خبرگزاری کار ایران

قیمت ساندویچ پانل + قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی 1400

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۲۱۷۶

قیمت ساندویچ پانل | ساندویچ پانل | ساندویچ پانل دیواری | قیمت انواع ساند.یچ پانل | مدرن پانل عرضه کننده ساندویچ پانل | معرفی ساندویچ پانل دیواری | مزایای ساندویچ پانل دیواری | ابعاد ساندویچ پانل | کاربرد های ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل

قیمت ساندویچ پانل برای کسانی که مشغول سیستم نما و سقف هستتد مهم است. ساندویچ پانل ها با ویژگی های خاص خود چون نصب سریع و آسان، عایق بودن، مقاومت مکانیکی و... مزایای قابل توجهی به نسبت مصالح سنتی دارند. آنها در حقیقت یک محصول ساختمانی جدید هستند که با افزودن مواد پرکننده عایق با چگالی و ضخامت مناسب بین ورق آلومینیوم رنگ شده یا ورق گالوانیزه تولید می شوند. از این مواد کامپوزیت برای پوشش سقف و نما استفاده می شود و دارای طیف گسترده ای از الگوها و رنگ ها هستند. به علاوه سطوح بیرونی ساختمان ها به لطف ساندویچ پانل ها به صورت عایق آتش و حرارت، آب و صدا طراحی شده اند و جلوه و ظاهر زیبایی هم دارند. همچنین از ساندویچ پانل ها در نیروگاه ها، مراکز خرید، هایپرمارکت ها، اماکن ورزشی، ساختمان های صنعتی و... استفاده می گردد.

قیمت ساندویچ پانل + قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی 1400

اصولا ساندویچ پانل ها در ۳ دسته پانل های ساندویچی سردخانه، ساندویچ پانل دیواری، ساندویچ پانل سقف تقسیم می شوند که قیمت گذاری آنها با توجه به جزئیات پروژه، نوع ساندویچ پانل، جنس، ضخامت، ابعاد و محل استفاده متفاوت است. به علاوه رنگ و نوع رنگ نیز در لیست قیمت ساندویچ پانل تاثیرگذار است. همچنین فرم ساندویچ پانل نیز بر قیمت گذاری تاثیر می گذارد. چه نما باشد چه نمای پیچ مخفی یا ساندویچ پانل سقفی که باعث تغییر قیمت می گردد. اما قبل از هر چیز این نیازها و انتظارات شماست که قیمت ساندویچ پانل را تعیین خواهد کرد.

با اینحال از آنجائیکه ساندویچ پانل به طور گسترده در زمینه ساخت و ساز استفاده می شود. لذا کسب اطلاعات در مورد قیمت ساندویچ پانل قبل از شروع پروژه بسیار مهم است. پشت بام ها ترجیح داده شده ترین مناطق هستند و می توان انواع و اندازه های مختلف ساندویچ پانل را با توجه به منطقه ای که می خواهید استفاده کنید انتخاب نمایید. مثلا اگر در یک شهر سرد زندگی می کنید لایه پرکننده ساندویچ پانل باید متراکم تر باشد که این وضعیتی ایجاد می کند که به قیمت ساندویچ پانل خواهد افزود و بالعکس آن در یک مکان تابستانی صادق است.

قیمت ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل از جمله مصالح ساختمانی است که به طور مکرر در سقف سازه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. ساندویچ پانل سقفی یکی از محصولات با بالاترین نسبت قیمت به عملکرد برای استفاده در سقف ساختمان می باشد. چون عایق حرارت، رطوبت و آب می باشد. معمولا برای عایق کاری در پانل های سقفی از مواد عایق مختلف چون پشم معدنی، PIR، PUR و EPS استفاده می شود و با جزئیات اتصال پیچی استاندارد یا مخفی ارائه می گردند. لذا قیمت آن با توجه به معیارهایی مانند ویژگی های فنی پروژه شما، مقدار محصول، تراکم، ضخامت، نوع متریال متفاوت است. مثلا بطور میانگین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل سقفی با جنس پلی اورتان در زمان نگارش این مقاله با ضخامت عایق ۴ تا ۵ سانتیمتر و ضخامت ورق ۰.۴ تا ۰.۵ میلیمتر در حدود ۴۲۰ تا ۴۹۰ هزار تومان در می آید.

قیمت ساندویچ پانل + قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی 1400

قیمت ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل های دیواری برای پوشش دیوار و پارتیشن های داخلی استفاده می شوند که قیمت آنها نیز بسته به نوع فلز داخلی و خارجی مورد استفاده، ضخامت فلز، نوع رنگ، نوع و ضخامت لایه عایق و میزان سفارش متفاوت است. ساندویچ پانل های دیواری نمای ساختمان ها را می پوشانند و همچنین عایق حرارتی می کنند و به دلیل ساختار با دوامی که دارند از ماندگاری طولانی برخوردار هستند. ساندویچ پانل دیواری (نما) که کاربردهای وسیعی از کارخانه ها تا مراکز خرید، از انبارها تا سازه های کشاورزی و دامداری و حتی نیروگاه ها دارند، یکی از مقرون به صرفه ترین مصالح هستند. مثلا قیمت میانگین هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری از جنس پلی اورتان در زمان نگارش این مقاله با ضخامت عایق ۴ تا ۵ سانتیمتر و ضخامت ورق ۰.۴ تا ۰.۵ میلیمتر بین ۴۳۰ تا ۴۸۰ هزار تومان است.

قیمت ساندویچ پانل + قیمت ساندویچ پانل دیواری و سقفی 1400

قیمت ساندویچ پانل سردخانه

بسته به خواص عایق حرارتی، ساندویچ پانل به عنوان پانل سردخانه در سازه هایی مانند سردخانه ها، فروشگاه های صنایع سرد مورد استفاده قرار می گیرند که می توانند دما را حفظ کنند و سرمایش و گرمایش را تحت کنترل نگه دارند. برای عایق این دست از ساندویچ پانل ها از موادی چون پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ‌ و پشم شیشه استفاده می شود. قیمت پانل سردخانه با توجه به ویژگی های فنی پانل های مورد نیاز و بسته به نیاز کاربری تعیین می شود.

قیمت ساندویچ پانل آکوستیک

در حالی که ساندویچ پانل ها برای عایق حرارت، رطوبت و آب استفاده می شوند به عنوان پانل های صوتی نیز برای ایجاد عایق صدا مورد استفاده قرار می گیرند. ساندویچ پانل های آکوستیک با مواد عایق پشم سنگ و سطح سوراخ دار، عملکرد آکوستیک و قابلیت جذب صدای بالایی دارند. لذا ضمن کنترل صدا در تاسیسات صنعتی به عنوان‌ عایق صوتی در مناطق اجتماعی مانند سینما و سالن های تئاتر یا ورزشی و... استفاده می شوند. قیمت پانل های آکوستیک که به راحتی روی دیوارها و سقف فضاهای داخلی و همچنین سقف و نمای ساختمان ها قابل اجرا هستند، بسته به عواملی مانند ویژگی های محصول و طول و ضخامت آن متفاوت است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز