خبرگزاری کار ایران

به زیبایی دندان های خود چقدر اهمیت می دهید !

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۳۵۴۹

بدون شک دندان ‌هایی که به صورت یکدست روشن و زیبا باشند روی جذابیت شما تاثیر می گذارند. شما برای اینکه دندان های زیبا و سالمی داشته باشید می توانید از خدمات مربوط به دندانپزشکی زیبایی استفاده کنید.

خدماتی که مربوط به دندانپزشکی و زیبایی دندان ها است متنوع می باشد که هر یک از آنها بر اساس نیاز دندان شما مورد استفاده قرار می گیرد. دندانپزشک پس از اینکه دندان های شما را مورد بررسی قرار می ‌دهد یکی از انواع خدمات مربوط به دندانپزشکی را جهت زیبایی دندان های تان به کار می ‌گیرد. اگر شما دندان های زیبا داشته باشید اعتماد به نفستان افزایش پیدا خواهد کرد. چرا که لبخند شما با دندان های زیبا جذاب تر می گردد. برخی از مهم ترین خدماتی که مربوط به دندانپزشکی است و زیبایی دندان های شما را به همراه دارد را در ادامه معرفی می کنیم.

معرفی خدمات مربوط به دندانپزشکی زیبایی

تعدادی از خدمات مربوط به دندانپزشک زیبایی که بیشتر افراد برای زیباتر شدن دندان های خود به کار می گیرند و تاثیر زیادی روی زیبایی دندان هایشان دارد عبارت است از :

ونیر کامپوزیت

کامپوزیت دندان ها یکی از روش های زیباسازی دندان به شمار می رود که امروزه بسیاری از افراد از این روش استفاده می ‌کنند. کامپوزیت مزیت‌ های بسیار زیادی را به خود اختصاص داده و از آنجایی که قابل ترمیم است بسیاری از افراد مایل هستند که بین روش های متنوع زیبایی دندان از این روش استفاده کنند. هزینه ‌ای که شما برای انجام دادن این روش زیبایی دندان پرداخت می کنید بسیار مناسب و به صرفه می باشد. این روش توسط بسیاری از افراد به دلیل راحت بودن  انجام می شود. پزشکی که این روش را برای شما به کار می گیرد باید از بهترین مواد استفاده نماید. کامپوزیت های به کار برده شده برای زیبایی دندان باید کیفیت مناسبی داشته باشند تا به ساختار دندان آسیب وارد نشود.

اصلاح طرح لبخند

اصلاح طرح لبخند یکی از روش های زیباسازی دندان ها می باشد. در این روش پزشک می ‌تواند با استفاده از روش های متنوع دندان های شما را سفیدتر و جذاب تر نماید. در واقع شما باید بدانید که هماهنگی و هارمونی طرح لبخند شما با شکل دندان های تان بسیار مهم است که پزشک برای اصلاح طرح لبخند به این نکته توجه می ‌کند.

لمنیت دندان

لمینت دندان یکی دیگر از روش های زیباسازی دندان ها به شمار می ‌رود که ظاهر طبیعی دندان ها را بسیار تغییر می ‌دهد. انعطاف پذیری لمینت دندان با مینای دندان موجب شده که بسیاری از افراد این روش را برای زیبا سازی دندان خود انتخاب کنند. شما باید بدانید که لمینت دندان هزینه بیشتری نسبت به کامپوزیت دارد ولی مزیت های آن تا حدودی بیشتر است. شما می توانید با دندان پزشک خود مشورت کنید تا یکی از بهترین روش های زیبایی دندان را برای شما انتخاب نماید. یکی از مهمترین مزیت هایی که لمینت دندان به خود اختصاص داده ظاهر طبیعی آن می باشد. در بافت لثه شما با وجود لمینت آسیبی به وجود نمی آید و همچنین باید بدانید که لمینت در برابر لکه ها مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

به زیبایی دندان های خود چقدر اهمیت می دهید !

بلیچینگ دندان

بلیچینگ دندان یکی دیگر از روش های زیبا سازی دندان به شمار می ‌رود که دندان های شما با استفاده از این روش سفید تر می شود. این روش موجب از بین رفتن بد رنگی دندان می گردد و همچنین عادات بد غذایی و عدم رعایت بهداشت فردی که روی دندان ها به وجود آمده است را از بین خواهد برد. میزان سفیدی دندان بعد از بلیچینگ کردن به رعایت بهداشت شما بستگی دارد که برای دندان های تان رعایت می‌ کنید. شما برای استفاده کردن از روش زیبایی بهتر است به خوبی بدانید که جنس دندان های تان ابتدا باید توسط پزشک مورد بررسی قرار بگیرد. به طور کلی بلیچینگ دندان به دو روش انجام می گردد. هر یک از روش های انجام شده باید توسط پزشک تجویز شود تا رضایت افراد را به دنبال داشته باشد.

دلایل مراجعه به دندانپزشک برای انجام خدمات دندانپزشکی زیبایی

 شما برای مراجعه کردن به پزشک جهت زیباتر کردن دندان هایتان باید به مشکلات دندان های خود دقت زیادی داشته باشید. در صورتی که دندان های شما ایرادی نداشته باشد نیازی نیست که پزشک مراجعه کنید. ولی در صورتی که دندان های شما مشکلات خاصی داشته باشد برای زیبایی بیشتر بهتر است که به پزشک زیبایی دندان مراجعه کنید. برخی از دلایلی که موجب از دست رفتن زیبایی دندان هایتان می شود و شما به بنابر این دلایل باید به پزشک مراجعه کنید تا آنها را ترمیم کند عبارت است از :

 1. در صورتی که دندان های شما پوسیده شده باشد به خصوص دندان های جلو زیبایی خود را از دست می دهد. بر همین اساس شما می توانید به پزشک مراجعه کنید تا با استفاده از دستگاه‌ های خاص زیبایی دندان های شما را بازگرداند. پوسیدگی دندان موجب می گردد که زیبایی دندان های شما از بین برود.

2. برخی از آسیب ‌هایی که به دندان وارد می ‌شود مانند ترک و یا لب پر شدن دندان موجب می گردد که دندان های شما زیبایی خود را از دست بدهند. در صورتی که متوجه چنین مسائلی شدید بهتر است با پزشک خود مشورت کنید و با استفاده از روش ‌های متنوع ترک و یا لب تر شدن دندان های خود را ترمیم کنید.

3.  کج شدن دندان ها یکی دیگر از دلایلی است که موجب از بین رفتن زیبایی دندان ها می گردد. بنابراین در صورتی که دندان های شما به صورت مادرزادی کج هستند و یا در اثر حوادثی کج می شوند باید آنها را ترمیم کنید. توجه داشته باشید که کج شدن دندان ها هرچه زودتر ترمیم شود بهتر است.

4.  دندان‌هایی که حالت غیرطبیعی دارند زیبایی صورت شما و همچنین لبخندتان را از بین می ‌برند. با استفاده از روش‌ های متنوع مانند لمینت و کامپوزیت می توانید دندان های خود را به حالت طبیعی درآورید.

 

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز