خبرگزاری کار ایران

اسپیس فریم چیست؟ و چگونه ساخته می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۳۴۱

اسپیس فریم نوعی سازه فلزی است که به شکلی هندسی از لوله های بزرگ و کوچک به هم اتصال داده شده‌اند.

این نوع داربست نمایشگاهی برای ساخت انواع غرفه نمایشگاهی، سوله، استیج و ...استفاده می شود که از مزایای این سازه می توان به نصب آسان، جابه جایی راحت و قیمت مناسب آن اشاره کرد. به عنوان مثال ایجاد و ساخت محوطه ای برای پارکینگ در سازمان ها، ادارات با اسپیس فریم بهترین و مناسب ترین گزینه است چرا که سازه ایی به جز اسپیس فرم هزینه  و زمان زیادی را در پی دارد. و همچنین برای ساخت انواع سایبان یا انباری در پشت بام بهترین گزینه است.

روند ساخت اسپیس فریم

پروسه ساخت به این شکل است که ابتدا لوله های بزرگ و مفتول های کوچک تر به اندازه های مورد نیاز بریده می شوند و سپس این مفتول و لوله ها به شکل هندسی به هم جوش داده می شوند که البته نوع جوش اسپیس فریم از نوع  co2 بوده و استقامت بیشتری نسبت به جوش های معمولی دارد. بعد از اینکه اسپیس فریم شکل ظاهری متناسب خود را گرفت آن را وارد استخری از آلیاژ و اسید می کنند که ظاهری شفاف و مقاوم در برابر زنگ زدی را داشته باشد.

اسپیس فریم چیست؟ و چگونه ساخته می‌شود؟

یکی از دلایلی که اسپیس فریم استحکام بالایی در مقایسه با داربست های معمولی دارد این است که نوع اتصالات ضربدری که در داخل اسکلت آن پیاده سازی شده است باعث استحکام بالای آن شده در واقع خرپا در مابین مفتول های فلزی ایجاد شده و وزن را در کل قسمت های سازه پخش می کند.

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی  یکی از مواردی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت ، شما می توانید برای دریافت اطلاعات و راهنمایی برای قیمت هر متر اسپیس فریم نمایشگاهی با کارشناسان سایت کرج اسپیس در ارتباط باشید.

در نظر باید داشت که در مواردی اسپیس فریم را با نام داربست نمایشگاهی هم شناخته می شود، ولی این سازه از لحاظ ساختاری بسیار مقاوم تر و پیچیده تر از داربست های معمولی می باشد.

نکاتی را در رابطه با قیمت هر شاخه اسپیس فریم نمایشگاهی باید خاطر نشان کرد، چرا  که مواد به کار برده شده در هر مدل اسپیس فریم متفاوت بوده و قیمت هر شاخه داربست نمایشگاهی متفاوت می گردد.

آیا برای معرفی کسب و کار خود حتما باید از اسپیس فریم نو استفاده کرد ؟

اسپیس فریم چیست؟ و چگونه ساخته می‌شود؟

در بسیاری از کسب و کار ها،  همایش ها و جشنواره ها نیاز به اسپیس فریم نو زیاد به چشم نمیخورد  چرا که خرید اسپیس فریم کارکرده از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه بوده و گزینه مناسب تری برای شرکت ها می باشد. لذا خرید اسپیس فریم دست دوم را باید توجه ویژه ای به آن داشت. برای خرید انواع سازه دست دوم نمایشگاهی با مشاوران ما در ارتباط باشید تا به صرفه ترین تجهیزات نمایشگاهی و در عین حال با کارایی بالا در اختیارتان قرار بگیرد.

کرج اسپیس با چندین سال سابقه در زمینه نصب و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی یکی از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد.

فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در این صنف بر حسب متر طول و متراژ تولید شده در هر شاخه اسپیس فریم می باشد.

در روند خرید داربست نمایشگاهی باید این مورد را در نظر گرفت که ثبت و سفارش درخواست خود یک پروسه است که نیازمند دریافت مشاوره می باشد و بدون دریافت اطلاعات دقیق از پروژه نمی توان خدمات مطلوبی را ارائه داد پس باید اطلاعات اولیه به شکل دقیق به متخصص های ما داده شود، چرا که کارشناسان ما با توجه به تجربه چندین ساله خود به راحتی می توانند خواسته شما را شناسایی کنند و هر آنچه را که نیاز شماست را در این زمینه برآورده کنند و به شما ارائه دهند.  شما می توانید برای درخواست نصب اسپیس فریم نمایشگاهی با ما در ارتباط باشید و پس از ثبت سفارش خود تقاضای نصب و ساخت سازه مورد نظر خود را بدهید.

هزینه اسپیس فریم نمایشگاهی در متراژ های بالا ارزان تر و اقتصادی تر عرضه می شود. و با مشخص کردن ابعاد سازه در هر شاخه می توان پیش بینی دقیقی از پروژه داشت.

حال این نکته پیش می آید که معیار تعیین کننده قیمت اسپیس فریم در مواد تولید شده دقیقا چه چیزی است؟

نوع لوله استفاده شده در ساخت بدنه و ساختار

تعداد رکاب استفاده شده در ساخت هر بخش

اسپیس فریم چیست؟ و چگونه ساخته می‌شود؟

چرا خرید اسپیس فریم بهترین گزینه برای ساخت و برپایی محل فعالیت می باشد؟

این سازه از ویژگی های خوبی که دارد این است که می توان آن را در هر زمان با کم ترین هزینه و وقت جا به جا کرد و در محل و مکانی دیگر برپا نمود.

از دیگر ویژگی های خوب این سازه فلزی پرکاربرد می توان به تنوع در ساخت انواع مدل های مدرن و زیبا در غرفه سازی های نمایشگاهی به کاربرد.

از گزینه های مهم اقتصادی ، اجاره اسپیس فرم می باشد که در بالا ذکر شده است.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در مدت زمان کوتاه همانند همایش های دوره ایی مناسب ترین گزینه است. شما می توانید با اجاره اسپیس فریم در کلیه مناطق تهران مثل شرق تهران ، غرب تهران ، کرج و شهریار از خدمات ما استفاده کنید.

هزینه اجاره اسپیس فریم به چه شکل محاسبه می شود؟

قیمت اجاره اسپیس فرم بر حسب متر مربع ، مکان سازه و مدت زمان اجاره تعیین می شود.

به طور مثال شهر هایی که نسب به تهران و کرج دورتر هستند هزینه حمل و نقل و جابه جایی بالاتر است. و یا اگر مدت زمان اجاره تمدید گردد هزینه استفاده مجدد از این سازه کاسته می شود چرا که دیگر هزینه نصب و حمل و نقل حساب نمی شود، از دیگر مزیت های اسپیس فریم اجاره ای این است که برای انبار نمودن آنها نیاز به فضای بسته برای نگهداری آنها نیست.  

بعد از پروسه خرید و یا اجاره اسپیس فریم نوبت به نصب اسپیس فریم می رسد که باید حتما متخصص هایی با تجربه در این زمینه ورود کنند. اگر نوع نصب و نحوه اتصالات اسپیس فریم به درستی و در جای مناسب بسته نشود ممکن است مقاومت سازه را در برابر فشار و وزن آسیب پذیر تر سازد، فلذا مدل بستن اتصالات اهمیت فراوانی دارد.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز