خبرگزاری کار ایران

حمایت ویژه ژاکت از معلولان محترم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۶۲

ژاکت به عنوان مرجع محصولات و خدمات مبتی بر وب،، در راستای مسئولیت اجتماعی که برای خود متصور شده است طرح ویژه ای برای حمایت از معلولان گرانقدر ایران اسلامی و درامدزایی آنها تدوین کرده است.

 در پلتفرم ژاکت توسعه دهندگان در سراسر ایران می توانند دستاوردها و خدمات مبتی بر وب خود را به مخاطبان ایرانی عرضه و کسب درآمد کننند. تا کنون بیش از ۲۵۰،۰۰۰ کسب و کار اینترنتی با محصولات توسعه دهندگان ژاکت  راه اندازی شده است.

طبق آمار منتشر شده جمعیت معلولین حدود ۱۴% از جمعیت جهان را تشکیل می دهند و طبق آمار ها این عزیزان با مشکلات متعددی دست و پنجه نرم می کنند. از جمله مهمترین این مشکلات کسب درآمد برای گذران مایحتاج زندگی است. امروزه با توجه پیشرفت فناوری و ظهور کسب و کار های اینترنتی و فرصت کسب درآمد در بستر آنلاین از جمله درآمد غیرفعال، شرایط فعالیت برای این عزیزان بهبود یافته است ولی همچنان امکان حضورشان در همه سطوح کسب وکار فراهم نیست.

 به نقل از محمد حسین طاهری مدیر امور توسعه دهندگان ژاکت، با توجه به مدل کاری ژاکت، فارغ از اینکه شخص توسعه دهنده دارای چه سطح از توانمندی جسمانی باشد، به صرف داشتن مهارت فرصب کسب درآمد برای همه متخصصان فراهم است. از آنجایی که ژاکت این افتخار را دارد تا امروز در پلتفرم خود میزبان تعدادی از معلولین توانمند ایران زمین باشد، تصمیم دارد تا در طرح حمایتی خود از معلولان و در راستای مسئولیت اجتماعی خود، بار کوچکی را از دوش  این عزیزان برداشته و امکان کسب درآمد از ژاکت با سهم ۱۰۰٪ را برای این عزیزان فراهم کند. لازم به ذکر است سهم کسب درامد برای سایر افراد فعال در ژاکت از 50 تا 90 درصد متغیر می باشد و این یک فرصت عالی برای معلولین گرانقدر جامعه است تا بدون پرداخت کمسیون از ژاکت کسب درآمد کنند.

از این رو کلیه معلولینی که امکان احراز شرایط معلویت خود را داشته باشند، می‌توانند هم در بخش بومی سازی محصولات غیر ایرانی و هم در بخش توسعه محصول ایرانی و خلق ارزش با اصالت، محصولات خود را در ژاکت عرضه کرده و بدون نیاز به پرداخت هیچ گونه کارمزدی به ژاکت، کسب درآمد مولد خود را آغاز کنند.

معلولین محترم می توانند از اینجا شرایط و اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت در ژاکت را مطالعه کنید و در صورت داشتن هر گونه سوال نیز می‌توانند از طریق ارتباط تلفنی با بخش توسعه دهندگان ژاکت به شماره ۰۲۱-۹۱۰۰۶۵۶۴ داخلی ۳ در ارتباط باشید. همچنین ژاکت یک آموزش رایگان وردپرس را آماده کرده است که برای شروع خیلی مناسب است.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز