خبرگزاری کار ایران

آل این وان اقتصادی یونیوو، یک انتخاب عالی برای کاربردهای گوناگون

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۲۰۵

آل این وان یونیوو UA-2225 به عنوان یک کامپیوتر آل این وان اقتصادی با کارایی و قیمت بسیار خوب در بازار داخلی به فروش می رسد و در این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول بپردازیم.

کامپیوترهای یکپارچه به دلایل مختلفی از جمله عدم اشغال فضای وسیع از میز کار، مصرف انرژی بهینه، تعمیر و نگهداری آسان، امکان ارتقای قابل قبول، طراحی جذاب و قیمت مناسب به عنوان جدی ترین گزینه برای جایگزین کردن کامپیوتر های سنتی در سازمان ها و ادارات به شمار می روند. از All-in-One می توان در مصارف متعددی از جمله خانگی، فروشگاه های زنجیره ای، مراکز بهداشتی و درمانی، مراکز آموزشی و دانشگاهی و بانک ها نیز استفاده کرد.

طراحی

آل این وان یونیوو UA-2225 با توجه به محدوده قیمت اقتصادی خود دارای سبک طراحی قابل قبولی بوده و ساختار هماهنگی در بدنه، صفحه نمایش و سایر اجزای این محصول به چشم می خورد. اجزای داخلی دستگاه در قسمت پشت یک صفحه نمایش 21.5 اینچی و با محافظت بدنه ای تشکیل شده از پلاستیک فشرده قرار گرفته اند و پورت های متنوعی نیز در سمت چپ بدنه به چشم می خورند. محل قرارگیری پورت ها به گونه ای طراحی شده که کمترین اثر از اتصال کابل ها و تجهیزات جانبی در نمای جلو مشاهده شود.

پایه دستگاه نیز از مرکز صفحه نمایش به سمت پایین کشیده شده و یک حفره مثلث شکل نیز در این بخش تعبیه شده تا کاربران نسبت به هدایت کابل های متصل به کامپیوتر یکپارچه یونیوو اقدام کنند. در نظر گرفتن ویژگی های ذکر شده سبب به وجود آمدن سبک طراحی مدرنی گردیده که رنگ بندی مشکی بدنه نیز به جذابیت آن افزوده است. در دو سمت چپ و راست صفحه نمایش 21.5 اینچی، کمترین حاشیه را مشاهده می کنید و البته در دو بخش بالا و پایین بدنه نیز مقدار بسیار کمی حاشیه به چشم می خورد. نام برند Univo نیز در قسمت پایین سمت چپ قاب صفحه نمایش درج شده است. ابعاد کلی دستگاه و ضخامت آن بسیار مناسب ارزیابی می شود و با توجه به محدوده قیمت اقتصادی، می توان وضعیت طراحی آل این وان یونیوو UA-2225 را مورد تحسین قرار دارد.

سخت افزار

با توجه به بهره گیری کامپیوتر یکپارچه Univo UA-2225 از مادربرد GLKD-HTI کمپانی الایت گروپ، امکان نصب پردازنده های کم مصرف و پر قدرت خانواده Gemini Lake وجود دارد و شرکت بهین تکنولوژی به عنوان تولید کننده آل این وان یونیوو، پردازنده چهار هسته ای Celeron J4105 را برای پردازش دستورات در نظر گرفته است. مدار تغذیه تک فاز مجهز به خازن جامد 100 درصد ژاپنی وظیفه تامین توان این پردازنده را بر عهده دارد. پردازنده Celeron J4105 به چهار هسته و چهار رشته پردازشی با فرکانس پایه 1.5 گیگاهرتز مجهز شده که در صورت نیاز به قدرت پردازشی بیشتر، فرکانس کاری آن به لطف فناوری توربو بوست اینتل به 2.5 گیگاهرتز افزایش می یابد. کمپانی اینتل برای ارائه عملکرد بهتر در مقایسه با محصولات نسل گذشته، اقدام به افزایش حجم حافظه نهان سطح سوم (L3 Cache) به 4 مگابایت کرده که تاثیر محسوسی روی کارایی آن دارد. توان حرارتی یا TDP پردازنده اینتل برابر با 10 وات اعلام شده که با توجه به مشخصات فنی، در میان محصولات بهینه از نظر توان مصرفی قرار می گیرد.

پردازشگر اینتل از واحد گرافیکی UHD 600 برخوردار بوده که دارای 12 واحد اجرایی با فرکانس کاری 250 تا 750 مگاهرتز است و قدرت مناسبی را برای انجام امور گرافیکی روزانه ارائه می دهد. پشتیبانی از میان افزار DirectX 12 و OpenGL 4.4 به عنوان ویژگی های مهم واحد گرافیکی مجتمع Intel UHD 600 به شمار می روند. در بخش حافظه رم با توجه به وجود یک اسلات روی مادربرد الایت گروپ، امکان نصب حداکثر 8 گیگابایت رم DDR4 با فرکانس پایه 2133 مگاهرتز به صورت چینش تک کاناله وجود دارد.

به منظور نصب تجهیزات ذخیره سازی نیز یک اسلات M.2 با پشتیبانی از درایو های دارای فرم فکتور 2280 و یک پورت SATA 6Gb/s برای نصب درایو های 2.5 اینچی از جمله هارد دیسک و SSD وجود دارد که ترکیب ایده آلی از سرعت و ظرفیت مورد نیاز کاربردهای مختلف را فراهم می سازد. یک عدد اسلات M.2 دیگر نیز به صورت اختصاصی برای نصب ماژول های شبکه بی سیم و بلوتوث در نظر گرفته شده که دامنه ارتباطی آل این وان یونیوو UA-2225 را توسعه می دهد.

با گذر از سخت افزار داخلی، اکنون زمان معرفی مشخصات فنی صفحه نمایش 21.5 اینچی یونیوو فرا رسیده که با وضوح تصویر 1080×1920 پیکسل، کیفیت تصویر بسیار خوبی را ارائه می دهد. دقت رنگ ها در پنل به کار رفته در کامپیوتر یکپارچه یونیوو، دقت رنگ و شدت روشنایی بسیار مناسبی را در اختیار کاربران قرار می دهد تا هنگام کار طولانی مدت نیز احساس رضایت خود را حفظ کنند. وب کم با دقت 2 مگاپیکسل نیز وظیفه انتقال تصاویر را در جلسات آنلاین بر عهده دارد که این روز ها به عنوان قطعه ای محبوب در کامپیوتر های شخصی به شمار می رود و عملکرد خوبی را در کامپیوتر یکپارچه یونیوو از خود به نمایش می گذارد.

پورت ها

تمام پورت های آل این وان یونیوو UA-2225 در یک سمت قرار گرفته اند و تنوع قابل قبولی از نظر تعداد و نوع پورت ها وجود دارد. چهار پورت پر سرعت USB 3.0 به منظور انتقال سریع تر داده بین تجهیزات قابل حمل و همچنین نصب قطعات مختلف از جمله ماوس و صفحه کلید مورد استفاده قرار گرفته است. خروجی تصویر در این کامپیوتر یکپارچه شامل یک پورت HDMI می شود که برای انتقال تصویر به صفحه نمایش دوم کاربرد دارد. دو خروجی کارت صدای 6 کاناله با بهره گیری از کنترلر Realtek ALC662 در دسترس کاربران قرار می گیرد و یک پورت شبکه سیمی گیگابیتی نیز با استفاده از کنترلر Realtek RTL8111H ارائه می شود. ورودی منبع تغذیه که توسط یک آداپتور 60 وات تامین می شود، در کنار پورت های USB 3.0 به چشم می خورد.

آل این وان یونیوو UA-2225 E به عنوان کانفیگ پایه شامل قطعات سخت افزاری مانند پردازنده چهار هسته ای Celeron J4105، چهار گیگابایت حافظه رم DDR4 و 128 گیگابایت M.2 SSD می شود. کامپیوتر یکپارچه Univo به همراه ماوس و کیبرد سیمی همرنگ با بدنه دستگاه و گارانتی بهین تکنولوژی به بازار عرضه می شود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز