خبرگزاری کار ایران

دانلود قسمت 3 سریال نیسان آبی (لینک مستقیم قسمت سوم) کیفیت بالا

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۰۸۳

 

دانلود قسمت سوم سریال نیسان آبی ممکن شد؛ قسمت سوم این مجموعه عالی امروز ساعت 8 صبح روز چهارشنبه منتشر شده و لینک های دانلود در ادامه تقدیم شما خوانندگان عزیز می‌شود.

این روزها، شبکه نمایش خانگی با ارائه سریال‌های باکیفیت و جذاب موجب جذب مخاطبان بسیار زیادی شده است. سریال‌های نمایش خانگی در ابتدا مخاطبان زیادی نداشت و مردم گمان می‌کردند که این سریال‌ها به دلیل کیفیت پایین نتوانسته‌اند به تلویزیون راه پیدا کنند. اما بعد از مدتی مشخص شد که سریال‌های نمایش خانگی نه‌تنها از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، بلکه ممیزی‌ها و سختگیری‌های تلویزیون نیز در آن‌ها اِعمال نمی‌شود.

همچنین با ورود ستاره‌های معروف و به‌نام سینما به این سریال‌ها و محتواهای جذاب این تولیدات، باعث افزایش هرچه بیشتر مخاطبان این سریال‌ها شد. یکی از سریال‌های بسیار جذاب نمایش خانگی که این روزها در حال پخش است، سریال نیسان آبی نام دارد. سریال نیسان آبی سریالی طنز است که این روزها از طریق نمایش خانگی پخش شده و در همین مدت کوتاه توانسته طرفداران بسیاری پیدا کند.

بخش دانلود سریال

دانلود قسمت 3 سریال نیسان آبی (لینک مستقیم قسمت سوم) کیفیت بالا

با دانلود قسمت 3 نیسان آبی با لینک مستقیم، می‌توانید از تماشای این سریال جذاب در کنار خانواده لذت برده و لحظات شاد و مفرحی داشته باشید.

در ادامه به معرفی این سریال طنز جذاب خواهیم پرداخت و با معرفی بازیگران و خلاصه داستان، شما را با این سریال جذاب آشنا می‌کنیم تا با دانلود آن لحظات خوشی برای خود رقم بزنید.

همین الان می‌توانید با دانلود قسمت 3 سریال نیسان آبی با لینک مستیقم، از تماشای این سریال زیبا لذت ببرید و لحظاتی پر از شادی داشته باشید.

سریال نیسان آبی قسمت 3

سریال نیسان آبی، سریالی طنز و جذاب است که در سال 1400 و به کارگردانی منوچهر هادی به روی صحنه رفته است. طنز متفاوت این سریال و داشتن فیلم‌نامه‌ای جذاب از ویژگی‌های بارز آن است. نیسان آبی با تهیه‌کنندگی، احسان ظلی پور بر روی صحنه رفته است. نگارش فیلم‌نامه این سریال برعهده سعید دولتخانی و سعید هوشیار بوده که براساس فیلم‌نامه سینمایی نیسان آبی (نوشته کمیل روحانی) می‌باشد. سریال نیسان آبی درصدد آن است تا نگاه طنزآمیزی به موضوع فقر داشته باشد.

کمدی‌هایی با محوریت نوستالژی و نمایش زندگی در دهه‌های معاصر، باعث شده تا این سریال با استقبال مخاطبان روبه‌رو شود و مورد پسند قشر عظیمی از جامعه باشد. با دانلود قسمت 3 سریال نیسان آب با کیفیت عالی، از تماشای این سریال لذت ببرید.

اطلاعات قسمت سوم سریال نیسان آبی

  • ژانر: خانوادگی، کمدی
  • شبکه: نمایش خانگی
  • رده سنی: مناسب برای افراد بالای 12 سال
  • کارگردان: منوچهر هادی
  • تهیه‌کننده: احسان ظلی‌پور
  • محصول: ایران
  • زبان: فارسی
  • محصول سال: 1400

خلاصه داستان قسمت 3

این سریال داستان زندگی راننده‌ای را نشان می‌دهد که که با نیسان آبی کار می‌کند و وضع مالی مناسبی ندارد، راننده‌ای به نام جمشید که عاشق نیسان آبی خودش است. عشق جمشید به نیسانش موتور محرک سریال در قسمت‌های آغازین شده و شخصیت‌های داستان معرفی می‌شوند. جمشید و رضا دو دوست هستند که بخش زیادی از اتقاقات سریال در دنیای مشترک و دوستانه آن‌ها اتفاق می‌افتد. اما یک اتفاق باعث می‌شود تا او به ثروت برسد. در این میان، داستان‌ها و اتفاقات جالب دیگری نیز رخ می‌دهد که مسیر زندگی او را به طور کلی تغییر می‌دهد.

خلاصه داستان قسمت 3 نیسان آبی از زبان ویکی پدیا:

داستان دو دوست به نام‌های جمشید و رضا است که با دو خواهر دوقلو ازدواج می‌کنند و داستان حول زندگی این دو دوست شکل می‌گیرد.

سریال نیسان آبی؛ طنزی متفاوت

این سریال طنز، سبکی متفاوت را به مخاطبان نمایش می‌دهد و همین موضوع باعث شده تا طرفداران زیادی داشته باشد. در این سریال، منوچهر هادی بیشتر بر روی طنز موقعیت تمرکز داشته و کمتر شاهد شوخی‌های کلامی خواهیم بود. علاوه بر این‌، وجود بازیگران مطرح، به نام و حرفه‌ای در این سریال یکی از مشخصات بارز و برگ برنده آن است.

سریال نیسان آبی چند قسمت است؟

یکی از سوالات پرتکراری که این روزها شنیده می‌شود این است که سریال نیسان آبی چند قسمت است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم که هنوز ضبط تمام قسمت‌های این سریال به اتمام نرسیده است؛ اما قرار است سریال نیسان آبی در 20 قسمت 50 دقیقه‌ای تولید و برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده شود.

کارگردن سریال نیسان آبی قسمت سوم

همان طور که گفته شد، منوچهر هادی کارگردانی این سریال را برعهده دارد. ایشان در 28 مرداد سال 1351 و در تهران به دنیا آمدند. منوچهر هادی بعد از دریافت مدرک دیپلم خود در رشته الکتروتکنیک، وارد عرصه هنر شد و در مقام بازیگری، دستیاری کارگردان و مسئول تدارکات فعالیت کرد. از سال 1385 وارد عرصه کارگردانی شده و اولین تله فیلم خود را با نام تلاطم ساخت. از جمله آثار او می‌توان به کارگردانی فیلم‌هایی مانند «کارگر ساده نیازمندیم»، «عاشقانه»، «آینه بغل»، «من سالوادور نیستم» و بسیاری از فیلم‌ها و سریال‌های جذاب دیگر اشاره کرد.

بازیگران سریال نیسان آبی

همان طور که اشاره شد، در این سریال بازیگران حرفه‌ای و محبوبی به ایفای نقش پرداخته‌اند. حسین یاری و مهران غفوریان به عنوان دو بازیگر اصلی در این سریال و یکتا ناصر، بهناز جعفری، سیروس همتی و ایمان صفا نیز از دیگر بازیگران این سریال طنز هستند.

در ادامه، به معرفی هرکدام از بازیگران این سریال جذاب خواهیم پرداخت:

مهران غفوریان در قسمت سوم نیسان آبی

دانلود قسمت 3 سریال نیسان آبی (لینک مستقیم قسمت سوم) کیفیت بالا

مهران غفوریان، بازیگر و کمدینی محبوب که کار خود را از سال 1373 با حضور در مجموعه تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. غفوریان فارغ‌التحصیل رشته نقاشی در دانشگاه آزاد اسلامی بوده و بعد از آن به بازیگری روی آورده است. غفوریان یکی از بهترین بازیگران در عرصه کمدی بوده و در این مسیر همواره موفق است. او بعد از تغییر ظاهر و کاهش شدید وزن خود، برای اولین بار به عنوان نقش اول یک سریال کمدی به روی صحنه رفته و این بار با ظاهری متفاوت، خنده را به مخاطب هدیه می‌دهد.

امیر جعفری

امیر جعفری، بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فارغ‌التحصیل لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه بوده و بازیگری را در طی یک دوره دو ساله و زیر نظر استاد حمید سمندریان آموخته است. بازیگری را با فیلم «نان، عشق و موتور 1000» آغاز کرده و با بازی در فیلم «بدون شرح» وارد دنیای تلویزیون شده است. کارنامه پربار و درخشان او نشان از حرفه‌ای بودن وی در بازیگری است.

جمشید هاشم پور

یکی دیگر از شگفتی‌های این فیلم، حضور جمشید هاشم پور در آن است. جمشید هاشم پور بازیگری محبوب و سرشناس است که در سریال نیسان آبی با نقشی متفاوت پا بر صحنه گذاشته است.

حسین یاری

این هنرمند معروف، بازیگری را از سن 12 سالگی و با نمایش «گندم‌های خونین» آغاز کرد و در سال 1362 برای نخستین بار جلوی دوربین رفت. وی در نقش‌های مختلفی بر روی صحنه حاضر شده و در تمامی آن‌ها خوش درخشیده است. اما در این سریال از نقش‌های جدی خود در طی این سال‌ها فاصله گرفته و حضوری متفاوت را به نمایش گذاشته است. حضور حسین یاری در سریال نیسان آبی، آن هم در نقش شخصیتی که کاملا از نقش‌های قبلی او فاصله دارد، شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

بازی یکتا ناصر در نیسان آبی

یکتا ناصر، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است که از سن 19 سالگی و به دلیل علاقه زیادی که به رشته بازیگری داشته، به چندین دفتر سینمایی برای تست بازیگری مراجعه کرده و در نهایت، برای نقشی در سریال گل‌های کاغذی انتخاب شده است. بازی در فیلم‌ها و سریال‌های متنوع و درخشش در هرکدام از آن‌ها نشان‌دهنده توانمندی این بازیگر در ایفای نقش‌های مختلف است.

بهناز جعفری

بهناز جعفری، فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی فعالیت بازیگری خود را با بازی در یک نقش کوتاه در فیلم «روسری آبی» و در سال 1373 آغاز کرد. وی در سریال نیسان آبی نیز به ایفای نقش پرداخته و بازی بسیار جذابی را ارائه کرده است.

سیروس همتی

سیروس همتی مدرک تحصیلی خود را در رشته کارشناسی ریاضی و از دانشگاه تربیت معلم دریافت کرده و هم‌اکنون به‌عنوان معلم ریاضی مشغول به فعالیت است. وی در حرفه‌هایی همچون طراحی صحنه، نویسندگی، کارگردانی و بازیگری فعالیت داشته است.

ایمان صفا

ایمان صفا متولد 30 آذر ماه 1362 و فارغ‌التحصیل رشته هنر و معماری از دانشگاه آزاد تهران است. او فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرده و با بازی در سریال «عملیات 125» فعالیت جدی خود در تلویزیون را استارت زده است. وی همچنین دروازه‌بانی تیم هنرمندان را برعهده دارد.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد 9 بهمن ماه سال 1331 است. وی در سال 1357 و به مدت یک سال‌ونیم به فرانسه رفته و در آن‌جا به یادگیری دوره‌های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری پرداخته است. بازی‌های وی در نقش‌های متفاوت و نیز بازی در فیلم‌های متنوع، توانمندی این بازیگر را به خوبی اثبات می‌کند.

سحر قریشی

سحر قریشی نیز یکی دیگر از بازیگران معروف و محبوبی است که در این سریال به ایفای نقش پرداخته است. او بازیگری را از سال 1388 و با بازی در فیلم سینمایی، لج‎ولجبازی آغاز کرده و بعد از بازی در سریال تلویزیونی «دلنوازان» در نقش «یلدا» معروف شد.

یوسف صیادی

یوسف صیادی در سال 1348 و در تهران متولد شد. صیادی فعالیت خود را از سال 1368 با ساخت فیلمی کوتاه با نام «8 میلی‌متری» آغاز کرد. او همواره در بازی‌های خود در فیلم‌های کمدی موفق عمل کرده و همواره توانسته نقش خود را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

سایر بازیگران این سریال

علاوه بر بازیگرانی که به آن‌ها اشاره شد، بازیگران دیگری مثل گیتی قاسمی، بهشاد شریفیان، غلامرضا نیکخواه، حسام نواب صفوی، آرش ظلی پور، صفر کشکولی، علی مهربان، نیکی میربها، سانای امیرآبادی، آرین محمودی، سبحان هادی، طاها عبداللهی، رزا بیات، بهزاد رحیم خانی و رضا بنفشه‌خواه نیز در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند.

ماجرای سکته مهران غفوریان بر سر صحنه نیسان آبی

مهران غفوریان یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون کشورمان و یکی از بازیگران اصلی سریال نیسان آبی دچار مشکل قلبی شد. به گفته تهیه‌کننده این سریان، مهران غفوریان بر سر صحنه فیلم‌برداری دچار مشکل قلبی شده و او را با آمبولانس به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

این هنرمند مطرح کشورمان بعد از رسیدن به بیمارستان و در مقابل درب بیمارستان دچار ایست قلبی شده که خوشبختانه در همان لحظه عملیات احیا صورت گرفته و بعد از آن ایشان را برای جراحی عمل قلب باز آماده کرده‌اند. در حال حاضر عمل جراحی ایشان با موفقیت انجام شده و حال ایشان رو به بهبودی است.

می‌توانید با دانلود نسخه کامل قسمت 3 سریال نیسان آبی از تماشای آن لذت ببرید.

عوامل سریال نیسان آبی

بازیگران، تنها کسانی هستند که بر روی صحنه می‌آیند؛ اما برای ساخته شدن یک فیلم یا سریال افراد بسیاری دست به دست هم داده و با هم همکاری می‌کنند تا بتوانند آن فیلم را به بهترین شکل ممکن به مخاطب عرضه کنند. در ادامه، به فهرستی از سایر عواملی که در تولید این سریال نقش داشته‌اند، خواهیم پرداخت:

  1. کارگردان: منوچهر هادی
  2. تهیه‌کننده: احسان ظلی پور
  3. مدیر فیلم‌برداری: روزبه رایگا
  4. طراح لباس: آرتا ماهان
  5. طراح صحنه: قاسم ترکاشوند
  6. طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده
  7. مدیر تولید: محمد جمشیدی
  8. صدابردار: وحید دوزنده
  9. دستیار اول کارگردان: علی سخنگو
  10. موسیقی: آریا عظیمی‌نژاد
  11. مدیر برنامه‌ریزی: امین قوامی
  12. تدوین: سیاوش کردجان
  13. منشی صحنه: مهتاب شهرابی
  14. صداگذار: آرش قاسمی
  15. عکاس: سمیه میری

تمام این‌ اسامی تنها تعداد اندکی از افرادی هستند که در ساخت این فیلم جذاب مشارکت داشته‌اند.

منوچهر هادی یکی از کارگردانان پرکار شبکه نمایش خانگی و سازنده سریال‌های بسیار جذابی بوده است. این کارگردان باتجربه، پیش از این و با سریال‌هایی مثل آینه بغل و رحمان 1400، تخصص خود را در ساخت سریال‌های طنز ثابت کرده است. همین اتفاق نیز باعث شده تا انتظارات از نیسان آبی بالاتر برود. منوچهر هادی و تیمش این روزها در حال فیلمبرداری هستند. درست است که گفته شده این سریال در 20 قسمت 50 دقیقه‌ای آماده خواهد شد، اما از آنجایی که هنوز تدوین نهایی فیلم به پایان نرسیده، احتمال این که چند قسمتی با ادعای اولیه تفاوت داشته باشد، وجود دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز