خبرگزاری کار ایران

توضیحاتی در مورد دوربین مداربسته لامپی

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۱۱۰۱

به طور کلی در این مقاله مطالبی مهم و اساسی در رابطه با تحلیل و بررسی انواع ویژگی ها و مشخصات دوربین مداربسته لامپی خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین در ادامه این مقاله خواندنی به سراغ معرفی فروشگاه مجهز و اینترنتی کارپیما نیز خواهیم رفت.

توضیحاتی در مورد دوربین مداربسته لامپی

همان گونه که میدانید دوربین مداربسته لامپی جزء یکی از وسیله های مهم و ضروری در زمینه امنیت خانه و یا محل کار به شمار می رود و به این نکته توجه داشته باشید که شما با استفاده از این محصول کاربردی می توانید از خطرات بسیار زیادی جلوگیری کنید و همچنین میزان امنیت خانه مورد نظر خود را تا حد زیادی بالا ببرید.

در ادامه این مقاله مطالبی مهم و اساسی در رابطه با تحلیل و بررسی انواع ویژگی ها و مشخصات دوربین مداربسته لامپی خدمت شما به طور کامل بیان خواهیم کرد و همچنین به سراغ معرفی فروشگاه مجهز و اینترنتی کارپیما نیز خواهیم رفت.

انواع ویژگی های دوربین مداربسته لامپی

در رابطه با موضوع ویژگی های دوربین مداربسته لامپی اینگونه می توان بیان کرد که این دسته از محصولات دارای اسپیکر و میکروفن داخلی هستند و شما با استفاده از این قابلیت کلیدی می توانید تمامی صداها را با کیفیت بسیار بالا ضبط و ارسال کنید و همچنین ارتباط صوتی دو طرفه نیز برقرار کنید.

همان طور که میدانید دوربین لامپی به گونه ای ساخته شده است که سارقان و یا افراد تحت نظر به هیچ وجه نمی توانند آن را به راحتی تشخیص دهند و همچنین از دیگر ویژگی های خوب این محصول می توان به زاویه دید 360 درجه و پانوراما نیز اشاره کرد.

توضیحاتی در مورد دوربین مداربسته لامپی

دوربین لامپی


به این مورد کلیدی توجه داشته باشید که تعداد نسبتا زیادی از دوربین های لامپی دارای حافظه جانبی Micro SD هستند و در مجموع این حافظه های جانبی از 32 گیگابایت شروع می شود و تا 128 گیگابایت نیز ادامه دارد.

از دیگر ویژگی های کلیدی دوربین مداربسته لامپی می توان به سیستم WIFI نیز اشاره کرد؛ شما با استفاده از یک عدد تلفن همراه به راحتی می توانید تصاویر مورد نظر خانه خود را به صورت بی سیم از طریق اینترنت مشاهده کنید.

از دیگر خصوصیات مفید دوربین مداربسته لامپی می توان به قابلیت دید در شب نیز اشاره کرد؛ دوربین مداربسته شما در طول یک شبانه روز به فعالیت خود ادامه می دهد و همچنین این محصول هوشمند می تواند افراد مختلف و متعدد را در زمان شب به خوبی تشخیص بدهد.

توضیحاتی در مورد دوربین مداربسته لامپی

 

دوربین مداربسته

این دستگاه هوشمند به گونه ای ساخته شده است که حداقل به مدت 20 الی 30 روز فیلم های مربوط به خانه و یا محل کار شما را ذخیره و ثبت می کند و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که در درون دوربین لامپی سنسور تصویر CMOS و فیلتر تصویر IRCUT نیز وجود دارد تا فرآیند تفکیک رنگ به درستی انجام شود.

 

انواع مزایای دوربین مداربسته لامپی

در رابطه با موضوع مزایای دوربین لامپی اینگونه می توان بیان کرد که این نوع از دوربین ها به راحتی دیده نمی شوند و همچنین به این نکته اساسی توجه داشته باشید که این دسته از دوربین های مداربسته شباهت زیادی به لامپ های ساده و معمولی دارند و در مجموع وجود همین عامل کلیدی باعث می شود که مردم به دوربین های لامپی توجه نکنند.

از دیگر مزایای اصلی و مثبت دوربین مداربسته لامپی می توان به قیمت مناسب این محصول اشاره کرد؛ به طور کلی میزان قیمت دوربین لامپی بسیار پایین تر از میزان نرخ سایر دوربین های مداربسته است و در مجموع با توجه به قیمت مقرون به صرفه این محصول و همچنین امکانات بسیار زیاد آن پیشنهاد ما به شما این است که به سراغ خرید بهترین دوربین لامپی بروید.

همان طور که در جریان هستید دوربین لامپی این قابلیت را دارد که حرکت افراد مختلف را به صورت استاندارد و درست تشخیص دهد و همچنین شما با استفاده از این محصول می توانید خانه و یا محل کار خود را به صورت آنلاین تحلیل و بررسی کنید.

توضیحاتی در مورد دوربین مداربسته لامپی
زاویه دید 360 درجه

به طور کلی یکی از مهم ترین و بزرگترین مزایای دوربین های لامپی به این صورت است که فرآیند نصب دوربین لامپی بسیار ساده و راحت صورت می گیرد و همچنین طریقه نصب دوربین لامپی به این صورت است که این محصول را باید به جای لامپ های معمولی نصب کنید.

به این مورد کاربردی توجه داشته باشید که منبع تامین انرژی دوربین های لامپی مداربسته از طریق سیستم برق شهری صورت می گیرد و همچنین شما هیچ نیازی به کابل کشی مجدد برق ندارید.

شما با نصب نرم افزار مخصوص دوربین لامپی مداربسته می توانید تصاویر مربوط به خانه و یا محل کار خود را به صورت زنده و یا ضبط شده نیز مشاهده کنید و همچنین به این نکته توجه داشته باشید که این اپلیکیشن قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های اندروید و IOS را دارد.

شما با استفاده از سه عدد اپلیکیشن کاربردی می توانید تمامی تصاویر مربوط به دوربین مداربسته لامپی را به صورت آنلاین و یا ضبط شده مشاهده کنید که در مجموع می توان به مواردی مثل نرم افزار ICSEE، نرم افزار V380 و نرم افزار VR CAM نیز اشاره کرد.

معرفی و بررسی بهترین دوربین لامپی

در این بخش در رابطه با موضوع تحلیل و بررسی بهترین دوربین لامپی صحبت خواهیم کرد و همچنین اولین محصول پرفروشی که خدمت شما معرفی خواهیم کرد دوربین لامپی Sengled Smart نام دارد.

میزان کیفیت تصاویر این محصول چیزی در حدود 1080 پیکسل است و همچنین از دیگر ویژگی های دوربین لامپی Sengled Smart می توان به مواردی مثل قابلیت تشخیص حرکت، زاویه دید 140 درجه و ضد آب بودن نیز اشاره کرد.

از دیگر محصولات مهم و محبوب بازار داخلی و جهانی می توان به دوربین لامپیsnc  اشاره کرد؛ میزان زاویه دید این دوربین 360 درجه است و همچنین شما با استفاده از دوربین لامپی snc می توانید مراقب کودک و پدر مادر خود باشید.

طراحی این محصول بسیار ساده است و همچنین از دیگر خصوصیات مهم و کلیدی این کالای هوشمند می توان به مواردی مثل امکان دید در شب، وضعیت صوتی دو طرفه و دسترسی از راه دور نیز اشاره کرد.

در نهایت با توجه به مطالب مهم و اساسی که در رابطه با معرفی، تحلیل و بررسی انواع مزایا و ویژگی های دوربین مداربسته لامپی خدمت شما به طور کامل بیان کردیم؛ شما می توانید به فروشگاه معتبر و مجهز کارپیما مراجعه کنید و همچنین محصول مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه و کیفیتی عالی نیز تهیه کنید.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز