خبرگزاری کار ایران

راهنمای جامع خرید ورق استیل 304 ولیست شرکت های فروشنده معتبر

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۹۱۳۴

راهنمای جامع خرید ورق استیل 304 ولیست شرکت های فروشنده معتبر گروه فلز ، فلزات رنگین ، توان فلز ، فلز کالا

مقدمه

ورق استیل ۳۰۴ از جمله محصولات بسیار پرکاربرد است. ترکیباتی که خواص این ورق را بهبود می بخشد عمدتا شامل کربن، نیکل، کروم و منگنز هستند. وجود مقدار زیادی نیکل در این ورق ها، خاصیت مغناطیسی آن را از بین می برد و در اصطلاح به آن ورق استیل نگیر گفته می شود. ورق استیل ۳۰۴ در نوع کم کربن یا 304L نیز تولید می شود. نوع کم کربن دارای مقاومت کمتری است اما خاصیت جوش پذیری ورق افزایش یافته است.

 ویژگی های ورق استیل ۳۰۴

ورق های استیل از پرکاربردترین مواد اولیه مورد استفاده در صنعت هستند که از آن ها در تولید انوع قطعات، تجهیزات و دستگاه ها استفاده می شود. فولاد ضد زنگ یا stainless steel که به اختصار استیل نامی‌ده می شود به صورت های گوناگون مانند میلگرد و استیل برای صنایع گوناگون تولید می گردد. از آنجا که آهن به تنهایی در برابر عوامل محیطی ناپایدار است، برای تولید ورق استیل لازم است تا آهن را با فلزات دیگر و کربن به نسبت های گوناگون ترکیب کنند تا خواص فیزیکی و شیمیایی آن ارتقا یابد؛ در این صورت می توان در تولید قطعات گوناگون از آن استفاده نمود.

مهمترین ویژگی ورق استیل ۳۰۴ مقاومت در برابر خوردگی است. این نوع ورق به دلیل ترکیبات آلیاژی موجود در آن می تواند در برابر رطوبت، مواد شیمیایی و پیتروشیمی از خود مقاومت نشان دهد. تحمل این نوع ورق در برابر گرما تا حدود ۸۰۰ درجه سانتی گراد است؛ به همین دلیل در محیط هایی که دما بالاست می توان از آن استفاده نمود. اما بهبود خواص آن با استفاده از عملیات حرارتی امکان پذیر نیست. عملیات حرارتی یا آنیلینگ روشی است که در آن فلز را تا دمای بالای ۱۰۰۰ درجه حرارت می دهند و سپس سرد می کنند تا خواص آن بهبود یابد. ساختار ورق استیل ۳۰۴ به گونه ای است که نمی توان با استفاده از این روش، تغییرات مورد نظر را در فلز به وجود آورد.

قابلیت مهمی که این ورق را برای استفاده در صنعت مناسب کرده، قابلیت چکش خواری و شکل پذیری خوب است. استحکام این فلز کم است و به راحتی می توان به آن شکل داد و فرآیندهای سردکاری به خوبی بر روی آن صورت می گیرد. ورق استیل ۳۰۴ از نوع آستنیتی است و می توان به خوبی روی آن جوشکاری انجام داد؛ با این حال فرآیند جوشکاری بر روی نوع کم کربن این ورق بهتر انجام می شود.

راهنمای جامع خرید ورق استیل 304 ولیست شرکت های فروشنده معتبر 

کاربرد ورق استیل ۳۰۴

به دلیل خواص گوناگون این ورق ها از جمله ضد زنگ بودن، شکل پذیری آسان، امکان اتصال از طریق جوشکاری و مقاومت مناسب نسبت به شرایط گوناگون، از این محصول به طور گسترده در صنعت استفاده می شود. ورق استیل ۳۰۴ در انواع مات، براق و طرحدار تولید می شود تا بتوان در تولید محصولات گوناگون و همچنین طراحی دکوراسیون از آن استفاده نمود. انواع لوازم آشپزخانه مانند سینک ظرفشویی، هود، اجاق گاز و غیره را با استفاده از این ورق می سازند. ورق استیل، سطح صاف و صیقلی دارد و به راحتی با استفاده از آب و صابون می توان آن را تمیز نمود.

از دیگر موارد مصرف ورق استیل ۳۰۴، تولید انواع تجهیزات و ماشین آلات صنایع غذایی است. خاصیت ضد زنگی و مقاومت در برابر اثر انواع مواد در تولید این تجهیزات موثر است چون این ورق ها از واکنش شیمیایی بین مخازن و ترکیبات موجود در مواد غذایی جلوگیری می کند و هیچگونه آلودگی را به درون مواد غذایی وارد نمی کند. همچنین این مخازن را می توان به راحتی شست و پاکسازی نمود.

مواردی که ممکن است حرارت محیط بسیار افزایش پیدا کند نیز از شرایطی است که از این نوع ورق استفاده می شود. برای مثال در تولید مبدل های حرارتی می توان از این محصول استفاده نمود. اما باید در نظر داشت که ورق استیل ۳۰۴ در دمای بالای ۱۳۰۰ درجه آغاز به تغییر شکل و ذوب شدن می کند. در صنعت از این نوع ورق برای تولید انواع فنر، مهره، اتصالات و پیچ ها نیز استفاده می شود. از ورق استیل ۳۰۴ در تولید انواع پروفیل، نبشی، ساپورت های صنعتی و اتصالات استفاده می شود.

 راهنمای خرید ورق استیل ۳۰۴

ورق های استیل در انواع مات، براق و طرح دار تولید می شوند. به همین جهت از آن ها در معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمان و برای زیبایی نما استفاده می شود. استفاده از آن در نمای ساختمان از آن جهت رایج است که در برابر بارندگی مقاومت خوبی دارد و زنگ نمی زند.

از آنجا که این محصول از انواع پرکاربرد ورق های استیل است، بسیاری از تولید کنندگان و صاحبان صنایع مشتری ثابت آن هستند. با توجه با اینکه انواع گوناگون این ورق در بازار عرضه شده و به فروش می رسد، انتخاب ورق با کیفیت و با ترکیب آلیاژی صحیح بسیار مهم است چون بر کیفیت و طول عمر محصول نهایی اثر می گذارد. بخشی از این ورق ها وارداتی هستند و شرکت وارد کننده ورق ها بسیار حائز اهمیت است چون شرکت های بازرگانی معتبر معمولا محصولات وارداتی خود را از تولیدکنندگان معتبر و شناخته شده تهیه می کنند و پیش از خرید، کنترل کیفیت لازم را روی اقلام انجام می دهند. در ادامه قصد دارید شما را با تعدادی از عرضه کنندگان ورق استیل ۳۰۴ آشنا کنیم.

راهنمای جامع خرید ورق استیل 304 ولیست شرکت های فروشنده معتبر

خرید ورق استیل از گروه فلز

گروه فلز یکی از وارد کنندگان قدیمی ورق استیل است که از سال ۱۳۷۱ انواع ورق های استیل با کیفیت را از بهترین تولید کنندگان خریداری کرده و به بازار عرضه می نماید. محصولات این گروه دارای تاییدیه های بین المللی هستند و توسط سازمان ملی استاندارد ایران نیز مورد ارزیابی و تایید قرار گرفته است.

تلفن تماس گروه فلز: 02144444

آدرس سایت www.felez.ir

شرکت فلزات رنگین فروشنده ورق استیل

شرکت فلزات رنگین یکی از عرضه کنندگان انواع محصولات فلزی به خصوص ورق های استیل است که سال هاست ورق های با کیفیت را از تولید کنندگان شناخته شده تهیه نموده و بازار عرضه می نماید. تنوع محصولات این گروه بازرگانی، ورق های گوناگون برای انواع مصارف صنعتی و ساختمانی را فراهم نموده است.

تلفن تماس : 02133915222

آدرس سایت www.felez.co

قیمت و خرید اواع ورق استیل از شرکت توان فلز

شرکت توان فلز یک شرکت بازرگانی است که اقدام به واردات فلزها به صورت های گوناگون می نماید. این شرکت از آن جهت منحصر به فرد است که در هنگام خرید محصولات به مانند مصرف کننده، کلیه محصولات را نمونه گیری و آزمایش می کند تا مطمئن شود بهترین محصول را به بازار عرضه نموده است؛ به همین دلیل توانسته است گواهینامه های معتبر داخلی و بین المللی را برای تایید کیفیت محصولات خود از سازمان های دارای صلاحیت اخذ نماید.

تلفن تماس : 02188175909

آدرس سایت www.felez.biz

قیمت و ورق استیل از شرکت فلز کالا

شرکت فلز کالا یکی از شرکت های بازرگانی قدیمی در حوزه واردات انواع محصولات فلزی، به خصوص ورق های استیل است. این شرکت علاوه بر واردات این فلزها، خدماتی چون برش، روکش، خش زنی و بسته بندی ورق های فلزی را نیز به مشتریان خود عرضه می کند. تولید کنندگانی که محصولات خود را از طریق این شرکت به بازار عرضه می کنند همگی از برندهای معتبر و شناخته شده جهان در این حوزه هستند.

تلفن تماس 02122011620

آدرس سایت www.felez.org

نتیجه گیری و جمع بندی

از آنجا که کیفیت مواد اولیه بر کیفیت محصول نهایی تاثیرگذار است، خرید ورق استیل 304 از تولید کننده و تامین کننده معتبر و قابل اطمینان می تواند کیفیت محصول نهایی را تضمین کند. همچنین صنایعی که برای فرایند تولید خود نیازمند اخذ تاییدیه از بازرسان کارفرما را دارند، با خرید از این تامین کنندگان معتبر می توانند از تایید مواد اولیه خریداری شده توسط بارزرسان اطمینان حاصل کنند. چون کلیه این ورق ها پیش از وارد شدن به کشور و توزیع در بازار توسط تیم کنترل کیفیت شرکت بازرگانی بررسی شده و مورد تایید قرار گرفته اند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز