اروپا از لحاظ فروش محسوب میشود.

ویژگی های ساید بای ساید آرچلیک

ساید بای ساید آرچلیک از مهمترین محصولات لوازم خانگی این برند ترکیه ای است و آرچلیک تمرکز خاصی بر روی تولید ساید بای ساید های خود گذاشته است. ساید بای سایدهای آرچلیک از امکانات مهمی مانند کمپرسور اینورتر، یخساز اتوماتیک، صفحه نمایشگر تمام لمسی، سیستم بوگیر ضد باکتری، فیلتر تصفیه آب، سیستم ضد برفک، سیستم روشنایی LED، سطح مصرف انرژی A++ و سیستم عیب یابی مرکزی برخوردار است.

برند اسنوا

نام اسنوا کوتاه شده نام شرکت ارکان ساختار نوین ایرانیان است و این شرکت نیز زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب میباشد. برند اسنوا در سال 1385 تاسیس شده است و در طی 15 سال فعالیت، به یکی از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی در ایران تبدیل شده است. اسنوا به عنوان اولین شرکت تولید کننده لوازم خانگی در سطح خاورمیانه است که میتواند محصولات را رنگ دلخواه مشتریان تولید نماید.

ویژگی های ساید بای ساید اسنوا

مقایسه ساید بای ساید اسنوا و آرچلیک

ساید بای ساید اسنوا را میتوان بهترین محصول ایرانی در زمینه یخچال ساید بای ساید نامید. برخورداری از امکاناتی نظیر کمپرسور اینورتر، گردش هوای سه بعدی، قفل یخساز، فیلتر تصفیه آب، صفحه نمایش، سیستم ضد برفک و حالت کاهش مصرف انرژی هوشمند، سبب شده است تا ساید بای سایدهای اسنوا را بتوان پرفروش ترین محصول ایرانی بنامیم. همچنین نمایندگی های فراوان ارائه خدمات پس از فروش، خیال مشتریان را در هنگام تعمیر ساید بای ساید اسنوا راحت کرده است.

مقایسه ساید بای ساید آرچلیک و اسنوا

    • کیفیت ساخت

از لحاظ کیفیت ساخت، ساید بای ساید آرچلیک را میتوان بهتر از ساید بای سایدهای اسنوا نامید. مواد اولیه بسیار باکیفیت و تکنولوژی های روز دنیا سبب شده است تا ساید بای ساید برند مشهور ترکیه ای آرچلیک، عملکرد و کیفیت بالاتری را از خود نشان دهد. با کیفیت ساخت بالا و امکانات مناسب، آرچلیک به یکی از پرفروش ترین لوازم خانگی در اروپا تبدیل شده است.

    • طراحی ظاهری

نکته دیگری که در هنگام مقایسه ساید بای ساید آرچلیک و اسنوا باید به آن اشاره نماییم، طراحی بیرونی و فظای داخلی ساید بای ساید است. دو برند با هدف استفاده بهینه از تمام فضای داخلی، ساید بای ساید های خود را طراحی نموده اند و میتوان گفت هر دو برند در این قضیه موفق ظاهر شده اند.

    • قیمت

قیمت ساید بای ساید های اسنوا و آرچلیک تقریبا در یک محدوده است و هر دو برند تلاش نموده اند تا قیمت محصولاتشان به گونه ای باشد تا افراد با درآمد متوسط نیز بتوانند از محصولات اسنوا و آرچلیک بهره مند گردند. البته قیمت ساید بای ساید آرچلیک به دلیل وارداتی بودن شاید در برخی مکان ها بالاتر باشد اما به طور کلی تفاوت قیمت خاصی بین محصولات آرچلیک و اسنوا وجود ندارد.

    • تعمیر و تامین قطعات

مقایسه ساید بای ساید اسنوا و آرچلیک

اسنوا به دلیل آنکه یک برند ایرانی است و اکثر قطعات آن در داخل کشور تولید میشود، مشتریان را با مشکل خاصی روبرو نمیکند و تعمیر ساید بای ساید اسنوا به دلیل وجود نمایندگی های فراوان و تعمیرگاه های معتبر، موضوع مشکل سازی نیست. این قضیه تا حدودی برای ساید بای ساید آرچلیک نیز صدق میکند. ساید بای ساید آرچلیک یک محصول وارداتی است و در صورتی که برای تعمیر ساید بای ساید آرچلیک نیاز به قطعه خاصی باشد، تهیه قطعه اورجینال کار خیلی سختی نیست. همچنین مجموعه های مجاز تعمیر لوازم خانگی نیز میتوانند تعمیر ساید بای ساید آرچلیک را انجام دهند.

به طور کلی تفاوت خاصی از لحاظ تعمیر و تامین قطعات ساید بای ساید اسنوا و آرچلیک دیده نمیشود اما با توجه به این موضوع که اسنوا برند داخلی است، شاید فرآیند تعمیر و خدمات پس ازفروش بهتری داشته باشد.

باماتعمیرات، بهترین نمایندگی تعمیر ساید بای سایدهای آرچلیک و اسنوا

برخی مواقع به دلیل استفاده نامناسب یا به وجود آمدن ایراد در قطعات یخچال ساید بای ساید، نیازمند یک متخصص کاربلد برای تعمیر آن هستیم. مجموعه باماتعمیرات، بهترین نمایندگی تعمیر ساید بای ساید انواع برندها به طور ویژه تعمیر ساید بای سایدهای آرچلیک و اسنوا در تهران است. این مجموعه با گردآوری تعداد کثیری از متخصصان حرفه ای و دوره دیده تعمیر لوازم خانگی، خدمات خود را به شهروندان تهرانی در سراسر شهر تهران ارائه میدهد.

از مهمترین مزیت های مجموعه باماتعمیرات نسبت به دیگر مجموعه های مشابه میتوان به تعمیر لوازم خانگی در محل، ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن، گستردگی خدمات، پوشش دهی همه برندهای روز دنیا، تعرفه های مناسب، تعمیر تخصصی بردهای الکترونیکی، واردات مستقیم قطعات اورجینال لوازم خانگی و ارائه ضمانت نامه 3 ماهه اشاره نمود.

برای آشنایی بیشتر با مجموعه باماتعمیرات، حتما به وب سایت رسمی آنها به نشانی https://bamatamirat.com/ مراجعه نمایید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز