خبرگزاری کار ایران

از فایل ریلی چه می دانیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۵۹۰۵

فایل ریلی به عنوان راه حل معضل بایگانی استفاده می کنند. این سیستم بدیع به درستی پاسخگوی کمبود فضای بایگانی در شهر های بزرگ را حل می کند.

سال هاست که کشور های پیشرفته جهان از فایل ریلی به عنوان راه حل معضل بایگانی استفاده می کنند. این سیستم بدیع به درستی پاسخگوی کمبود فضای بایگانی در شهر های بزرگ را حل نموده است. بایگانی ریلی تنها برای مدارکی چون پوشه و زونکن به تنهایی استفاده نمیشود؛ بلکه کاربرد های متعدد دیگری دارد؛از جمله:

  • نقشه
  • فیلم
  • تابلو های نفیس و غیره در مراکزی چون موزه ها
  • اسناد و لوازم مراکزی چون صدا وسیما، شهرداری ها و دیگر سازمان ها
  • کتاب
  • کارتن

و غیره کاربرد دارد.

از فایل ریلی چه می دانیم؟

شرکت جهان بایگان تا کنون توانسته با ساخت این محصول خدمت ارزنده ای را به مشتریان خود ارائه نماید. تکنیکی که در ساخت فایل ریلی استفاده شده است، قادر است وزن های گاهی تا چندین تن را توسط نوع برقی این محصول تنها با فشار یک دکمه از راه دور جابجا کند.

این مجموعه تلاش میکند با تحقیق و توسعه هرچه بیشتر قابلیت این سیستم را ارتقا بدهد. همچنان که امروزه ادعا دارد همگام با کشور های پیشرفته جهان قادر شده این سیستم را کاملاً بروز نماید.

شرکت جهان بایگان با در اختیار داشتن مهندسین برق، مکانیک، الکترونیک و نیرو های متخصص، تلاش میکند این صنعت را به مرزهای دانش برساند و سیاست خود را هرچه بیشتر و بهتر اجرا نماید.

مزایای فایل ریلی:

یکی از ویژگی های سیستم فایل ریلی سرعت بخشیدن به دسترسی مسئول بایگانی به مدارک مورد نیاز روزانه می باشد. بدینگونه که هر قفسه میتواند با کدگذاری بر روی بدنه قفسه به صورت حروف الفبا یا تاریخ و حتی رنگ بندی،تفکیک شود. این ویژگی سبب می شود اولاً از مفقود شدن مدارک جلوگیری شود و ثانیاً دسترسی سریع به مدارک مورد نظر را  با توجه به حجم انبوه مدارک سرعت و دقت ببخشد.

بنابراین در هر سازمان و نهادی فرض این است که در حفظ مدارک موجود که هویت سازمان و یا اشخاص را نگهداری می کند، تمام تلاش خود را به کار برند. در تجهیز واحد بایگانی به سیستم قفسه های ریلی مدرن اقدام عاجل به عمل آورند. شرکت جهان بایگان با تجهیزات و امکانات وسیع خود قادر است در کمترین زمان ممکن نسبت به ساخت، حمل و نصب و راه اندازی قفسه های ریلی مورد نیاز اقدام نماید.

از مزایای این قفسه ها میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • کیفیت بالا
  • تحمل وزن قابل توجهی از مدارک گاه تا چندین تن با نوع برقی سیستم
  • امکان تولید در طول های متفاوت متناسب با فضای شما
  • امکان تولید جهت بایگانی مدارک در اندازه های مختلف A4 و A5 و …
  • تولید جهت بایگانی انواع مدارک ( زونکن، پوشه دان، پوشه آویز، پرونده پزشکی، کتاب و …)
  • امکان اجرای این قفسه ها با نمای ام دی اف و …

قیمت فایل ریلی:

مؤلفه های زیادی در تعیین قیمت سیستم های بایگانی ریلی مؤثر هستند مثل : شرکت تولید کننده، کیفیت قطعات به کار گرفته شده، ضخامت ورق ها وپنل ها و به طور کلی مشخصات فنی تک تک قطعات به کار رفته، عمق سیستم، ابعاد سیستم، طول سیستم، جنس سیستم( فلزی، فلزی چوبی و یا …)، نوع سیستم ( مکانیکی، برقی، هوشمند و … )، ارتفاع سیستم، تعداد بلوک های متحرک، تعداددرب وقفل ، تعداد بلوک های ثابت و بسیاری مسائل دیگر که در هنگام تولید به آن ها پرداخته میشود.

هر تولید کننده با توجه به متریالی که به کار میگیرد وبا توجه به محصول تولیدی و بررسی تمامی عوامل اثرگذار، قیمت محصول را تعیین میکند. به همین دلیل شاهد اختلاف قیمت بین تولید کنندگان عزیزهستیم. برای اینکه بتوانیم خریدی موفق و به صرفه داشته باشیم، ابتدا باید ببینیم برای خرید چه محصولی هزینه میکنیم. آیا محصولی که میخریم از کیفیت کافی برخوردار است؟ کدام مؤلفه برایمان مهم تر است؟ کیفیت یا کمیت؟ و …

لذا قبل از خرید پیشنهاد داریم تحقیق کرده و از جایی خرید کنیم که میتواند پاسخگوی تمامی نیاز های ما باشد.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز