خبرگزاری کار ایران

اجاره خودرو در کیش آسان شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۱۹۴۱

جزیره زیبای کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار است که در طول سال مسافران زیادی برای تفریح به آن سفر می‌کنند. جزیزه کیش که در آب‌های خلیج فارس و در قسمت جنوبی کشور ایران قرار گرفته است، امکانات تفریحی مختلفی را فراهم کرده تا افراد بتوانند نهایت لذت را تجربه کنند.

در کیش شما می‌توانید تفریحات متنوعی را تجربه کنید. غواصی، شنا در آب‌های خلیج فارس، قایق سواری، کشتی‌های تفریحی و... از جمله تفریحاتی هستند که در این جزیره می‌توانید استفاده کنید. در کنار این تفریحات، جزیره کیش به دلیل اینکه منطقه آزاد است، کالاهای مرغوبی وارد آن می‌شوند و در میان این محصولات، پوشاک و خودروهای وارداتی توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند.

گردشگرانی که به کیش سفر می‌کنند، بعد از مراجعه به مراکز خرید، بعید است که دست‌خالی از آن خارج شوند؛ چراکه لباس‌های باکیفیت را در آن منطقه با بهترین قیمت می‌توان پیدا کرد. خودروهای وارداتی هم در جزیره کیش به راحتی تردد می‌کنند و در میان آن‌ها، خودروهای روز دنیا و مدل‌های محبوب هم مشاهده می‌شوند که در شهرهای دیگر به راحتی نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

وجود چنین خودروهایی در کیش باعث شده تا افرادی که به عنوان گردشگر به آن‌جا سفر می‌کنند، برای اجاره خودرو و تجربه رانندگی با آن‌ها اقدام کنند و این اتفاق را به چشم یک سرگرمی جذاب که در جزیره کیش می‌توان به آن دست یافت، ببینند. اجاره انواع خودروهای لوکس و از برندهای مختلف و مطرح دنیا در کیش یکی از فعالیت‌هایی است که علاقه زیادی به آن وجود دارد.

چگونه به راحتی خودرو اجاره کنیم؟

در جزیره کیش شرکت‌های متعددی هستند که خدمات اجاره خودرو ارائه می‌دهند؛ اما معمولا شرایط سختی را برای اجاره خودرو درنظر می‌گیرند که ممکن است گردشگران را منصرف کند. در میان این شرکت‌ها، رنتیفا یکی از معتبرترین آن‌هاست که با شرایطی که قرار داده و امکاناتی که فراهم کرده است، اجاره ماشین در کیش را برای هر گردشگری را ممکن می‌کند.

رنتیفا را می‌توان اولین مارکت پلیس اجاره خودرو دانست که با داشتن سایتی کاربردی به شما این امکان را می‌دهد که مشخصات و قیمت خودروهای مختلفی که در کیش توسط شرکت های اجاره خودرو اجاره داده می‌شوند را مشاهده کنید. در این پلتفرم بیش از 350 مدل خودرو وجود دارد که تنوع آن در میان شرکت‌های رقیب، کم‌نظیر است.

امیرحسین فولادگر مدیرعامل و مدیر محصول رنتیفا میگوید در رنتیفا تمامی خودروها را با ضمانت سالم بودن از لحاظ فنی و بدنی تحویل خواهید گرفت و برای بازگرداندن ودیعه نیز به شما گارانتی میدهیم. همچنین در انتهای دریافت خدمات از گردشگران نظرسنجی به عمل می‌آید که هربار عملکرد خود را بهبود ببخشند و خدمات بهتری ارائه کنند. رنت خودرو در کیش با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود؛ اما رنتیفا ماشین‌های خود را با قیمت‌های کاملا رقابتی ارائه می‌دهد تا اغلب گردشگران بتوانند از این تفریح استفاده کنند و لذت ببرند.

پلتفرم رنتیفا توسط شرکت دانش بنیان توسعه تجارت الکترونیک چابک گرایان تاسیس و توسط وزیر ارتباطات و فناوری وقت، جناب آقای آذری جهرمی در اردیبهشت 1400 رونمایی شد. همچنین اخیرا از شرکت رنتیفا توسط دبیر شورای عالی مناطق آزاد بازدید به عمل آمده است.

 

همه این موارد دلایلی هستند که رنتیفا را به یکی از بهترین شرکت‌های اجاره خودرو در کیش تبدیل نموده و همیشه آن را در این زمینه پیشگام کرده است. اگر قصد سفر به جزیره زیبای کیش را دارید و می‌خواهید در مدت زمان حضور خود از خدمات رنت خودرو استفاده کنید، می‌توانید قبل از شروع سفر و از طریق سایت، خودروی خود را کرایه کنید و در محلی که مشخص می‌کنید، تحویل بگیرید.

اجاره خودرو در کیش آسان شد

همچنین دفتر رنتیفا در فرودگاه بین المللی کیش هم آماده ارائه خدمات به گردشگران است. در این دفتر، مشاوره و اطلاعات لازم نیز در اختیار مسافرین قرار داده میشود.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز